HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Yesterday at 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 pekerjaan yang menguntungkan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
areDIKA
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 470
Age : 35
Location : putrajaya
Joined : 2008-03-31

PostSubject: pekerjaan yang menguntungkan   Fri May 23, 2008 5:49 pm

Pekerjaan Yang Menguntungkan



"Samad, awak pasti ke nak jadi doktor mata macam bapa kamu?"

"Tidak cikgu, saya ingin menjadi doktor gigi?"

"Doktor gigi? Kenapa? Bukan ke doktor mata kerja yang menguntungkan?"

"Betul. Tapi manusia hanya ada sepasang mata jer, sedangkan gigi ada 32 batang!"


Mati Pucuk

Suatu hari Milah membuat laporan polis tentng kejadian rogol yang dialaminya. Katanya pada satu malam ketika balik dari pejabat, di tarik oleh seorang lelaki ke dalam semak , lalu dirogol.

Polis menyoal Milah, " Adakah kamu mengenali lelaki itu?" . "Tidak. Tapi lelaki itu berbadan agak gemuk, berambut lurus dan bermisai," jelas Milah.

Ekoran daripada laporan itu, polis membuat siasatan dan beberapa sekatan jalan raya. Dalam tempoh 3 jam polis berjaya menahan beberapa pemuda dan dibawa ke balai polis.

"Daripada aku malu dan memiliki anak tidak berbapa, lebih baik memilih sahaja salah seorang daripada mereka," ujar Milah dalam hati.

Lalu Milah menunjuk seorang pemuda yang menarik hatinya.

"Ini dia tuan", kata Milah.

"Tapi tidak mungkin tuan", kata lelaki itu membantah.

"Berani kau melawan bahkan tidak mahu bertanggungjawab terhadap perlakuan ganas mu", jerkah polis itu.

"Sumpah tuan, saya menghadapai masalah mati pucuk, macamana pulak saya nak rogol dia" jawab lelaki itu bersungguh2.


Surat Dari India Mari...

Pada suatu hari si Samat pergi minum teh tarik di gerai Mamak yang selalu dikunjunginya. Semasa minum, tiba-tiba Mamak tu menjerit kegembiraan dan datang kepada Samat.

Samat : Apasal gembira sangat ni Mamak?

Mamak : Saya punya bini di India ada hantar surat mari...

Samat : Apa yang dia cakap Mamak?

Mamak : Dalam itu surat, dia cakap baru lepas beranak... dapat new baby! Ayo...saya banyak gembira la... hari ni saya belanja awak minum jugak.

Samat : Tahniah Mamak! Kamu kena balik India cepat ni?

Mamak : Ya la, saya sudah 4 tahun tarak balik ni...

Samat : ????????????


Kisah Kasih Suami Pada Isteri

Pak Mat adalah seorang penduduk sebuah pondok di Selatan Thailand. Pada pertengahan bulan Mei yang lalu isterinya yang bernama Maznah telah meninggal dunia kerana diserang penyakit jantung.

Pak Mat yang berusia menjangkau empat puluhan telah diperhatikan oleh jiran-jirannya agak luar biasa iaitu beliau telah pergi ke kubur isterinya sebanyak tiga kali sehari. Pak Mat pergi pada waktu pagi, tengah hari dan petang untuk menyiram kubur isterinya lebih dari dua minggu secara berterusan. Ada setengah dari jiran dan penduduk tempatan beranggapan Pak Mat begitu cintakan isterinya.

Seorang saudaranya yang terdekat telah berkata, "Awak ni terlalu sangat cintakan isteri sehingga sanggup berbuat demikian, yang mana tak ada siapa lagi di kampung ini buat begitu." Pak Mat menjawab, "sebenarnya
sebelum Maznah hendak menghembuskan nafas yang terakhirnya, beliau telah berpesan kepada saya, kalau hendak kahwin pun tunggulah sehingga rumput di kuburnya tumbuh dahulu."

" Oleh yang demikian saya terpaksa siram kuburnya supaya rumput cepat tumbuh......"
Back to top Go down
View user profile
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 709
Age : 37
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: pekerjaan yang menguntungkan   Fri May 23, 2008 6:15 pm

wakakak..sanggop tu nk kawen lg punye psl..
adehh la...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
areDIKA
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 470
Age : 35
Location : putrajaya
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: pekerjaan yang menguntungkan   Fri May 23, 2008 6:26 pm

hehhe.. ada syaratnya kan??
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: pekerjaan yang menguntungkan   Fri May 23, 2008 7:26 pm

Bagus,lawak yang menghiburkan. Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
puteri kayangan
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 169
Age : 36
Location : Skudai, JB
Status : Married
Joined : 2008-05-26

PostSubject: Re: pekerjaan yang menguntungkan   Mon May 26, 2008 5:22 pm

lawak la si india ni..blh tak perasan bini dia ngandungkan anak org lain..huhu..
Back to top Go down
View user profile http://www.maybank2u.com.my
pendekar laut
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts : 123
Age : 37
Location : Johor
Status : married
Joined : 2008-05-26

PostSubject: Re: pekerjaan yang menguntungkan   Wed Jun 04, 2008 10:49 am

mamat india nie lurus bendul sangat.. Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.utm.my
Sponsored content




PostSubject: Re: pekerjaan yang menguntungkan   Today at 5:47 am

Back to top Go down
 
pekerjaan yang menguntungkan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Yang Wenli vs Universal
» Yang Zing (Cosmic Dragons) Arrived to TCG!
» Yang Zing Deck
» Yang Zing help
» Yang Zing Anti Meta Skill Deck

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: