HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 709
Age : 37
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Mon Apr 07, 2008 11:56 am

Valentine hari tu ayang tanya tang mane kite sayang kat ayang. Time tu kite tak dapat nak jawab. Semalam ayang merajuk ngan kite, kite dah penat nak layan. Ayang call kat kite kite malas nak jawab. Tang mane erk kite sayang kat ayang? Semalaman kite duk pk soalan tu. Pernah ke? Maybe tak sedalam cinta Titanic atau Taj Mahal. Sayang kite kat ayang sangatla kerdil. Sebab tu la ayang selalu merajuk erk? Tak tahula, setahu kite:

1. Sebelum kite kenal kat ayang, setiap sem kite dapat Anugerah Dekan. Bile dah kenal ngan ayang, setiap sem kite repeat paper. Sebelum kenal ngan ayang kite belajar pakai duit biasiswa, lepas kenal ngan ayang, keluar makan lagi nak mintak duit ngan emak kite.

2. Kalau ade 1 buah epal, kite bagi je kat ayang. Kalau ade 2 buah epal, kita bagi yang besar kat ayang.

3. Kalau kite makan ikan, ayang makan tang badan ikan tu, kite pula
makan tang kepala ikan tu je.

4. Ayang ni tak la cun sangat, tapi kite tak pernah kutuk ayang tak cun.
Tapi kite yang hensem ni ayang lagi nak kutuk ngan member depan kite, kata kite tak hensem langsung. Eera Fazira berlalu depan mata, kite diam je. Takut kalau puji kang ayang marah. Mat Indon duk depan Sogo ayang gi ngorat time kite gi tandas. Siap mintak nombor tepon depan kite lagi.

5. Kalau keluar ngan ayang, ayang slambe nak makan Starbucks, kite tipu kite dah kenyang, padahal bile dah sampai kat umah kite makan mee maggi.


_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
nazmt
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts : 112
Age : 31
Location : Johor
Joined : 2008-04-01

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Mon Apr 07, 2008 12:09 pm

ciannya.....makan mee magiie jer.....
Back to top Go down
View user profile
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 709
Age : 37
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Mon Apr 07, 2008 12:18 pm

nazmt wrote:
ciannya.....makan mee magiie jer.....


dh tu sape soh kedekut..
muahahahahahha... laughing

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
sha2226
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 93
Age : 35
Location : -kLuaNg-
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Mon Apr 07, 2008 12:39 pm

nyampah ngan laki kedekot ni...kalau nak berkira segala, memang payah... baik x payah ngurat aweks...
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Wed Apr 09, 2008 9:02 pm

Cam tak abes je cite nye
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Mon Apr 14, 2008 9:37 am

ni bukan kes kdokot ni..ni kes bcinta time blaja...pki lak duet biasiswa...deting nak mkn kat setabak jek...adoilaaa...huhuhu...

takutnya dpt laki yg kdokot2 neh...huhuhu Embarassed

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zulsa
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 595
Age : 38
Location : szbap
Status : three in the row
Joined : 2008-04-16

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Tue May 20, 2008 8:40 am

sha2226 wrote:
nyampah ngan laki kedekot ni...kalau nak berkira segala, memang payah... baik x payah ngurat aweks...

Hai sha.. macam kena batang hidung sendiri jee.. ehmmm ade ke pakwe yg kedekut... rasanya bukan kedekut.. cuma berkira.. dan banyak sgt berfikir masa depan.. ehmm org macamnie.. kene kawin ngan putri raja jee...
Back to top Go down
View user profile http://insanbakti.blogspot.com/
sempoiajer79
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 352
Age : 37
Location : Tingkat Seploh...
Status : Single
Joined : 2008-04-24

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Tue May 20, 2008 12:26 pm

bila baca memamg lah lawak.. tapi ada realitinya... especially yg no 4 & 5... rintihan lelaki, "nak cakap jujur xder duit nanti kata kedekut... berkira... kecik hati tahap dewa... dah kecik hati nak kena lak bagi bunga"... kesian mmg kesian... kaum hawa pun, nak pau boyfren agak2 lah sikit... jgn ikut hati... nanti mati... ikut rasa, binasa..
Back to top Go down
View user profile http://sempoiajer.blogs.friendster.com/sempoiajer/
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Tue May 20, 2008 3:25 pm

tp, laki ego, slalu xmo ngaku kalo xde det..
seboleh2 nk bayo even duit mmg kering giler time tue..
gentleman la konon..

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
sempoiajer79
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 352
Age : 37
Location : Tingkat Seploh...
Status : Single
Joined : 2008-04-24

PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Tue May 20, 2008 4:07 pm

tapi rasanya dah tak ramai lelaki yg ego tp dah ramai lelaki yg dok pow duit awek.. nak beli makanan sendiri pun (yg dok umah sewa) nak pow awek... maggi, biskut, jam, roti.. huh.. love demi sayang, apa aje boleh... asalkan sayang x lari... (itu yg agaknya awek kena pow simpan dlm hati kott...)
Back to top Go down
View user profile http://sempoiajer.blogs.friendster.com/sempoiajer/
Sponsored content




PostSubject: Re: Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek   Today at 9:56 am

Back to top Go down
 
Luahan Hati Lelaki Kedekut Dengan Awek
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» help batteryman deck
» [VIDEO] Painting the Traxxas Slash 4x4 Short Course Truck body - Ivan Stewart Toyota Theme
» MG Hi-Nu Gundam ver PAO
» N24 - Madhubala Main SRK Aur Deepika ki Masti..
» Anzo-sama GFX Shop!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: