HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Flaming Desire - www.kedaikuat.com
Yesterday at 11:51 am by notrex

» phero max original minyak wangi pemikat WWW.KEDAIKUAT.COM
Thu Dec 08, 2016 6:33 pm by notrex

» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Wed Dec 07, 2016 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 3 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 3 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 10 Seksaan Yang Ngeri..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2324
Age : 31
Location : ~Jin Bertendang~
Status : ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined : 2008-04-04

PostSubject: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Mon Jul 21, 2008 12:58 pm

renung-renungkanlah

SEPULUH jenis seksaan yang menimpa wanita yang diperlihatkan kepada Nabi Muhammad SAW ketika melalui peristiwa Israk dan Mikraj, membuatkan Rasulullah menangis setiap kali mengenangkannya.

Dalam perjalanan itu, antaranya Baginda diperlihatkan (1) perempuan yang digantung dengan rambut dan otak di kepalanya mendidih. Mereka adalah perempuan yang tidak mahu melindungi rambutnya daripada dilihat lelaki lain.

Seksaan lain yang diperlihatkan Baginda ialah (2) perempuan yang digantung dengan lidahnya dan (3) tangannya dikeluarkan daripada punggung dan (4) minyak panas dituangkan ke dalam kerongkongnya. Mereka adalah perempuan yang suka menyakiti hati suami dengan kata-katanya.

Baginda juga melihat bagaimana (5) perempuan digantung buah dadanya dari arah punggung dan air pokok zakum dituang ke dalam kerongkongnya. Mereka adalah perempuan yang menyusui anak orang lain tanpa keizinan suaminya.

Ada pula (6) perempuan diikat dua kakinya serta dua tangannya sampai ke ubun dan dibelit beberapa ular dan kala jengking. Mereka adalah perempuan yang boleh solat dan berpuasa tetapi tidak mahu mengerjakannya, tidak berwuduk dan tidak mahu mandi junub. Mereka sering keluar rumah tanpa mendapat izin suaminya terlebih dulu dan tidak mandi iaitu tidak bersuci selepas habis haid dan nifas.

Selain itu, Baginda melihat (7) perempuan yang makan daging tubuhnya sendiri manakala di bawahnya ada api yang menyala. Mereka adalah perempuan yang berhias untuk dilihat lelaki lain dan suka menceritakan aib orang lain.

Baginda juga melihat (Cool perempuan yang memotong badannya sendiri dengan gunting dari neraka. Mereka adalah perempuan yang suka memasyhurkan diri sendiri supaya orang melihat akan perhiasannya.

Seksaan lain yang dilihat Baginda ialah (9) perempuan yang kepalanya seperti kepala :censored: dan badannya pula seperti keldai. Mereka adalah perempuan yang suka mengadu domba dan sangat suka berdusta.

Ada pula perempuan yang Baginda nampak yang (10) rupanya berbentuk anjing dan beberapa ekor ular serta kala jengking masuk ke dalam mulutnya dan keluar melalui duburnya. Mereka adalah perempuan yang suka marah kepada suaminya dan memfitnah orang lain.

Wallahualam

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
zuzy
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 26
Age : 36
Joined : 2008-06-20

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Mon Jul 21, 2008 2:54 pm

urmm..kalu dah baca perkara2 macam ni x insaf x tau lah....wahai wanita...marilah kita sama2 menginsafkan diri...dan tunduk kepada suruhan Allah...
Back to top Go down
View user profile
irees_natasha
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 1332
Age : 34
Location : .. My Heart ..
Status : .. My Love ..
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Wed Jul 23, 2008 9:39 am

emm pintu taubat sentiasa terbuka untuk semua ....
masih belum terlambat ....

_________________


" ... tiada insan suci yg tidak mempunyai masa lampau ...
    ... tiada insan berdosa yg tidak punyai masa depan ..."
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ivynatasha2002
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2324
Age : 31
Location : ~Jin Bertendang~
Status : ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Wed Jul 23, 2008 10:58 am

dimana ada kemahuan disitu ada jalan
pintu taubat sentiasa terbuka
untuk insan yang sudah menginsafi diri..

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
roll_honey
DYMM Permaisuri Teratak
DYMM Permaisuri Teratak


Female
Posts : 1681
Age : 40
Location : Bandaraya Pesisir Air
Status : Lumber HaraM
Joined : 2008-04-01

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Thu Jul 24, 2008 2:51 pm

taubat..taubat buat lagik..
lagi kuat iman lagi kuat godaan

yang goda pun satu yang tergoda pun satu

ampunkanlah dosa kami ya Allah

_________________
"Dunia Ini Adalah Perhiasan Dan
Sebaik-Baik Perhiasan Adalah Wanita
Yang Solehah."

"MAMA NABILAH"

Amin
Back to top Go down
View user profile
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Thu Jul 24, 2008 2:59 pm

erkk...ngerinya No

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 392
Age : 31
Location : de' johore
Status : married
Joined : 2008-04-18

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Thu Jul 31, 2008 2:01 pm

erm insaf tgk ni takut je yg ble baca yang ni:-

Seksaan lain yang diperlihatkan Baginda ialah (2) perempuan yang digantung dengan lidahnya dan (3) tangannya dikeluarkan daripada punggung dan (4) minyak panas dituangkan ke dalam kerongkongnya. Mereka adalah perempuan yang suka menyakiti hati suami dengan kata-katanya.[i]

sebab pmpuan ni ble bercakap tak sedar tak tau laki sakit ati ke tak erm oleh dgn itu berjaga jaga la dgn kata kata...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
irees_natasha
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 1332
Age : 34
Location : .. My Heart ..
Status : .. My Love ..
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Thu Jul 31, 2008 2:05 pm

emm betul tu bukan kata dengan suami jer malah dengan semua org harus berbuat baik .... dan jaga lah kata-kata sebaik yang mungkin ...

_________________


" ... tiada insan suci yg tidak mempunyai masa lampau ...
    ... tiada insan berdosa yg tidak punyai masa depan ..."
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ivynatasha2002
Sponsored content




PostSubject: Re: 10 Seksaan Yang Ngeri..   Today at 4:51 pm

Back to top Go down
 
10 Seksaan Yang Ngeri..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Yang Wenli vs Universal
» Yang Zing (Cosmic Dragons) Arrived to TCG!
» Yang Zing Deck
» Yang Zing help
» Yang Zing Anti Meta Skill Deck

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Forum I :: Teratak Keagamaan-
Jump to: