HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

» Imax Delay Spray - www.kedaibatin.com
Wed Nov 09, 2016 5:53 pm by notrex

» GEL TAHAN LAMA - MEN SECRET GEL
Tue Nov 08, 2016 6:02 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Sila sambung..

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Sila sambung..   Sat Apr 12, 2008 1:28 pm

Mari kita buat satu cerita bersiri yang anda semua boleh menyumbang.. terpulang pada kreativiti anda semua.. kita tengok apa akan jadi pada cerita ni..hehe

Suatu hari Kasim berjalan-jalan disebuah taman seorang diri. Setelah penat berjalan Kasim melabuhkan punggungnya di sebuah bangku di sudut taman itu. Dia duduk termenung sambil memerhatikan gelagat-gelagat orang ramai di taman itu..
Tiba-tiba.. sila sambung
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Sila sambung..   Sat Apr 12, 2008 5:11 pm

Tiba-tiba bangku tersebut patah,muka kasim yang sedang malu amat sangat itu berubah seperti muka mat sentul.Ade sorang makcik yang lalu di situ mengetawakan Karim.Karim berasa sungguh malu + marah........
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
kalin
Rakyat Jelata
Rakyat Jelata


Female
Posts : 2
Age : 32
Location : johor
Status : single
Joined : 2008-04-12

PostSubject: Re: Sila sambung..   Sat Apr 12, 2008 5:59 pm

sambil berkata kat makcik tu......
ewah ewah makcik oiii......sakan noo makcik ketawakan cek....sampai ati makcik.....bukan nk tlg cek.....
Back to top Go down
View user profile http://www.takdeblog.com
ummi_miirul
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 701
Age : 37
Location : KL
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Sila sambung..   Sun Apr 13, 2008 5:50 pm

lalu makcik tuh pun menjawab....

"Yang ko perasan beno aku gelakkan kan ko kenapa? x kosa aku nak gelakkan kan ko.. nie.. nie...", sambil menunjukkan wayar hands free hpnya..... Rupa2nya makcik tersebut gelak sakan bukan lah mentertawakan Karim tetapi bebual dengan rakannya di talian. Bertambah malukah Karim n tak tahu di mana laik nak letakkan mukakan. Lalu Karim dengan tanpa segan silu lagik mengambil beg kertas yang ditebuk tadi lalu menyerkup mukanya yang sudah kemerah-merahan.....



yaaaiitt!!!

_________________
~Alwayz be My baby...~
Back to top Go down
View user profile http://chyralis.multiply.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 9:28 am

dan duduk kembali di kerusi yang patah tu...nak kaver malu beb... Embarassed

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 10:41 am

Beg kertas yang disarungkan ke mukanya itu rupanya bekas sampah yang berbau busuk yang teramat sangat. Ada bendalir busuk mengalir dan menitis di baju Kasim itu.

"Apa bau busuk ni?" kedengaran suara-suara orang ramai yang lalu di bangku patah tempat Kasim duduk itu.

Lalu...sila sambung
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:00 am

kasim pon dengan otometiknya meyalahkan kuceng yg kebetulan tengah lalu seblah die sambel bercakap..."a'ah..bau ape neh...mesti bau ko kan kucen...busuk cam tungkik!!!"sambel karim muntah2...orang ramai pon turut serta menyalahkan kucen tersebut sambel menyumpah seranah dengan kejamnya...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:10 am

Kucing itu rasa terhina dan tahap amarahnya meningkat ke tahap maksima dan terus menerkam Kasim. Kasim yang terkejut cuba melawan. Terjadilah pergelutan hebat antara Kasim dan kucing itu sambil disaksikan oleh orang ramai yang kebetulan berada di situ. Memandangkan pergelutan itu belum menampakkan siapa pemenangnya, seorang lelaki cina cuba mengambil kesempatan dengan mengambil pertaruhan dari semua yang menyaksikan pertarungan hebat itu. Jumlah pertaruhan mencapai nilai jutaan ringgit.

Sila sambung...
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:20 am

tapi sampai di satu ketika, kasim yg sememangnya seorang yang penyayang menyedari kekhilafannya bergaduh dengan kucing tersebut.. lantas dia pun menghulurkan salam dan berbaik semula dengan kucing itu.. lelaki cina yg sibuk mengambil pertaruhan sudah berpeluh di dahi....

sila sambung..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:22 am

setelah beberapa jam pergelutan itu berlaku, masih tiada pemenang...bak kata pepatah vince af... semua pemenang, tiada pengalah...orang ramai semakin bosan...mana tidaknya, sehinggakan ada yang membina khemah membawa ahli keluarga masing2...ada yang tertido di kerusi yg patah itu...ada yg sempat bermain daun terup....dan ada yang lepak2 minum2 di gerai2 yg berdekatan kerana kehausan sementara menanti siapakah pemenangya....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:27 am

Dengan muka yang bercakar balar Kasim memeluk kucing itu dan menciumnya sebagai tanda meminta maaf. Orang ramai yang membuat pertaruhan terus meminta duit pertaruhan dengan lelaki cina itu. Ada seorang mak cik yang telah mempertaruhkan semua barang kemas di badannya telah menyerang lelaki cina itu. Terjadilah pertarungan lain pula di antara makcik dan lelaki cina itu. Sambil bertarung sempat juga lelaki cina itu memberitahu orang ramai bahawa pertaruhan tadi telah dipindahkan ke pertarungannya dengan mak cik itu.

sila sambung
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:44 am

tadi mamat cina tu yg pungut pertaruhan...skang ni kasim dgn kucen tu plak yg pungut pertaruhan pergaduhan antara makcik brng kemas dengan mamat cina tu...kali ni wang pertaruhan makin tinggi sehingga jutaan ringgit...lagi tggi sket aa dari pergaduhan pertama tadi...makcik tersebut menggunakan segala tenaga yg ada untuk bergaduh dgn mamat cina tersebut...lagak makcik tersebut tak ubah seperti stongkol dlm cite gusti...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 11:54 am

Sambil menyaksikan pertarungan yang dahsyat itu, Kasim mengurut-urut badan kucing yang lemah tidak bermaya itu. Airmata Kasim menitis kerana sedih melihat keadaan kucing itu. Tetapi Kasim juga mengenakan syarat kepada kucing iaitu kucing pun perlu mengurut dirinya selepas itu. Demi keadilan sejagat.

Pertarungan antara mak cik barang kemas dengan lelaki cina itu berlarutan selama berjam-jam lamanya sehinggakan banyak khemah-khemah peniaga telah di dirikan bagi memudahkan orang ramai membeli makanan dan minuman. Ada juga yang menjual baju-baju 'bundle'.

Jumlah pertaruhan semakin meningkat. Pertarungan ini juga telah di siarkan secara langsung di Astro Supersport. Pertaruhan kini turut di kendalikan oleh rancangan Fulus Mania.

Sila sambung
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:03 pm

skali rupa-rupanya makcik barang kemas tuh bermimpi je...sambel urut2 dadanya tanda bernasib baik...die cek la kot2 barang2 kemasnya ade ke tak...sebaik sume ada....satu pon takde yg miss....makcik brng kemas menarik napas panjang dan menghembusnya dengan kuat (mcm org wat snaman tu)tanda lega yg teramat sgt...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:12 pm

napas yg dibuat macik tu dibahagikan dalam kiraan lapan... setelah puas bernapas, macik itu pun membuat sedikit aktiviti regangan. peluh menitis di segenap tubuhnya... smakin lama semakin berat senaman yg macik tu buat.. dicapainya kasut jogging dan baju aerobiknya dari almari...

sambung plak arr..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:14 pm

seterusnya makcik itu terus menuju ke taman. Di taman itu dia melihat pertarungan antara seorang lelaki dan kucing. Lelaki itu di kenali sebagai Kasim. Ada seorang lelaki cina terjerit-jerit meminta pertaruhan. Tanpa segan silu makcik setuju untuk bertaruh atas Kasim dengan semua barang kemas miliknya..

sambung le...
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:26 pm

makcik itu langsung tak ambik pusing mimpi yg dialaminya...dengan rilek die bagi sume brng kemas beliau dengan harapan kasim menang pergaduhan tersebut...makcik brng kemas dan buat plan, bile kasim menang, beliau nak jadikan kasim sebagai suaminya yang sah bg mengisi kekosongan hatinya yg dah lama menjanda...

sambung jgn tak sambung...ewaaahh

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:32 pm

Kassim terdengar jeritan sokongan mak cik itu kepadanya. Dan dia terdengar yang mak cik itu menyatakan bahawa jika dia memenangi pertarungan itu dia akan di jadikan suami kepada mak cik itu. Semangat Kasim terus berkobar-kobar kerana telah lama dia hidup bujang. Sambil bertarung dengan kucing itu sempat juga Kasim merenung mak cik itu atas bawah.

"Boleh tahan juga mak cik ni", kata kasim dalam hati

sambung ler...
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:41 pm

makcik tuh sedar yang kasim ushar die atas bawah...makcik brng kemas terus kaber2 malu sambel main2 ujung rambot...bajet mcm manja aaa....akhirnya kasim memenangi pergaduhan tersebut...makcik brng kemas terus menjerit sambel buat lompat bintang sebnyak 8 kali tanpa henti sambel berkata..."yeyeh...yeyeh tak lama lagi aku tak jadi janda dah..yesss...yesss"

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 12:44 pm

Tetapi setelah melihat wajah Kasim selepas mukanya di lap, makcik itu terus tak jadi untuk mempersuamikan Kasim kerana muka kasim bercalar-balar kesan kuku-kuku kucing itu. Kulit kepala Kasim pun tertanggal sehingga menampakkan otaknya itu.

sambung..
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 1:02 pm

rupa-rupanya mamat cina yg kutip wang pertaruhan tu dah lama menaruh harapan kat makcik brng kemas...die nak tek ober makcik tersebut dengan ngurat2 makcik tu mase tgh lepak kat simpang jln...die buat siul ngurat ..."fiiiwiiiitt...fiiiwiiitt"

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 1:47 pm

tapi bukan menjadi taste macik janda itu seorang lelaki cina.. langsung dia berjalan tanpa menghiraukan suilan lelaki cina itu.. sambil itu datang sang kucing tadi lalu menggesel-geselkan badannya ke kaki macik tu... macik itu merenung penuh makna ke kucing itu.. sesuatu bermain di benaknya.....

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 1:58 pm

"Kucing ni bagus jugak ni, handal berlawan. Kalau aku jual leh dapat duit", fikir mak cik itu.

Mak cik itu pun terus cuba mengambil kucing itu tetapi malangnya belum sempat mak cik itu memegang kucing itu lelaki cina itu terlebih dahulu memegang kucing itu.

"Ini kucing saya punya maa..." kata lelaki cina itu terus berlalu meninggalkan mak cik itu.

SILA SAMBUNG
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 2:13 pm

dalam hati makcik tuh berkata " mesti nama cina neh start hurop M...keras kpale neh"....tapi dulik apa makcik tuh...die pon blah g carik kedai makan....perot makcik brng kemas ni mmg lapar tahap dewa....die singgah kedai kopi pak cik talib...lepas tu...


sila ah sambung kalau brani....

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Sila sambung..   Mon Apr 14, 2008 2:20 pm

pacik talib yg telah lama memendam hati kat macik tu menyambut kedatangan nya dengan ramah.. tanpa sempat macik mengorder, telah pun sampai segelas air kacip kak timah dan sepinggan mee goreng. lapar punya pasal, macik terus membelasah mee goreng dan air tu tanpa memperdulikan pacik talib yg setia duduk di hadapannya... pacik talib sedikit geram dengan perbuatan macik tu lalu.......

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sila sambung..   Today at 7:35 pm

Back to top Go down
 
Sila sambung..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» DIL E MUZTAR

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: