HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Today at 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Yesterday at 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 BDS SUPER GEL | Untuk Super Tahan Lama | Atasi Cepat Klimaks

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts : 757
Age : 36
Location : jb
Status : have
Joined : 2014-05-31

PostSubject: BDS SUPER GEL | Untuk Super Tahan Lama | Atasi Cepat Klimaks   Fri Dec 04, 2015 7:31 pm




Dengan BDS Supergel
Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan
faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menSatu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation)
Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan.
Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama,
SUPERGEL MAX adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang.

Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi.

Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu.ghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).

Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.


INSYA ALLAH

Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita
“apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online "
Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..
Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.
Tetapi.. Tidak Perlu Risau
Kerana Di Sini Ada JalanPenyelesaiannya.
Tahukah anda ?
Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut.
Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri.
Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya.
Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..

Adakah anda juga dalam kategori ini..?



** FAKTA **

78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.


Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.
Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….

ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”
BDS SUPERGEL MAX
FAKTA : Jika anda takutkan pasangan anda akan mentertawakan anda kerana menggunakan SUPERGEL MAX , JANGAN BIMBANG. Lebih 30% SUPERGEL MAX ini dibeli oleh wanita untuk pasangannya. Kenapa anda tidak???





JANGAN BIMBANG BDS SUPERGEL ADALAH DARI 100% HERBA
Herba-herba tersebut diolah sedemikian rupa melalui teknologi farmasi yang terbaik, teruji dan sehingga dapat dipercayai menjadi ramuan yang memberikan khasiat sebagai antiseptik yang dapat memberikan keamanan, kenyamanan dan kenikmatan dalam melakukan hubungan intim yang sihat sehingga pasangan menjadi harmonis dan percaya diri.

Cara Penggunaan Bds Supergel

Picit sedikit supergelmax ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan supergelmax akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.
Kami mengesyorkan anda menggunakan supergelmax selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan supergelmax mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana supergelmax tidak memberbahayakan.
Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali didalam kotak.

Perhatian! Jika anda pengguna supergel kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 30minit atau 1 jam (lebih lama lebih baik).

Soalan-Soalan Lazim Berkenaan supergel
Bolehkah supergel digunakan bersama kondom?
supergel boleh digunakan bersama kondom. Sila bilas zakar dengan air paip sebelum menggunakan kondom.
Selamat ke guna supergelmax untuk seks oral?
supergel 100% berasaskan herba melayu. Untuk seks oral mahupun seks, sila bilas zakar anda dengan air paip dan sabun dahulu.
Saya takutlah nak guna. Selamat ke?
supergel selamat. 100% herba & telah lebih 2 tahun kami jual kepada ribuan pelanggan. Anda tak perlu risau kerana saya sendiri juga menggunakannya.


RM50

CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867

* Nama : Mohd NAzaruddeen

* H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

http://www.kedaipower.com/bdssupergel.htm


http://www.kedaipower.com/bdssupergel.htm
Back to top Go down
View user profile http://www.untuklelaki.net
 
BDS SUPER GEL | Untuk Super Tahan Lama | Atasi Cepat Klimaks
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Five Super Fighters [1978 or 1979]
» The Dark Knight returns with some super friends !
» WTT: Yellow Cox Super Cub 105 for Yellow/Red CAP Super Cub 105
» Debate: Chalice-Super vs. Pegasus-Super
» breeding super reds

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: