HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Flaming Desire - www.kedaikuat.com
Yesterday at 11:51 am by notrex

» phero max original minyak wangi pemikat WWW.KEDAIKUAT.COM
Thu Dec 08, 2016 6:33 pm by notrex

» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Wed Dec 07, 2016 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Sila sambung..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 11:23 am

lalu pemuda tuh tergelak...

"hahahahahahaharun salim bacik...."makcik pon tercengang..yela apesal lak die gelak lak kan kan...pastuh pmude tuh tros gelak lagi..."hahahahahak tuih"...sambel mkn nasik lemak ayam....makcik agak bengang....makcik brng kemas dah hangen jek tgk pmude tuh slambe gelak2...

pastuh....



tadak idea...sambung arr plak

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 12:48 pm

Selepas itu mak cik itu terus menunjukkan kepala kucing yg telah disembelihnya kepada pemuda ala-ala Harun Salim Bachik itu.

"Inilah lauk yang ko makan tadi. Sedap tak? Ha ha ha ha" mak cik itu gelak sambil guling-guling di atas lantai warung Pak Talib itu.

Terkejut beruk pemuda itu lalu memuntahkan segala isi perutnya. Tetapi nasib pemuda itu malang sekali kerana usus-ususnya juga turut terkeluar melalui mulutnya itu.

(Sila sambung)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 2:39 pm

macik barang kemas terus masuk dalam kedai lalu menyarungkan baju doktor danmengeluarkan segala alat utk memacukkan kembali usus pemuda tu.. di dendannya usus kecik bersama usus besar lalu direndam di dalam cuka untuk mengecutkannya kembali.. perlagan-lahan macik barang kenas menyuapkan usus2 itu masuk kembali le dalam mulut pemuda tu.. pmuda itu tak dapat berbuat apa apa.. dia pasrah..

pasrah lagi.. eheheheh.. sambung arrr..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 4:24 pm

Dalam kepasrahan itu, pemuda tersebut terlupa bahawa mak cik itu bukanlah seorang yang baik. Ini terbukti apabila selesai proses kemasukan usus-usus itu pemuda tersebut terasa ingin membuang air besar. Tetapi alangkah terkejutnya dia apabila saluran keluar dan masuk telah tertukar. Hendak membuang keluar ikut mulut. Pemuda itu merasa kesal yang amat sangat dan begitu mendendami mak cik barang kemas itu.

(Sila sambung)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 8:13 pm

Lalu beliau mengeluarkan tinja tersebut dari mulut dan menepekkannya ke muka makcik barang kemas.Maka matilah makcik barang kemas tersebut dengan penuh keaiban.Dengan gaya Ciko Harahap,pemuda tersebut berjalan menuju ke arah matahari terbenam sambil memikirkan cara untuk membetul kan kembali ususnye.Sedang beliau berjalan,tetiba......
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 11:06 am

..dia tersepak seorang perempuan tua yang tidak terurus orangnya sedang tidur di kali lima sebuah kedai.

"Woi! Mata buta ke? Tak nampak orang tengah tidur?" jerit nenek tua itu kepada pemuda usus terbalik itu.

"Maafkan saya nek, saya tak sengaja" jawab pemuda usus terbalik itu.

Dengan tidak semena-mena nenek tua itu melibaskan kakinya dan terkena kaki pemuda usus terbalik itu lalu terjatuh dan tersembam di lantai kaki lima itu. Nenek itu bangun dan menyepak pemuda usus terbalik itu bertalu-talu tanpa sedikit pun rasa belas terhadap pemuda usus terbalik itu.

Pemuda usus terbalik itu meraung kesakitan yang amat sangat sambil meminta ampun kepada nenek tua itu.

(sila sambung)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 11:21 am

nenek tua tersebut tidak menghiraukan raungan pemuda itu. dia terus menerus menyepak pemuda itu selama 4 hari berturut-turut.. hampir nazak pemuda itu dibuatnya. akan tetapi tindakan nenek itu bukanlah untuk menyakiti pemuda itu. sebenarnya nenek itu sedang mempraktikkan ilmu perubatan usus tahap ke 6 dimana setelah menyepak usus selama 6 hari, usus yg terbalik akan kembali pulih seperti sediakala...

(sambung leee)

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 11:35 am

Sepanjang empat hari itu semua rangkaian televisyen seluruh negara membuat liputan khas mengenai nenek tua yang gagah dan hebat sedang menyepak pemuda berusus terbalik. Pihak Guinness World Record pun ada datang untuk menyaksikan satu rekod dunia yg baru yang bakal di lakukan oleh nenek tua itu.

Pakar-pakar perubatan juga termasuk Dr. Mahathir Mohammad, Dr Wan Azizah dan Dr fadzillah Kamsah tidak melepaskan peluang untuk membuat kajian mengenai teknik perubatan usus yang dipraktikkan nenek tua itu.

(sila sambung lagi)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 12:52 pm

walaupun ramai yang datang, seorang pun tak berani mempertikaikan apa yg dilakukan oleh nenek tua itu padahal semua mereka tak memahami apa yang sedang berlaku... setelah pemuda itu dapat menyesuaikan diri dengan kesakitan dek sepakan nenek tersebut, dia tidak lagi menjerit malahan memberi peransang untuk nenek tua terus menyepaknya... di benak pemuda tersebut timbul rasa terkesima dan bangga dengan kebolehan nenek tersebut...

sambunggg...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 1:18 pm

"cekalnya nenek ni...dan die sgt tabah dan tak pernah kenal erti putus asa...adekah nenek ni merupakan nenek yg berkempen dengan hanya menaiki beskal semasa pilihan raya ke 12 yg lepas???"kata mamat usus terbalik tersebut di dalam hati sambil memberi pose yg terbaik untuk nenek itu memberi sepakan percuma...mamat usus terbalik itu asyek sekali memerhatikan nenek yg sedang mnyepaknya dengan renungan yg sgt manja lagaknya...


nah...sambung laaa...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 1:57 pm

tampa memperdulikan renungan manja pemuda itu, nenek tua meneruskankerja keras penyepakan ke perut pemuda tersebut.. genap 6 hari, maka selesailah tugasan nenek tua tersebut... di saat berakhirnya sepakan percuma yang terakhir, nenek tua terus berlalu tanpa menghiraukan ucapan terima kaseh pemuda tersebut. org ramai yang hadir cuba menahan nenek tua untuk menemuramahnya tetapi tetap tidah dipedulikan oleh nenek tua tersebut. dengan gaya groovy, nenek tua berjalan...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Sila sambung..   Wed Apr 16, 2008 7:27 pm

tidak semena-mena lutut nenek tersebut yang sememangnya reput tercabut kedua-duanya akibat mempraktikkan hikmat larangan peringkat ke 16 jurus ke 21 petala ke 36 tersebut,maka nazaklah nenek tersebut akibat kehilangan darah yang melampaui batasan.semasa nazak itulah muka nenek tersebut bertukar muda sehingga menjadi seperti Marilyn Monroe + Paris Hilton (korang bayangkanla sendri,jangan tanye aku camne).Lalu pemuda tersebut jatuh hati kepada nenek itu lalu mengangkat nenek berwajah muda tersebut untuk mendapatkan rawatan di hospital.Ketika itulah datang satu kumpulan yang mendakwa mereka Man In Black dan memberitahu pemuda tersebut, "Kami orang kerajaan,yang menyiasat tentang UFO".Mereka menyuruh pemuda tersebut menyerahkan wanita tua a.k.a nenek muda tersebut kepada mereka.Maka tercetuslah perkelahian yang amat dahsyat antara pemuda tersebut dengan MIB.

Maka,setelah 8 purnama berlalu..................
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Thu Apr 17, 2008 11:20 am

pertarungan itu masih belum menampakkan akan penghujungnya. Pertarungan maha dahsyat itu mengakibatkan kemusnahan yang amat besar. Segala pokok-pokok semua tercabut. Bangunan-bangunan semua runtuh. Semua orang di bandar itu lari bertempiaran dan meninggalkan bandar itu. Sekarang yang tinggal di bandar itu cuma Men In Black, pemuda usus terbalik yang dah sembuh dan nenek tua kini berwajah cantik itu sahaja.

Sementara menunggu pertarungan itu selesai, nenek cantik itu bertapa di sebelah medan pertarungan itu untuk meningkatkan kuasa dalaman dirinya dan memajukan lagi Hikmat Penakhluk Tahap Ke 9 Peringkat Ke-6 Jurus ke 8 (7a) Pindaan 1968.

Kira-kira 2 tahun selepas itu...(sila sambung)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 21, 2008 11:49 am

Kira-kira 2 tahun selepas itu kawasan pertarungan telah menjadi padang jarak padang terkukur. Menjadi kawasan lapang yang tidak berpokok dan berbangunan. Pertarungan itu telah selesai, tetapi tiada pemenangnya kerana kedua-duanya mati kebuluran kerana tidak makan walau secubit makanan pun sejak 2 tahun yang lalu.

Nenek tua bermajah muda itu masih lagi meneruskan pertapaannya. Tenaga dalamannya telah meningkat 200%. Hikmat-hikmat itu telah dikuasai sepenuhnya.

Tiba-tiba datang satu lelaki menghampiri tempat pertapaan nenek berwajah muda itu (sila sambung..kalau tak aku sendiri sambung nanti..hehe)

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 21, 2008 6:51 pm

Lalu beliau mencadangkan nenek berwajah muda tersebut menyertai pertandingan ratu cantik universe.Nenek tersebut dengan kegembiraan tahap kaki lipan kali lapan melonjak terbang seketika di awan biru sambil menyanyikan lagu pandanglah lihatlah,tiru macam saya.Maka,di bawalah beliau ke Hollywood untuk menyertai pertandingan tersebut.Tiba hari pertandingan gilang-gemilang tersebut,berhiaslah si nenek berwajah muda tersebut dengan ayu nya.

Tiba-tiba nenek tersebut terpandang wajah seorang yang padanya begitu familiar,ya,itulah wajah musuhnya yang telah 8 kurun tidak ditemui.Tapi,mana mungkin beliau hidup lagi,sedangkan nenek berwajah muda tersebut telah membunuhnya dahulu........
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Thu Apr 24, 2008 10:03 am

Lelaki itu ialah Pemuda Usus Terbalik yang kini telah menjadi juri tetap Miss Universe. Pemuda itu tidak perasan yang perempuan cantik itu ialah nenek tua yang telah membelasahnya bertubi-tubi sewaktu ketika dahulu. Nenek muda itu merancang untuk menggoda pemuda usus terbalik untuk mendapatkan undi yang lebih dan melayakkannya bergelar Miss Universe 2008.

Sambil berjalan catwalk di hadapan para juri dan audien nenek muda itu merancang strategi untuk menggoda pemuda usus terbalik dan kalau boleh semua juri lelaki demi cita-citanya itu.
Sedang dia ber'catwalk' tiba-tiba... (sila sambung)

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Fri Apr 25, 2008 11:03 am

sedang dia bercatwalk, tetiba, sebelah dari heels yg dipakainye patah, lalu tersembam lah nenek muda itu dan terlambung lalu jatuh di pangkuan pemuda usus terbalik itu secara tidak sengajanya. Amatlah malu perasaan nenek muda ketika itu. Namun begitu, cecita asal utk menggoda pemuda usus terbalik itu masih kukuh di hati sanubari nenek muda. SAmbil memulakan lakonannya, nenek muda berpura-pura nangis smbil memegang sebelah kakinya (kekonon cedara latu). Tetapi pemuda usus terbalik itu........... (sambung3x)

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
hziemah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 654
Age : 35
Location : Putrajaya
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Fri Apr 25, 2008 6:28 pm

tapi tidak dihiraukan oleh pemuda usus terbalik itu..tetiba pemuda usus terbalik bersimpati setelah nenek muda itu merayu meminta tolong..lalu mengangkat nenek muda itu dengan sepantas kilat ke bilik persalinan utk melihat kaki yg cedera itu...dgn tanpa segan silu..pemuda usus terbalik tu memagang kaki nenek muda tu sambil berkata..'halus dan mulus betul kulit nenek muda ni..'
tiba˛ pemuda usus terbalik terlihat satu parut sambil berkata..' macam ku perlihat parut ni..tp dimana yea...'??

** haa smbg le..

_________________


Lilypie - Personal pictureLilypie
Back to top Go down
View user profile http://hziemah.fotopages.com
hziemah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 654
Age : 35
Location : Putrajaya
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 28, 2008 2:36 pm

xde sapa yg nak smbg ker?

_________________


Lilypie - Personal pictureLilypie
Back to top Go down
View user profile http://hziemah.fotopages.com
kimimaro
Rakyat Jelata
Rakyat Jelata


Male
Posts : 2
Age : 34
Location : Puchong
Status : single
Joined : 2008-04-22

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 29, 2008 12:36 pm

...tapi di maner yer?Pemuda usus terbalik tu pun confuse yang teramat sgt lalu memerah otak utk mengimbau kembali kenangan
yang masih terpahat dibenak fikiran tentang parut tersebut.Dalam masa yang sama, pemuda usus terbalik tercium satu haruman yang amat menusuk hidung.Dengan spontan, pemuda usus terbalik berkata "Ermm..wangi!!".....
Back to top Go down
View user profile http://wawwa.zie@gmail.com
hziemah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 654
Age : 35
Location : Putrajaya
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 29, 2008 3:52 pm

erm wangi..sweetheart..

**erk..sambg le..xde idea..

_________________


Lilypie - Personal pictureLilypie
Back to top Go down
View user profile http://hziemah.fotopages.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 29, 2008 4:05 pm

"Nak cium lebih dekat lagi?" tanya nenek muda itu.

"Nak.." jawab pemuda usus terbalik pula. Lalu nenek muda itu menghulurkan pergelangan tangannya untuk di cium pemuda usus terbalik itu.

Tetapi alangkah terkejutnya pemuda itu apabila mendapai tanda lahir di pergelangan tangan itu menyerupai ciri-ciri musuh yang telah lama di cari itu. Barulah dia sedar mengenai parut yang dilihatnya sebentar tadi.

Sambil mencium tangan itu tiba-tiba pemuda itu lantas menggigit pergelangan tangan nenek muda lalu tersemburlah darah memancut-mancut keluar dari urat nadi yang telah terputus di gigit pemuda itu.

Maka meraung-raunglah nenek muda itu menahan kesakitan yg amat sangat. Suasana di pertandingan Miss Universe itu menjadi kelam kabut sehingga pihak polis, bomba dan ambulan terpaksa di kejarkan ke situ. Dewan itu menjadi gamat seketika. Ramai yang bertempiaran lari kerana tidak dapat menahan rasa loya melihat darah yang memancut-mancur seperti air pancut di luar Suria KLCC.

Selepas itu...(sambung la plak)

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sempoiajer79
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 352
Age : 37
Location : Tingkat Seploh...
Status : Single
Joined : 2008-04-24

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 29, 2008 4:28 pm

Nenek muda itu dikejarkan ke hospital berdekatan.. namun malangnya tiada doktor yang bertugas pada hari tersebut kerana pertandingan ratu cantik itu jatuhnya pada 1 Mei iaitu cuti hari pekerja....

Nenek muda tersebut dikejarkan pula ke hospital pakar Intan Berlian.. Luka gigitan itu terpaksa dijahit dan darah nenek muda itu kena di refill semula.. Jika tidak, nenek muda yang anggun itu akan menjadi ala2 zombie utk selamanya (badan kecut & kering kerana x cukup darah)... Doktor-doktor pakar yang merawat nenek muda itu mula conpius kerana sample darah nenek muda itu berbeza sekali dgn simpanan darah yang mereka ada... darah nenek muda ialah jenis.......

(sila sambung.....)
Back to top Go down
View user profile http://sempoiajer.blogs.friendster.com/sempoiajer/
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 29, 2008 4:37 pm

Darah nenek muda itu seperti yang terdapat pada seekor memerang laut albino yang lahir pada musim kemarau setiap tahun. Darah itu amat sukar di cari kerana hanya 1 per sejuta sahaja memerang laut di lahirkan albino dan di waktu kemarau.

Perkara ini amat merumitkan fikiran-fikiran doktor pakar itu. Mereka terus juga berfikir dan terus berfikir sehingga pembuluh darah di bahagian otak mereka mula membengkak dan ada yang telah bocor. darah-darah mula merembes keluar melalui pembuluh darah yang bocor itu. Tetapi mereka terus juga berfikir mencari formula untuk merawat nenek muda itu

sila sambung...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sempoiajer79
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 352
Age : 37
Location : Tingkat Seploh...
Status : Single
Joined : 2008-04-24

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 29, 2008 5:34 pm

Cerita mengenai nenek muda dan doktor pakar tersebut telah tersebar keserata dunia melalui siaran astro ceria... doktor pakar dari seluruh dunia mengadakan persidangan untuk mencari penawar kepada pembuluh darah doktor pakar yang merawat nenek muda itu...

sementara itu jabatan haiwan seluruh dunia bersepakat untuk mendapatkan memerang laut albino bagi mendapatkan bekalan darah untuk nenek muda itu...

malang sekali, kumpulan pencinta alam dan kaum orang asli africa mengadakan tunjuk perasaan memprotes sepakatan jabatan haiwan sedunia kerana haiwan yang dicari itu amat jarang ditemui dan dilindungi sepenuhnya...
Back to top Go down
View user profile http://sempoiajer.blogs.friendster.com/sempoiajer/
Sponsored content




PostSubject: Re: Sila sambung..   Today at 4:48 pm

Back to top Go down
 
Sila sambung..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» DIL E MUZTAR

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: