HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Yesterday at 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts : 757
Age : 36
Location : jb
Status : have
Joined : 2014-05-31

PostSubject: MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM   Fri Nov 11, 2016 12:27 am





Lagi anda yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang atau tidak dapat tahan lama. MacaDelay Spray adalah jawapannya.

Wieters®MACA dalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda.

Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

Wieters® MACA diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.


Wieters® MACA dijual di Jepun dan di lebih 20 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang Wieters ® MACA bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 10 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan Wieters ® MACA , dan berterusan berbuat demikian.

CARA PENGGUNAAN Maca Spray

1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.
2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

JANGAN GUNA JIKA
1) Pasangan Anda Mengandung
2) Terdapat Luka Pada Zakar

maca3

Testimoni Maca Spray

En Zali – Selayang

Mula pakai macam sejuk tapi lepas tu mendayung laju je. Lambat pancutnya. Setengah jam jugak saya dapat mengayak bini saya. Selalu 5-10 minit dah pancut. Terima kasih En. Joe tolong suggest maca spray ni.

Shahril – Shah Alam

Saya memang biasa beli dari Abg Joe dalam web ni. Saya takut nak makan ubat kuat segala macam ni sebab takut terkena yang tiruan. Mau sakit urat dan sendi nanti. So Abg Joe beri saya Maca dan ternyata saya suka dengan hasilnya. Isteri saya pun puji bila saya boleh buat macam-macam style tanpa pancut awal. Maca Spray memang terbaik!

Ravindra – Old Klang Road

Dulu selalu susah nak keras batang saya. Tak pernah cuba mana-mana produk ubat kuat. Tapi satu hari saya nampak iklan di Wechat. Dan dia beri saya cuba maca spray. Tak sangka saya punya istri banyak suka.. sebab saya ada power, main pun ada lama. Terima kasih banyak-banyak.

Kesan Sampingan Maca Spray

Maca Spray bukanlah produk yang diambil secara makan sebaliknya hanya dengan sapuan 2-8 semburan pada zakar akan memberi kekuatan maksimum.

maca2u

Harga Biasa RM150

OFFER RM80 FREE POSLAJU


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://kedaibatin.com/product/maca-men-delay-spray/
Back to top Go down
View user profile http://www.untuklelaki.net
 
MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Spray Basting
» Powder Coat Vs Spray Paint
» Spray Basting on the wall....interesting!
» What Spray Gun?
» How to remove canned Tamiya Spray

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: