HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Max Xtender www.lelakiwanita.com
Mon Nov 24, 2014 7:12 pm by notrex

» Crystal Penis Sleeve Stimulate Vibrator - herbauntuklelaki
Sun Nov 23, 2014 4:15 pm by notrex

» Pro Extender Murah Disini‎
Sat Nov 22, 2014 8:39 pm by notrex

» VIMAX PowerGel : Khas Untuk Tahan Lama & Keras
Sat Nov 22, 2014 12:44 pm by notrex

» Playboy Penis Pump Vacuum - www.lelakiwanita.com
Fri Nov 21, 2014 7:07 pm by notrex

» Double Coconut OFFICIAL M'SIA - 100% ORIGINAL - HALAL & KKM
Thu Nov 20, 2014 6:02 pm by notrex

» Kondom Wolftooth Sleeve - www.herbauntuklelaki.com
Wed Nov 19, 2014 7:17 pm by notrex

» Clear Penis Sleeve www.herbauntuklelaki.com
Tue Nov 18, 2014 9:13 pm by notrex

» King Cobra Oil | Tambah Saiz Zakar | Mengawal Ejakulasi
Mon Nov 17, 2014 10:40 am by hebatpower

» Magnamax Peloop Ring | Memperbaiki Sel Darah Zkr | Besarkan
Sat Nov 15, 2014 9:12 pm by notrex

» USA Sex Devil | Titisan Ghairah | Tambah Nafsu | Keinginan
Sat Nov 15, 2014 2:14 pm by hebatpower

» Spanish Fly D5 | Cecair Penaik Nafsu | Hubungan Intim Lebih
Sat Nov 15, 2014 2:11 pm by hebatpower

» Ghairah Wanita - Cat Woman Sex Drop
Sat Nov 15, 2014 1:12 pm by notrex

» Andropenis Gold| www.lelakiwanita.com
Fri Nov 14, 2014 8:51 pm by notrex

» Stokis Bathmate Hercules‎
Thu Nov 13, 2014 10:17 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
jay
 
sHaFiZa
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm
Share | 
 

 Nasi Kangkang!!!..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Nasi Kangkang!!!..   Fri Jul 04, 2008 11:52 am

Lama benar saya tidak berjumpa dengan Ariffin. Rasanya sudah lebih Tujuh tahun sejak kawan lama saya itu di arahkan mengajar di Johor. Kerana itulah, apabila dia datang ke pejabat saya pagi itu, saya Merasa terlalu seronok.

"Eh, makin kurus nampak. Diet ke?" kata saya setelah mempersilakannya Duduk.

"Tak adalah. biasa la cikgu, kan sekarang ni macam-macam kerja. Kurikulumlah, kokurikulumlah, sukanlah. badan gemuk pun boleh jadi Tinggal tulang," balas Arifin.

"Tengok ni ustaz, baju pun dah menggelebeh. Seluar pun longgar," Tambah Arifin sambil menarik lengan baju untuk menunjukkan betapa Kurusnya dia dan besarnya baju yang di pakai.

Selepas bertanya itu ini dan mengusiknya serba sedikit, saya bertanya Arifin tentang hajatnya datang menemui saya. Yalah, tiba-tiba saja Muncul, pasti ada hajat yang hendak di sampaikan.

"Orang rumah saya sakitlah, ustaz", kata Arifin.

"Patutlah aku tengok engkau lain macam aja tadi. Ketawa pun hendak Tak hendak. Sakit apa?" saya bertanya. Agak lambat Arifin menjawab. Dia menarik nafas, kemudian meraup muka dan seterusnya bersandar di Kerusi. Setelah itu disorotnya mata saya dalam-dalam.

"Entahlah." katanya perlahan,

" Lima tahun lalu tiba-tiba saja badan dia melepuh-lepuh. Di kaki, Paha, perut, dibelakang. penuh dengan lepuh macam orang terkena air Panas,"kata Arifin.

Tambah kawan lama saya itu, dia telah membawa isterinya, Niza, ke Serata hospital dan klinik, namun ubat yang di beri oleh doktor tidak Dapat melegakan penyakitnya.

"Sakit apa, doktor pun tak tau,"tambahnya.

"Dah pergi berubat kampung?"saya bertanya.

"Dah,tapi macam biasalah. bomoh, cakap kena buat orang, terceroboh Kawasan orang bunian., sampuk. macam-macam lagi. Duit banyak habis, Masa terbuang, tapi sakitnya tak juga sembuh,"jelas Arifin.

Malah, kata kawan saya itu, lepuh-lepuh menjadi bertambah banyak pula Hingga tubuh isterinya yang langsing menjadi sembab. Wajahnya yang Cantik juga berubah murung, kusut

"Itu masih tak mengapa ustaz. Yang menambahkan kebimbangan saya, Setelah beberapa lama, lepuh-lepuh itu bertukar pula jadi gerutu dan Berbintil-bintil macam katak puru," tambah Arifin.

Akibatnya, sekali lagi Niza menderita kerana selepas tubuhnya hodoh Akibat sembab, seluruh kulitnya yang dulu licin menjadi jelik. Dari tangan, bintil-bintil kecil dan besar seperti bisul tumbuh merata, kaki hingga ke muka.

Disebabkan penyakit itu, kawan-kawan yang datang melawat terkejut kerana hampir tidak mengenalinya lagi. Akibatnya, Niza terpaksa berhenti kerja. Dia malu untuk berhadapan dengan kawan sepejabat.

Memang ada yang bersimpati tapi ada juga yang mengejek. Ramai yang menyindir di belakang, tapi ada juga yang tanpa rasa bersalah mengaibkannya secara berhadapan.

Dua tiga tahun berlalu, penyakit Niza bertambah parah. Sehelai demi sehelai rambutnya gugur hingga hampir botak. Rambut yang lembut mengurai menjadi jarang hingga menampakkan kulit kepala yang memutih. Keadaannya itu sangat menyedihkan kerana usia awal 30an, rambutnya seperti wanita berumur 90an. Seperti daun getah luruh di musim panas, semakin hari semakin banyak rambut Niza gugur. Dalam waktu yang sama, kuku tangan dan kakinya juga menjadi lebam. Daripada biru, ia bertukar kehitaman seperti di penuhi darah beku.

"Tiap hari, dia termenung. Dia mengeluh, kenapalah dia sakit macam ni. Kenapa dia, bukan orang lain? Apa salah dia? Kasian betul saya tengok," kata Arifin. Wajahnya sayu

"Hidup kami pun jadi tak terurus macam dulu".

Di sebabkan doktor tempatan gagal menyembuhkan penyakit Niza, Arifin membawa isterinya ke Singapura. Hampir sebulan mereka di sana dan banyak wang di habiskan namun pulang dengan hati kecewa. Doktor di negara itu juga tidak dapat mencari penawar keadaan penyakit berkenaan.

"Sekarang ni, keadaan isteri saya dah bertambah teruk. Bila malam saja dia meraung, meracau dan menangis-nangis. Jadi, saya harap ustaz dapatlah tolong serba sedikit sebab dah habis ikhtiar saya mengubatnya cara moden,"tambah Arifin.

"InsyaAllah. " Balas saya.

Tapi saya mula terasa pelik. Perasaan ingin tahu mula bercambah kerana berdasarkan pengalaman, kata-kata yang diluahkan semasa seseorang yang meracau dapat membantu kita merawatnya. Ini kerana semasa meracau itulah dia meluahkan segala yang terbuku di hati.

"Apa yang dia cakap masa meracau tu?"

"Macam-macam ustaz. tapi ada waktunya dia minta ampun maaf daripada saya. Saya tanya kenapa? . Dia tak cakap, Cuma minta maaf saja. Yalah. orang dah sakit memang macam tu,"kata Arifin.

Saya cuma mendiamkan diri. Mengiakan tidak, menggeleng pun tidak. Setelah berbincang lama, dia meminta diri . Sebelum pulang, saya berjanji untuk ke rumah Arifin pada malam esoknya.

"Datang ya, ustaz . Saya tunggu,"katanya sambil mengangkat punggung.

Dia kemudiannya melangkah lemah meninggalkan pejabat saya. Seperti yang dijanjikan, saya sampai ke rumahnya selepas isyak.

"Jemput masuk ustaz,"Arifin memperlawa sambil membawa saya ke sebuah bilik.

"Dia baring dalam bilik ni. Ustaz jangan terkejut pula tengok muka dia. Orang rumah saya ni sensitif sikit," bisiknya sebelum kami masuk ke bilik berkenaan.

Sebaik pintu di buka, kelihatan seorang wanita berselimut paras dada terbaring mengiring mengadap ke dinding.

"Za. Ni Ustaz Nahrawi datang,"kata Arifin perlahan sambil memegang bahu isterinya. Dengan lemah, Niza menoleh. MasyaAllah memang keadaan Niza sangat menyedihkan . Wajahya penuh dengan bintil-bintil yang menggerutu. Matanya terperosok ke dalam manakala tulang pipi membojol seperti bongkah batu yang membayang dipermukaan tanah. Badannya pula kurus cengkung dan kepala separuh botak menandakan dia sudah lama menderita. Niza cuma tersenyum tawar memandang saya. Saya dekati dia dan selepas lima minit meneliti keadaannya, saya panggil Arifin ke sudut bilik.

Dengan suara separuh berbisik, saya bertanya;"Pin, saya nak tanya sikit, tapi sebelum tu minta maaflah kalau nanti awak tersinggung" .

"Tak adalah,ustaz. Tanyalah, saya tak kisah," jawab Arifin.

"Err,. dari mana datangnya bau yang." soal saya, tapi tak sanggup nak menghabiskannya. Bau yang saya maksudkan itu agak busuk.

"Ooo. mmm, dari alat sulit dia,"kata Arifin perlahan.

"Keluar lendir bercampur nanah."

Saya tidak memanjangkan lagi topik itu kerana tidak mahu memalukanArifin dan isterinya. Lagi pun tidak manis untuk bertanya tentang hal- hal yang seperti itu.

Sebelum kami duduk semula di sisi Niza, saya memberitahu Arifin, kadangkala di timpa penyakit sebegini sengaja di turunkan balasan oleh Allah kerana ada melakukan dosa atau derhaka kepada ibu atau bapa. Lantas saya bertanya, adakah Niza sudah meminta ampun daripada ibu bapanya.

"Sudah ustaz. Dengan emak dan ayah nya saya pun sudah."

"Kalau macam tu, baguslah,"kata saya.

Setelah merawat Niza dengan doa dan ayat yang dipetik dari al-Quran, saya meminta diri. Sebelum itu saya nasihatkan Arifin dan Niza serta keluarga mereka supaya bersabar dengan ujian Allah.

"Sama-samalah kita berdoa supaya dia sembuh," kata saya sebelum meninggalkan rumah Arifin.

Sudah ketentuan Allah, rupa-rupanya keadaan Niza menjadi bertambah parah. Perkara ini saya ketahui apabila Arifin menghubungi saya beberapa minggu kemudian. Menurut kawan saya itu, isterinya kini kian teruk racaunya.

Memang benar. Bila saya menziarahnya petang itu, Niza kelihatan semakin tenat. Sekejap-sekejap dia meracau yang bukan-bukan. Malah saya pun tidak dikenalinya lagi.

Sebelum pulang saya menasihatkan Arifin supaya melakukan solat hajat memohon ke hadrat Ilahi supaya menyembuhkan isterinya. Nasihat saya itu dipatuhi namun beberapa hari kemudian Arifin menalifon lagi. Kali ini suaranya lebih sedih, seperti hendak menangis.

"Ustaz,"katanya,

"Sekarang barulah saya tau kenapa dia jadi macam tu"

"Kenapa?"pantas saya bertanya...

"Sejak dua tiga malam lepas, dia minta ampun daripada saya dan ceritakan segala-galanya" . Arifin menyambung ceritanya;

Malam itu saya terkejut sebab semasa meracau isteri saya minta ampun kerana telah mengenakan ilmu kotor kepada saya. Kata Niza, dia telah memasukkan darah haid dan air maninya ke dalam makanan saya.

Saya tanya "Kenapa?"

Dia jawab, supaya ikut kata-katanya dan tak cari perempuan lain.

"Tambah saya kesal, selepas itu dia meminta ampun pula kerana telah berlaku curang kepada saya. Kata Niza, dia lakukan perbuatan tu selepas saya ditundukkan dengan ilmu hitam."

Saya tanya, masa bila awak buat? Dia jawab semasa ketiadaan saya, tidak kira lah semasa saya bertugas di luar daerah. Semasa keluar seorang diri, dia telah membuat hubungan sulit dengan beberapa lelaki.

"Niza sebutkan nama lelaki-lelaki itu, tapi saya tak kenal. Kata Niza, hubungan mereka bukan setakat kawan saja, malah sudah ke tahap zina. Kerana itu dia minta berbanyak-banyak ampun daripada saya.

Dia minta saya maafkan."Saya tak sangka betul, ustaz. Madu yang saya beri, racun yang dibalasnya. Patutlah selama ini bila berdepan dengan dia saya jadi hilang pertimbangan. Saya jadi lemah, rasa diri saya kerdil, takut nak membantah. Sudahlah begitu, dia jadi perempuan." Kata Arifin tanpa sanggup menghabiskan kata-katanya. Termenung saya mendengar ceritanya itu.

Tidak saya sangka Niza sanggup berkelakuan demikian kerana Arifin bukan orang sebarangan. Arifin berpelajaran agama dan setia kepada isterinya. Budi bahasa pun elok.

"Kalau sudah begitu bunyinya, saya rasa awak maafkanlah dia,"kata saya.

Selain itu saya mencadangkan kepada Arifin supaya merelakan isterinya pergi.

Kata saya, mungkin nyawa isterinya itu terlalu sukar meninggalkan jasad kerana dia mahukan keampunan daripada suaminya terlebih dahulu."

Lagipun, dia sudah terlalu menderita, sampai badan tinggal tulang, kepala pun dah nak botak. Doktor pula sudah sahkan penyakit dia tidak dapat disembuhkan lagi. Jadi, pada pandangan saya, daripada dia terus azab menanggung seksaan sakaratulmaut, adalah lebih baik kalau awak relakan saja dia pergi.

Saya tau ia susah nak di buat, tapi keadaan memaksa."

"Ampunkan dia?" Arifin bertanya balik.

"Dia dah derhaka dengan saya, buat tak senonoh dengan lelaki lain, kenakan ilmu sihir kepada saya, ustaz mau saya maafkan dia?"tingkah Arifin dengan suara yang agak keras.

Mungkin dia terkejut.

"Ya. dia pergi dengan aman dan awak pula dapat pahala," jelas saya. Saya terus memujuknya supaya beralah demi kebaikan isterinya. Saya katakan, yang lepas itu lepaslah. Lagi pun Niza sudah mengaku dosanya, jadi adalah lebih baik Arifin memaafkannya. Mungkin dengan cara itu Niza akan insaf dan meninggal dengan mudah.

"Takkan awak nak biarkan dia menderita? Awak nak pukul dia? Maki dia? Tak ada gunanya. Maafkan saja dia dengan hati yang benar-benar ikhlas," jelas saya.

Setelah puas memujuk, akhirnya Arifin mengalah juga. Lalu saya nasihatkan supaya dia bacakan surah Yasin tiga kali dan ulangkan ibu Yasin (salaamun qaulam mirrabir rahim) sebanyak tujuh kali.

"Buat malam ni juga. Lepas itu tunaikan solat," kata saya. Seminggu kemudian Arifin menelefon saya. Dengan sedih beliau memaklumkan isterinya sudah meninggal dunia. Tambah kawan saya itu, Niza pergi tanpa sesiapa sedari kerana ketika itu dia sedang menunaikan solat Isyak. Bila kembali, dia lihat isterinya tidak bernyawa lagi.

"Tapi Alhamd ulil lah, sebelum pergi dia sempat minta ampun daripada saya sekali lagi kerana menderhaka. Marah, memang marah, tapi bila dia pegang tangan saya sambil menangis dan kemudian minta ampun, tidak sanggup juga rasanya untuk membiarkan dia pergi dalam keadaan tanpa kemaafan daripada saya. Ustaz, saya dah ampunkan dia.

"Namun demikian, kata Arifin, lendir dan nanah busuk masih lagi mengalir daripada alat kelamin Allahyarham isterinya itu sehinggalah mayatnya dikebumikan.

Kepada wanita, kutiplah pengajaran dari cerita ini. Kepada lelaki, hati-hatilah dalam memilih isteri, jangan pandang hanya pada rupa.

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
sempoiajer79
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts: 352
Age: 35
Location: Tingkat Seploh...
Status: Single
Joined: 2008-04-24

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Fri Jul 04, 2008 1:04 pm

huh.. balasan di dunia... belum disana lagi.... camaner lah sedara ku sorang tue... bilalah agaknya wife dia dapat balasan or rahsia dia terpecah di serata dunia....

* ada sorang saudara kita pun terkena gak... kalau nasi kangkang tu tak tahu lah.. tapi gambar sedara ni diletakkan dlm botol then muncung botol diikat dgn tali dan ditanam dalam kubur secara tergantung... tak dapat dikesan kubur tu dimana tapi yg pastinya empunya kubur tu adalah org yg tidak baik.... kesian sedara tue tak hiraukan anak2 isteri pertama... and kesian sgt2 kat dia... ikut telunjuk isteri.... Sad
Back to top Go down
View user profile http://sempoiajer.blogs.friendster.com/sempoiajer/
wiser
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts: 295
Age: 40
Location: Pahang
Status: ~bujang 3~
Joined: 2008-06-25

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 10:35 am

Huh,memang derhaka isteri yg berbuat begitu dan tidak cium bau syurga lah.Gunakan kesetiaan dan kasih syg utk menambat hati suami.
Back to top Go down
View user profile http://www.sifoo.org
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 10:51 am

urm memang tak cium syurga lah
isteri buat camtue..lagipun benda gitu
takkan kekal lama..apalah yg di carik sgt..
nak suami ikut telunjuk jerk..ermm

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts: 392
Age: 29
Location: de' johore
Status: married
Joined: 2008-04-18

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 1:11 pm

erm sedara terkena ke aritu dkt 360 darjah ada ajar ayat ayat utk bentikan benda benda mcm ni tp tak ingat la..


sempoiajer79 wrote:
huh.. balasan di dunia... belum disana lagi.... camaner lah sedara ku sorang tue... bilalah agaknya wife dia dapat balasan or rahsia dia terpecah di serata dunia....

* ada sorang saudara kita pun terkena gak... kalau nasi kangkang tu tak tahu lah.. tapi gambar sedara ni diletakkan dlm botol then muncung botol diikat dgn tali dan ditanam dalam kubur secara tergantung... tak dapat dikesan kubur tu dimana tapi yg pastinya empunya kubur tu adalah org yg tidak baik.... kesian sedara tue tak hiraukan anak2 isteri pertama... and kesian sgt2 kat dia... ikut telunjuk isteri.... Sad
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 3:20 pm

urm yeker phantageerow..
bahaya benda2 kini..
kena hati2 laa..

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts: 392
Age: 29
Location: de' johore
Status: married
Joined: 2008-04-18

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 3:33 pm

erm tu la aritu dlm 360 ada ckp klu nk elak tu suami tu kena jaga sembahyang pastu bc apa ek dia ada ajar surah tu kt lupa la... erm info aritu bagus betul tau...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 3:49 pm

yeker..tak tgk lak 360 darjah tue..

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts: 392
Age: 29
Location: de' johore
Status: married
Joined: 2008-04-18

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Mon Jul 07, 2008 5:19 pm

erm tu la rugi klu tak tgk aritu sbb dia bg info yg bernas dan rugi jugak klu tgk dan tak hafal ayat apa mcm aku ni Sad ...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
puteri kayangan
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts: 169
Age: 34
Location: Skudai, JB
Status: Married
Joined: 2008-05-26

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Wed Aug 20, 2008 3:46 pm

hmm..dah pernah baca kisah ni..tak bertamadun betul pompuan tu...tak cium bau syurga camni..nauzubillah..
Back to top Go down
View user profile http://www.maybank2u.com.my
rotab_bam
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts: 193
Age: 28
Location: somewhere in nowhere
Status: online (masa register)
Joined: 2008-08-06

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Wed Aug 20, 2008 3:47 pm

cium bau nasi je..
Back to top Go down
View user profile http://www.yuta.com
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Nasi Kangkang!!!..   Wed Aug 20, 2008 4:01 pm

erm tu laa..
buat sesuatu ikut hati jerk..
gile kose.. pikirlah dulu kesannya..

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
 

Nasi Kangkang!!!..

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak ::  :: -