HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

» Imax Delay Spray - www.kedaibatin.com
Wed Nov 09, 2016 5:53 pm by notrex

» GEL TAHAN LAMA - MEN SECRET GEL
Tue Nov 08, 2016 6:02 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Sat Apr 05, 2008 2:39 pm

JUS DIET MATE 5



Jus Diet Mate 5 merupakan satu revolusi baru di dalam produk diet di mana formula yang ditemui begitu effektif di dalam mengatasi masalah kegemukan.

Jus Diet Mate 5 formula hebat! Mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak, mengurangkan pengambilan gula, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan kabohidrat kepada tenaga yang merupakan 5 faktor utama di dalam pengurusan berat badan.



Bahan Utama Jus Diet Mate 5:-

1. Garcinia Cambogia (HCA)
2. Hoodia Gordonii
3. Guar Gum
4. L-Carnitine
5. Inulin
6. Soy Protein

Fungsi Jus Diet Mate 5

Mengawal selera makan
Menghalang pembentukkan lemak
Mengurangkan pengambilan gula
Meningkatkan kadar metabolisma
Menukarkan kabohidrat kepada tenaga

Kebaikan Jus Diet Mate 5

Mudah
Berkesan
Semulajadi
Selamat
Tanpa rasa lapar
Tanpa rasa sakit
Tanpa bersenam
Bertenaga dengan minda yang cergas
Menyihatkan jantung
Bagus untuk kencing manis dan darah tinggi
Membantu kesuburan wanita
Bagus untuk saraf dan sendi
Melancarkan usus
Merawat masalah kemurungan, susah tidur
Merawat migrane dan gastrik
Mengatasi masalah stroke mengurangkan kolestrol

CARA AMALKAN :-

Pagi - sarapan pagi seperti biasa

Tengahari - gantikan makan tengahari dengan JUS DIET MATE 5

Malam - ambil makanan ringan seperti sup sayur atau buah-buahan jika perlu

HARGA

RM200/20 sachet
PENGHANTARAN PERCUMA!!!
http://herbaprimamarketing.com/images/jm5.jpg
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Sat Apr 05, 2008 2:41 pm

PROGRAM JUS DIET MATE 5, MUDAH...SELAMAT...BERKESAN...TANPA KEGEMUKAN SEMULA...

Peserta boleh amalkan sarapan pagi seperti biasa...JDM5 diambil pada tengahari.Campurkan serbuk JDM5 dengan 400ml air sejuk (ais kiub) untuk lebih enak.

JDM5 yang diambil pada tengahari mula menjalankan tugasnya. Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untukmenukar gula kepada tenaga.. dan memecah lemak kepada tenaga..ia mula aktif ambil bahagian merangsang sel-sel otak untuk menghasilkanneurotransmitter serotonin mengubah rasa lapar dan tabiat pemakanan anda. Guar Gum dan Soy Protein menjadikan perut anda ketat dan kenyang.


ANDA PERLU AMBIL BAHAGIAN AKTIFdalam program diet JDM5...
Sebaik saja anda mengambil JDM5 anda perlu mula BERPUASA!!!!!..anda perlu minum banyak air untuk menyihatkan berjuta sel dalam badan anda yang aktif bekerja dan...mengambil makanan yang ringan seperti buahan atau sup sayur sekitar jam 4 ke 8 malam...HANYA JIKA PERLU...SAYA ULANGI, JIKA PERLU...maksud nya tidak digalakkan LAH, Jika anda benar-benar telah melakukan cara dietseperti dianjurkan, JAMINAN 95% anda pasti mengalami penurunan beratbadan...

TANPA LAPAR, TANPA RASA LETIH dengan ...MINDA YANG AKTIF...SELAMAT...

Setelah anda mengamal antara 7 ke 10 minggu, badan anda sudah berada dalam zon selesa, penurunan berat badan bertambah mudah dan anda akan merasa seronok dan bahagia dengan program diet JDM5...semasa ini jika anda sudah miliki berat yang DIIDAMKAN...Anda hanya perlu mengambil JDM5 sekali seminggu atau lebih jarang...Selagi anda mengamal amalan PEMAKANAN yang terkini hasil latihan program diet JDM5...JAMINAN berat badan anda tidak naik selamanya adalah 100%.

IKUTILAH PROGRAM DIET JDM5...yang mudah ini dan nikmati hidup sihat, jelita dan ceria yang anda mimpikan.


DR ROZMEY
PENGASAS & CEO
PAKAR PERUNDING PERBIDANAN DAN SAKIT PUAN
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Sat Apr 05, 2008 2:42 pm

http://i89.photobucket.com/albums/k211/mamaboomboom2006/bai3.jpg
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Sat Apr 05, 2008 2:44 pm

Telah Dihantar: Sun Feb 10, 2008 5:55 pm


Mazliwati Md Shah (31 tahun)

Dahulu ukur lilit pinggangnya 75 inci, sekarang sudah slim banyak, sudah tinggal 46 inci sahaja. Begitu juga dengan beratnya dari 208kg sekarang tinggal 108kg dan Bai dalam proses hendak menguruskan badannya lagi.

Waktu gemuk dahulu, bukan saja Bai susah nak jalan, dunianya hanya di atas sofa saja. Makan dan minumnya juga di situ. Nak basuh punggung sendiripun, maknya Nor Chik Talib, 58 yang lakukan. "Macam basuh punggung anak gajah..." kata Cik Nor lagi. Tapi disebabkan anak, Cik Nor lakukan dengan sesungguh hatinya. Hari ini, Cik Nor cukup bersyukur kerana semua penderitaan yang anaknya tanggung sudah berakhir.

Dahulu masa kecil, Bai cukup comel. Kulitnya putih melepak. Bila meningkat dewasa badannya masih "maintain". Mungkin sudah tersurat, Bai akhirnya menghadapi Abdominal Cellulitis atau selulit pada perut dan Habbit Obesity atau kegemukan habit sejak 2004. Peliknya kata Bai berat badannya akan bertambah naik kalau dia tak makan. Hendak kata, dia makan terlalu banyak sangat mustahil tetapi dah suratan begini, Bai terpaksa terima. Dek kerana perutnya terlalu besar, timbul urat-urat sebesar jari ******king di atas perutnya. Siapa yang tengok, pasti sedih. Jelas Bai lagi, kulit kakinya menjadi kehitaman dan kelihatan hodoh, seakan-akan kaki gajah. Tetapi sekarang, bila Bai dah cantik, struktur kulitnya juga dah berubah, lebih mulus.

Jelas Bai, ketika mula-mula mendapat rawatan di salah sebuah hospital di Sg Buloh, dari 208kg beratnya turun kepada 178kg sahaja. Bai menjalani pembedahan di HUKM iaitu laparoscopic gastric bypass bagi mengikat perutnya (usus makannya dipendekkan), berat Bai turun 158kg, turun sebanyak 20kg sahaja. Kata Bai, dia tidak pernah sedut lemak malah belum pun melakukannya lagi.

Apa rahsia Bai Kurus?

Hah! Inilah pengakhiran cerita paling menarik. Semua orang tentu nak tahu bagaimana Bai dahulunya terlalu gemuk, boleh turun sebanyak 100kg. Sebelum itu, bagi sesiapa yang nak cuba cara seperti Bai mesti tahan cubaan. Cubaan dari tidak mengadap makanan. Di HUKM, rutim makan Bai seperti berikut : Pagi, roti campur salad. Tengahari pula, sup sayur rebus (kosong sekosongnya termasuk tidak ada garam langsung) dan petang pula mihun sup campur sayur kosong sesenduk. Hah, jangan ingat semangkuk mihun sebaliknya dua sudu makan saja. Kalau ada yang sanggup, bolehlah ikut cara Bai di hospital.

Selama 72 hari di HUKM, berat Bai hanya turun 20kg saja. Selebihnya Bai mengamalkan JUS DIET MATE 5. Kalau nak tahu apa itu Jus Diet Mate 5 yang buat Bai kurus, ia formulasi dari seorang doktor dari utara. Kalau nak tahu, hubungi ....(kedai-e.net), beli dan amalkan jus ini seperti dirinya. Ini kerana baru 3 bulan makan, berat Bai dah turun 50kg.

Memang menakjubkan....

PETIKAN MINGGUAN WANITA
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Sat Apr 05, 2008 2:45 pm

Sesiapa yg berminat nak beli - boleh inform SHIKIN-012-7052625

harga : RM200.00 including postage by poslaju
Harga ahli : RM150.00 TIDAK termasuk postage by poslaju
Syarat jadi ahli : Pembelian pertama - 3 kotak i.e RM450.00
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Sat Apr 05, 2008 3:05 pm

CARA2 UTK MENDAPAT INSENTIF





Memberi peluang kepada pengedar untuk pendapat pendapatan

5 angka / lebih dengan cara yang mudah!!!



ANDA HANYA PERLU :



GUNA - dan rasa kesan kehebatan produk



Jadilah PENGEDAR SAH



Kongsikan kehebatan dgn rakan-rakan/ saudara mara kehebatan produk



Terus berkongsi peluang jangan rahsiakan kehebatan peluang yang anda bakal perolehi jika menjadi PENGEDAR AKTIF.



BAGAIMANA ANDA BOLEH MENJANA PENDAPATAN??

Pengedar MESTI mengekalkan belian 3 kotak setiap bulan untuk menikmati insentif



Lantik lebih ramai pengedar agar insentif anda akan bertambah.

Lantik seorang PENGEDAR BARU anda akan di beri insentif RM 90

Latih lah PENGEDAR BARU agar menduplikasi apa yang kita lakukan.

Sekiranya PENGEDAR di bawah anda melantik PENGEDAR BARU

anda berpeluang menerima insentif RM 30.00



GENERASI PERTAMA RM 90 ( pembelian 3 kotak Jus Diet Mate 5)

GENERASI KEDUA RM 30 ( pembelian 3 kotak Jus Diet Mate 5)



CONTOH ANGGARAN PENDAPATAN :




Jom lihat bagaimana kuasa JUS DIET MATE 5 boleh

KURUSkan badan anda...disamping itu GEMUKKAN akaun bank anda!!

Mengajak lebih ramai menjadi pengedar aktif.

Apa yang perlu anda lakukan ...latihlah rakan2 anda mengajak rakan2 nya

menyertai peluang ini jugak!!

Ini cuma kiraan di atas kertas - merealiasisasi kan nya hanyalah diri ANDA!!

PERINGKAT PERTAMA

Generasi 1 - 10 0rang X RM 90 = RM 900.00

Generasi 2 - 5 orang x RM 30 = RM 150.00

JUMLAH INSENTIF - RM 1,050.00

PERINGKAT KEDUA

Generasi 1 - 20 orang x RM 90 = RM1,800.00

Generasi 2 - 10 orang x RM 30 = RM 300.00

Jumlah Insentif - RM 2,100.00

PERINGKAT KETIGA

Generasi 1 - 30 orang x RM 90 = RM 2,700.00

Generasi 2 - 15 orang x RM 30 = RM 450.00

Jumlah Insentif = RM 3,150.00

PERINGKAT KEEMPAT

Generasi 1 - 40 orang x RM 90 = RM 3,600.00

Generasi 2 - 20 orang x RM 30 = RM 600.00

Jumlah Insentif = RM4,200.00

PERINGKAT KELIMA
Generasi 1 - 50 orang x RM 90 = RM 4,500.00

Generasi 2 - 25 orang x RM 30 = RM 750.00

Jumlah Insentif - RM 5,250.00



Terus lah amalkan konsep

BERKONGSI UNTUK BERKEMBANG
!!!





PERINGATAN Kiraan insentif Cuma sehingga GENERASI KEDUA sahaja!!!



SELAMAT BERJUANG UNTUK MENJADI PENGEDAR AKTIF
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Mon Apr 07, 2008 2:29 pm

gb up sikit... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
babylizard
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 52
Age : 23
Location : tEraTak mAK mERtuA..ARggghH..!
Status : mAsih IstEri oRAnG..
Joined : 2008-04-05

PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Thu Apr 10, 2008 2:03 pm

sape2 yg berminat nk kuruskan badan n gemukkan akaun bank anda...meh try JDM5..

leh tgk iklan2 kat link ni

http://www.melayu.com/perkampungan/viewtopic.php?t=32656
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!   Today at 5:37 pm

Back to top Go down
 
JUS DIET MATE 5 - PRODUK DIET TER HOT DI PASARAN!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» BMI calculator that matches The Slimming Station
» My BN diet
» Questions about 5-bite diet
» 5 bite diet on facebook!
» Low Carb 5 Bite Diet

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: