HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Yesterday at 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Sila sambung..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 2:32 pm

die cubit2 lengan makcik...."knape ni pakcik talib???"tanye mkcik brng kemas dengan amarahnya..."takde, saje je...geram"....sambel sambung balik mencubit lengan makcik brng kemas....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 2:36 pm

merasakan kehadiran pacik talib mengganggu proses pemakanannya, macik barang kemas terus mencapai kerusi di sebelahnya dan sekelip mata, pacik talib telahpun terbaring di lantai sambil memegang kepalanya yg stone akigat di swing dengan kerusi oleh macik barang kemas tu. macik meneruskan makan tanpa menghiraukan pacik talib yg sedang sibuk membuka tari silatnya.. semua pelanggan menjauhi tempat kejadian..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 2:42 pm

pakcik talib bangun...sapu2 kain plikatnye yg kotor....pastu buleh rilek je duduk seblah makcik yg tgh fokus mkn mee ngan ayor kacip...."makcik,kite kawen nak tak?kawen lari"...makcik pon tersedak....kuar mee kt idong die....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 2:50 pm

macik barang kemas terus mencapai mee yg kuar dari hidungnya lalu dibuat flos... pacik talib yg melihat keadaan itu hampir pitam jadinya... disangkakan macik barang kemas yg sopan santun tu takde kelakuan yg buruk tapi skarang segalanya dah terpampang di hadapan mata... bergenang air mata pacik talib... pelamin angannya semakin musnah... kelakuan macik barang kemas tak dapat diterimanya..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:01 pm

lalu pakcik talib berdiri atas meja kat kedai die..sambel menyanyikan lagu Pelamin Anganku Musnah....seakan artis..itulah gaya nyanyian pakck talib...

makcik barang kemas leka melihat pakcik talib menyanyi sambel makan mee goreng ngan ayor kacip die....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:08 pm

dalam kelekaan itu, dicapainya hanset didalam handbadnya lalu dirakam perbuatan pacik talib tu.. hasratnya berkobar2 untuk menghantar video nyanyian pacik talib itu kepada RTM, utk diaudition menjadi artis... pacik talib masih leka menyanyi.. dari satu lagu ke lagu yang lain.. pitching yg lari bukan lagi menjadi satu masalah kepadanya.. hatinya hancur berkecai...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:11 pm

Setelah pak cik talib menghabiskan nyanyian dia, mak cik itu pun terus mengkritik cara nyanyian pak cik itu. Sungguh berbisa kritikan mak cik sehingga menangis pak cik talib di buatnya. Kritikan mak cik itu juga mendapat tepukan gemuruh dari orang yang lalu lalang di situ.

Setelah menghabiskan makanan dan mengkritik pak talib, mak cik itu terus bergegas keluar dari warung pak cik talib itu. Mak cik itu berkira-kira untuk mencari lelaki cina itu. Dia ingin merampas kembali kucing itu.

SAMBUNG LER..
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:14 pm

pacik talib dengan pantas mengejar macik barang kemas lalu memaksanya bayar dahulu harga makanan yg dimakannya tadi... mungkin pada mulanya dia berniat utk belanja tapi kelakuan macik barang kemas tu sungguh membuatkan dirinya marah... cintanya terhadap macik barang kemas telahpun padam, tanpa sedikit pun berbaki dalam hatinya..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:23 pm

Mak cik barang kemas yang menyedari dirinya di kejar telah menjerit meminta tolong.

"Tolong! Tolong! Ada orang nak rogol saya!" jerit mak cik barang kemas itu.

Orang ramai yg berada di situ telah cuba membantu mak cik barang kemas itu dengan menangkap pak cik talib dan memukulnya bertalu-talu tanpa banyak soal

SAMBUNG
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:28 pm

walaupun semakin ramai org memukul pacik talib, macik barang kemas tetap meneruskan lariannya dan jeritannya... org menyangka ada org lain lagi yg cuba merogol macik barang kemas lalu sesiapa saja yg berada di belakang macik barang kemas semuanya dipukul tanpa belas ihsan... semakin jauh semakin ramai yg dipukul... puluhan ambulance telahpun tiba untuk memberi bantuan..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:37 pm

Keadaan semakin mencemaskan. Mana-mana lelaki yag berada dibelakang mak cik itu semua kena pukul. Sehingga lelaki-lelaki di bandar itu berada dalam ketakutan. Mak cik itu terus juga berlari dan menjerit. Lelaki-lelaki semua sembunyikan diri takut kena pukul. Sekarang semua perempuan telah bermaharajalela di bandar itu. Lelaki pula hidup dalam ketakutan

SAMBUNG
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:40 pm

setelah sekian lama mengejar dan memukul....org ramai itu pon memukul diri mereka sendiri...sbb dah takde org nak dipukul dah....last2 tggal makcik brng kemas sorg jek...tapi die still gak mintak2 tolong scare menjerit sbb die rase syok je wat camtuh....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:43 pm

keadaan masih gamat.. gencatan senjata masih belum dibuat dan rata2 ramai kaum lelaki teruk dibelasah... kerajaan telahpun membuat mesyuarat tergempar untuk mengishtiharkan berlakunya perang saudara di tempat macik barang kemas tu... FRU dan polis berkawal di merata2 tempat dan terdapat juga sebilangan polis turus dibelasah...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 3:47 pm

memandangkan kerajaan telah mengisytiharkan darurat kepada semua lelaki-lelaki. Perempuan-perempuan terus menguasai bandar itu. Kasim cuba menyusun strategi untuk merampas kembali bandar itu dari tangan makcik barang kemas dan perempuan-perempuan lain. Dia bergabung tenaga dengan lelaki cina dan pak cik talib dengan membentuk satu pakatan baru untuk menangani gejala mak cik barang kemas

SAMBUNG
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 4:05 pm

makcik brng kemas sgt mempunyai kuasa tenaga yg sgt menakjubkan disebabkan minum ayor kacik kak timah mase kat kedai pakcik talib tadi.sehinggakan sume kaum laki berasa amat gerun tgk mkck...baru tgk jek dah peloh2 dah...blom lagi main lawan2...yelah, dulu makcik ni jandanya pnghulu kampong..tu yg dorg takut sket laaa...sbb pghulu kmpng ni garang gile....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 4:08 pm

Kasim, lelaki cina dan pak talib yg cedera di pukul itu bercadang ingin menghapuskan mak cik barang kemas dari muka bumi ini. Mereka mengatur pelbagai strategi. Kucing itu juga turut di gunakan untuk memerangkap mak cik barang kemas.

SAMBUNG
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 4:27 pm

tiba-tiba...

makcik muncul sambel nyanyi lagu Inul yg bertajuk "Kocok-kocok"...makcik brng kemas punya gelek dasyat laaa...smpi sume laki2 tuh terkesima tgk mkck gelek....itula die strategi mkcik utk melalaikan kaum lelaki...senang jek...mekre sume dah tepedaya dah....hahahaha...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 4:35 pm

Kerana kelalaian itu mak cik barang kemas telah menawan dan mengurung ketiga-tiga lelaki itu. Tetapi mak cik barang kemas terlupa bahawa kucing itu masih bebas dan mencari peluang untuk merobek isi perut mak cik barang kemas itu. Kucing itu telah di beritahu oleh ketiga-tiga lelaki itu supaya merobek perut mak cik barang kemas kerana di situ lah terletaknya punca kekuatan mak cik itu kerana terisi air kacip fatimah.

SAMBUNG
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 5:26 pm

tetapi...sedang kucen tuh nak robek jek perot makcik bnrg kemas...mkcik tuh tros aaa basuh kaw2 punye kucen tuh...die ckp ah camneh"kucen,ko tau tak haaa..klu bukan sbb aku ko dah mati mase gaduh ngan karim dulu haaa...klu bukan sbb aku, ko tak idop cam skang haaa...knape ko mesti nak robek prot aku haa???...nanges terbahak2 kucen tuh smpi guling2 die...mkcik pujuk kucen tu tanak kasi die nanges...makcik brng kemas nyanyikan lagu Robek Hatiku nyanyian Mas Idayu khas utk kucen tersebut...
maka, kensel la kucen tu nak robek perot makcik brng kemas...

Melihat keadaan itu, ketiga2 laki yg dlm penjara tu....


apa lagi...kasi sambong ah

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 5:42 pm

Ketiga-tiga lelaki di dalam penjara itu menyanyikan lagu Tiara nyanyian kumpulan Kris untuk meraih simpati mak cik barang kemas itu.

"Di penjara terkurung terhukum..hanya bertemankan sepi, bisakah kau menghargai cintaku yang suci ini" begitulah nyanyian syahdu ketiga-tiga lelaki itu.

Mak cik barang kemas rasa terharu dan tersentuh hatinya. Tetapi hanya seorang sahaja yang boleh di keluarkan kerana mak cik ingin menjadikan lelaki itu suaminya yang sah.

"Aku boleh lepaskan seorang saja dari kamu" kata mak cik itu.

"Itupun kalau orang itu sudi menjadi suami ku'" sambung mak cik itu lagi.

Ketiga-tiga lelaki itu terdiam seketika. Masing-masing berfikir kemungkinan yang akan mereka hadapi jika mengahwini mak cik itu.

Akhirnya...(sila sambung)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 7:36 pm

mereka lebih rela merengkok di dalam penjara dari menjadi suami kepada mak cik tersebut.

Pada malam itu,mak cik tersebut memikirkan cara untuk menjadikan salah seorang dari lahanat tersebut sebagai suami nya, sehingga la beliau tertidur dan bermimpi tentang ultraman melawan raksaksa bermaharajalela walaupun ianya tak ade kena mengena dengan cerita ini.

Pagi esok nya beliau terbangun dan ..........tadaaaaaaaaaaa,

dapat satu idea (sambung)
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 9:10 am

makcik brng kemas bangun...die mcm bese ah...wat senaman lompat bintang sbnyak lapan kali..pas tuh beliau amek napas pas tuh hembus scare kuat..pon lapan kali gak...pastuh die siap2..g kedai pakcik talib,nak order mee goreng ngan air kacip timah....

tapi bile smpi kedai pakcik talib...makcik tgk takde orang..tapi kedai bukak...
makcik panggel pakcik talib bnyk kali..."BAng Talib!!!!Bang Talib....Kite nak makan neh bang Talib..."makcik tgk kedai tu berselerak...kerisauan melanda hati makcik brng kemas....apa agaknya dah jadi kat pakcik talib??

setelah makcik buat spot cek...barulah makcik barang kemas teringat bahawa pakcik talib skang berada dalam penjara bersama2 kasim ngan mamat cina tuh...dan kedai yg berselerak tuh perbuatan makcik juga sbb kritik pakcik talib nyanyi smpi berlaku pergaduhan...makcik brng kemas malu sorang2 kat situ...ceh...ethehehehe...


sambung jgn tak sambung...ewaaaahhh

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 10:35 am

melihat kedai bang talib yg besepah tue , timbul rase besalah kat ati makcik barang kemas...
lalu die pons mengemas la kedai bang talib tue, dgn harapan besar tok menambat ati bang talib...
sambil mengemas macik barang kemas berangan die dan bang talib bersanding ala-ala garden wedding lg...

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 10:50 am

dalam angannya itu, pacik talib pakai tuxedo n dirinya pula memakan evening dress kaler putih.. berjalan berpinpinan tangan di celah rimbunan pokok bunga yang berkembang, sambil diiringi oleh sekawan merpati yang sedang terbang... pacik talib merenung matanya... jemari bertautan erat... macik barang kemas pasrah.....

ehehe.. sambung leeee..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Tue Apr 15, 2008 10:57 am

semasa dia duk berangan tu datang la seorang jejaka hensem yang wajahnya tak ubah seperti Harun Salim Bachik untuk bersarapan di warung Pak talib itu.

"Akak bagi teh tarik satu dengan nasi lemak lauk ayam satu!" Laung pemuda ala-ala Harun Salim Bachik itu.

Mak cik barang kemas pun terus membancuh air teh kemudian menarik teh tu dan terus menghantar ke pemuda itu. Kemudian dia pun terfikir yang di warung itu tiada nasi lemak. Apatah lagi yang berlauk ayam. Mak cik pun pergi ke warung sebelah membeli nasi lemak. Tetapi malangnya nasi lemak ayam tiada cuma ada nasi lemak biasa sahaja.

Demi untuk memikat pemuda ala-ala Harun Salim Bachik itu mak cik itu telah menyembelih kucing yg ada berkeliaran di warung itu dan menggorengkannya. Maka terhidanglah nasi lemak 'ayam' di depan pemuda itu.

Pemuda itu makan dengan lahapnya sambil memuji keenakkan nasi lemak 'ayam' itu.

"sedaplah lasi lemak ni" kata pemuda itu.

"Kalau nak lagi boleh, nak makan hari-hari pun takpe, janji sudi kahwin dengan saya" ujar makcik itu tanpa segan silu dan jelas menunjukkan kedesperetannya itu.

Pemuda itu tercengang lalu...(sambung)
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Sila sambung..   Today at 12:03 pm

Back to top Go down
 
Sila sambung..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» DIL E MUZTAR

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: