HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts : 760
Age : 36
Location : jb
Status : have
Joined : 2014-05-31

PostSubject: PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com   Sun Nov 13, 2016 2:07 pm



MASALAH PANCUTAN PRA-MATANG

Apakah sebab utama berlakunya Pancutan Pra-matang?

Sensitiviti Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN . Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya. Keberahian yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ke semua bahagian seksual anda – daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pra-matang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda tidak menjadi tidak seimbang dan anda akan TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda. Oleh itu apakah penyelesaiannya???

PL SuperGel – Akan Menenangkan Sensitiviti Melampau itu!!!

Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasme. Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pra-matang. PL SuperGel adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama. Bahkan anda akhirnya akan berjaya membinaKAWALAN SEPENUHNYA ke atas pancutan anda dengan usaha anda sendiri yang akan bertahan seumur hidup anda.

Anda Pasti Berjaya… Itulah Jaminan Kami!

Tanya diri anda sendiri 3 Persoalan ini :

1. Adakah anda mahu bertahan selama mana yang anda mahu dan menikmati kesemua aspek hubungan seks yang hebat tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan?

2. Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasme berganda?

3. Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan keaiban pancutan pra-matang UNTUK SELAMANYA?. Oleh itu dapatkan PL SuperGel sekarang juga. Anda akan dapat melihat sendiri – TANPA RISIKO – Bagaimana produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks dan memendekkan masa pemulihan tenaga anda.

Ianya selamat, asli dan tanpa risiko. Anda akan berpuas hati dan akan mendapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda. Kami jamin!!!. Berikan ketegangan paling keras dan tahan lama yang pernah dia rasai!!.

Ejakulasi Pra-matang (PE) Masalah Lelaki ‘SEMINIT’

Dewasa ini ramai lelaki yang kini mengalami masalah lebih serius iaitu MALU berjumpa doktor (kerana mungkin menganggap diri mereka tidak macho jika berbuat demikian) disebabkan menderita ejakulasi pra-matang dan disfungsi ereksi (ED).

Tidak seperti ED yang lebih banyak di kalangan veteran, PE merupakan aduan disfungsi seksual paling utama terutamanya di kalangan lelaki muda berusia 40 tahun ke bawah. Malah, lebih ramai lelaki berpelajaran tinggi yang menghidapinya. Lebih menyedihkan, ia turut menjejaskan potensi pasangan untuk mendapatkan zuriat. Mari kita lihat dan dengar apa masalah sebenarnya dengan gangguan kesihatan lelaki yang satu ini.

“Suami saya mempunyai banyak persamaan dengan SUPERMAN … Kedua-duanya begitu CEPAT ”. Malah, “ia selalunya berlaku SEBELUM pun sempat saya memasuki bilik tidur”. Kadangkala, “dengan hanya MENCAKAR belakang saya, dia sudah mencapai KLIMAKSnya ”.

“Ada ketikanya saya merasakan seperti BANK SPERMA sahaja, dia buat DEPOSIT dan pergi begitu sahaja”. “Pernah tengok ARNAB BERLARI? Mula dan tamat! Macam tulah”. “Saya pernah menyuarakan untuk menemaninya berjumpa doktor, ada sesuatu yang boleh dilakukan berkenaan dengannya”.

Tetapi dia ENGGAN dan hanya tahu meminta maaf serta mengulangi janjinya untuk berusah lebih di lain masa”, begitulah lebih kurang KEHAMPAAN seorang isteri yang mana suaminya bermasalah PE.

PL SuperGel digunakan KHAS untuk LELAKI TAHAN LAMA 100% HERBA TEMPATAN

BAGAIMANA PL SuperGel BOLEH MENJADI BEGITU … SUPER? Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak… PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN DAN KEPUASAN SERTA-MERTA!.

PL SuperGel adalah satu produk herba 100% buatan tempatan. Produk ini disahkan bebas dari bahan aktif KIMIA menerusi analisis makmal yang berprestij CEPP (Engineering Chemical Pilot Plan) UTM.

PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel di bawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan.

Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja. Sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada hari tersebut, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.

PL SuperGel akan menyerap sendiri ke dalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Trans Dermal Delivery System . Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan-bahan asli yang telah digunakan turun-temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya (saraf sensitiviti) dan berkesan serta-merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (Premature Ejaculation) – Tanpa pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa Suntikan, Tanpa Buku – Hanya dengan sapuan SuperGel – 100% Asli – Tanpa Ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya!. Ubat tahan lama PL SuperGel adalah herba yang diperbuat daripada resipi istimewa yang dikumpulkan dari Buku Tradisional Melayu Lama .

Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal, psikologi dan emosi. Tidak dapat dinafikan bahawa kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dahulu.

Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelakian. Disamping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghidapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (Premature Ejaculation). Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya.

Ejakulasi Pramatang biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.

Wahai para suami sekalian. Jangan sampai nanti isteri mentertawakan kita “apalah abang ni… harap jer badan tegap, muka hensem tapi atas katil mmmm dah lah lembik cepat Game Over pulak tu, macam main game online” . Adus.. Untuk para suami janganlah kita menjadi lelaki “Touch & Go”. Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi… Anda tidak perlu bimbang kerana di sini ada jalan penyelesaiannya.

x puas

Tahukan anda? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, terdapat lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin dan cepat pancut. Jumlah sebenar ini mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanyalah dapat diketahui oleh diri sendiri dan pasangannya sahaja.

Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah di luar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri. Adakah anda juga dalam kategori ini?

Dengan PL SuperGel anda akan terkeluar dari statistik di atas.

Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah maruahnya akan jatuh di hadapan pasangan wanitanya. Keadaan ini diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.

Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr. Alfred Kinsey. Beliau mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah Rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

KELEBIHAN PL SUPERGEL

* Mudah dan pantas digunakan, tidak perlu buang masa lama-lama gunakannya.

* Setiap kali penggunaan/sapuan, kesannya akan bertahan sehingga 24 jam.

* Pengambilan sangat minima, boleh digunakan sehingga 50 kali untuk setiap botol.

* Tiada campuran Gambir Sarawak & Kimia . 100% Herba Buatan Tempatan.

* Tidak menimbulkan rasa kebas, panas pada zakar dan kemaluan isteri anda.

* Tiada bau, melekit atau berminyak. Isteri anda tidak akan tahu jika anda tidak memaklumkannya.

* Bersih, suci (boleh dibawa solat), selamat, mudah dan sangat efektif!.


OFFER RM50 FREE POSLAJU


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen



http://kedaibatin.com/product/pl-super-gel/


http://kedaibatin.com/product/pl-super-gel/


http://kedaibatin.com/product/pl-super-gel/
Back to top Go down
View user profile http://www.untuklelaki.net
 
PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» breeding super reds
» Non-fusion area and Super polymerization
» First Look at Tamiyas new Super Sherman
» Super Lad?
» Five Super Fighters [1978 or 1979]

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: