HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

» Imax Delay Spray - www.kedaibatin.com
Wed Nov 09, 2016 5:53 pm by notrex

» GEL TAHAN LAMA - MEN SECRET GEL
Tue Nov 08, 2016 6:02 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Kisah cinta tersimpul rapi

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Kisah cinta tersimpul rapi   Wed Dec 24, 2008 12:13 am

Seluruh tubuhku berasa amat sakit. Hendak berjalan pun ku rasakan tidak
berdaya lagi. Kepalaku seakan-akan hendak pecah dan cuping telingaku
berdarah. Akhirnya aku terperosok di stor di belakang rumah, terbaring
di atas lantai simen yang kotor dan berdebu. Ku cuba pejamkan mata yang
sudah hilang sinarnya ini, tetapi suara mak encikku yang menengking di
luar sana memaki hamun diriku masih kedengaran.

Beginilah
nasibku sejak akhir-akhir ini. Entah kenapa aku mendapat mak encik yang
tak macam orang lain. Lengan dan betisnya sama besar. Maknanya sama ada
aku kena penampar atau penendang, kesannya sama sahaja. Wajahnya pula
tak ayu langsung. Muka bulat dengan permukaan berlubang-lubang, hidung
pesek kembang pulak tu! Bibirnya saja ku kira lima inci tebal dan
lebarnya pula usahlah cerita, lebih-lebih lagi bila dia memekik.
Lainlah aku. Kadangkala aku terfikir jugak, entah-entah mak encik aku
cemburu dengan kecomelan dan kemontokkan tubuh aku ini berbanding
dengan tubuhnya yang bak tut tut...malas aku nak menyebutnya...

Jelingannya
pula cukup membuat aku kebas kaki dan tangan. Tatkala dia mula menerjah
aku memang rasa nak mati jam itu juga dan apabila dia mula
menghampiriku sambil menyingsing kain, aku yang terlantar seperti ini.
Pedih dan sakit. Tetapi mujurlah kepedihan dan kesakitan itu terubat
apabila aku memandang Syah Fazwan. Renungan matanya bagai ubat yang
menyembuhkan lukaku. Senyumannya memang amat kudambakan.

Kadangkala
aku terfikir mengapa Syah Fazwan terlalu jauh beza dengan emaknya, mak
encikku itu? Bukan setakat perbezaan perangai tapi juga paras rupa.
Gamaknya Syah Fazwan ikut baka ayahnya yang sudah meninggal dunia itu.
Syah Fazwan adalah satu-satunya anak teruna mak encikku dan
satu-satunya insan yang begitu mengambil berat tentang diriku serta
satu-satunya lelaki yang berjaya mencuri hatiku!

Tetapi aku
sedar bahawa aku cuma menumpang di rumah ini. Darjat Syah Fazwan
terlalu tinggi dan tak setaraf denganku. Namun aku terharu dengan
layanan Syah Fazwan. Dia tidak mengira pangkat dan darjat. Dia
membuatkan diriku begitu berharga.

Mengenangkan kebaikan Syah
Fazwan kepadaku membuatkan aku melupakan saja kekejaman emaknya.
Biarlah tubuhku dibalun mak encikku, aku rela asalkan Syah Fazwan masih
menyayangi aku. Demi Syah Fazwan, aku sanggup bertahan di sini walaupun
nyawaku terancam setiap hari.

Mas! Mas! Mastura!!!" Tiba-tiba
aku terdengar namaku diseru. Syah Fazwan? Syah Fazwan dah balik? Aku
cuba bangun tetapi tubuhku amat lemah. Hari ini aku paling teruk
ditibai mak encik. Pintu stor tiba-tiba terkuak. Aku tahu Syah Fazwn
yang datang dan dia juga tahu aku disini sebab stor inilah tempat aku
bersembunyi apabila mak encik naik angin.

"Ya Allah...Mas.kenapa
berdarah-darah ini?" Syah Fazwan terkejut sungguh melihat keadaanku.
Aku cuma mendiamkan diri. Buat-buat memandang ke arah lain agar Syah
Fazwan tahu yang aku merajuk.

"Mak saya buat awak lagi ye?
Sabarlah Mas...nanti saya tarukkan ubat ye!" Tak lama kemudian Syah
Fazwan keluar. Di luar aku dengar Syah Fazwan bersoal jawab dengan
emaknya.

"Emak tak patut buat Mas macam tu..dia pun ada perasaan, mak!" Lembut sekali suara Syah Fazwan.

"Eleh,
apa yang dia tahu?!" Kasar sekali suara mak encik. "Kesianlah kat Mas,
mak..saya sayang dia!" Ucapan Syah Fazwan yang last itu sungguh membuat
aku bahagia.

Seminggu kemudian hidupku bagaikan di syurga. Mak
encikku tak ada di rumah kerana ikut rombongan persatuan wanita ke
Langkawi. Hanya tinggal aku dan Syah Fazwan. Dia melayan aku bagaikan
puteri. Namun, dia tak pernah mengambil kesempatan ke atasku. Ada suatu
ketika Syah Fazwan merenung ke dalam mataku. Indahnya saat itu!

Mak
encikku balik semula ke rumah. Aku mula tak senang duduk. Tetapi apa
yang ku jangka tidak terjadi. Mak encikku benar-benar berubah. Dia
tidak lagi memaki hamun diriku apatah lagi mendera
aku seperti biasa. Air gamat cap apa yang dia minum kat Langkawi itu hari?

Entahlah.
Aku benar-benar tak faham tapi aku bahagia jika betul mak encikku
berubah laku. Agaknya dia sudah boleh menerimaku dan aku juga cuba
mengambil hatinya. Aku senyum sendiri.
Pagi itu mak encikku
kelihatan gembira betul. Wajahnya berkilat-kilat. Syah Fazwan pun
nampak riang semacam. Tak henti-henti dia mengusikku. Mak encik nampak
tak kisah.

Tengah hari itu ada tamu mengunjungi rumah mak
encikku. Seorang gadis yang...eleh, taklah cun sangat. Tapi Syah Fazwan
layan dia dengan mesra sekali. Gadis itu pun nampak macam miang je. Aku
terbakar oleh api cemburu. Mak encikku sekejap tersengih sekejap
ketawa. Seronok le tu!

Aku memberanikan diri muncul di ruang
tamu. Cuba melenggang-lenggukkan langkahku di depan mereka. Syah Fazwan
perasan akan kehadiranku. "Ha..Mas..mari sini, saya nak kenalkan awak
dengan seseorang."

Gadis itu nampak tercenggang melihatku tapi akhirnya tersenyum sambil menjeling manja pada Syah Fazwan

"Inilah Sharifah, bakal tunang saya!" Kata Syah Fazwan sekaligus merentap jantungku.

"Ooooo..inilah Mastura yang you cerita tu ye? Dan mereka pun ketawa beramai-ramai. Berdekah-dekah.

Gelaklah.
Gelaklah. Aku sedar siapalah aku, cuma seekor kucing betina jalanan
yang sekadar singgah di sini dan diberi nama olehmu, Syah Fazwan!
Mastura konon!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Kisah cinta tersimpul rapi   Wed Dec 24, 2008 8:26 am

haha.
da agak da.
mmg da agak da mastura tu menatang.
haha.
haha.
haha.
mmg tau spawn ni, suke wat cite saspen.

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Kisah cinta tersimpul rapi   Wed Dec 24, 2008 9:12 am

spawn suka bg cite panjang2..last2 hampeh je

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
pakma
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 164
Age : 35
Location : kl
Status : ~lalalala~
Joined : 2008-08-26

PostSubject: Re: Kisah cinta tersimpul rapi   Wed Dec 31, 2008 9:14 am

kik..kik..kik..
dah agak dah mas tu mesti bukan manusia
tapi saspen la jugak
kik..kik..kik..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Kisah cinta tersimpul rapi   Today at 7:35 pm

Back to top Go down
 
Kisah cinta tersimpul rapi
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Laura Speaks CD

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: