HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Flaming Desire - www.kedaikuat.com
Yesterday at 11:51 am by notrex

» phero max original minyak wangi pemikat WWW.KEDAIKUAT.COM
Thu Dec 08, 2016 6:33 pm by notrex

» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Wed Dec 07, 2016 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Jantan Pump | www.kedaipower.com

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts : 761
Age : 36
Location : jb
Status : have
Joined : 2014-05-31

PostSubject: Jantan Pump | www.kedaipower.com   Thu Sep 17, 2015 5:56 pm



Anda mungkin tertanya-tanya bolehkah saya membesarkan zakar dan menguatkan otot zakar saya?

Otot zakar seperti otot-otot dibadan kita, Boleh dikuatkan dengan cara "bersenam". Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.

Jadi bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh anda lakukan adalah, dengan menggunakan Pam Zakar atau lebih dikenali sebagai “Penis Pump”. Pam zakar yang pertama direka oleh doktor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.

Jadi Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot zakar anda.

Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan "ADIK" Anda.

Jantan Pump direka khusus untuk menguatkan otot zakar anda, bila otot semakin kuat secara automatiknya zakar anda makin membesar dan kuat. Bila otot zakar kuat, maka zakar bila menegang dengan lebih keras dari biasa dan bila berjimak, anda mampu bertahan lama.

BUKTI-BUKTI KEBERKESANAN PAM ZAKAR

Dibawah adalah link-link berkenaan kajian mengenai keberkesanan pam zakar dalam merawat masalah kelakian.

http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=19066684
http://www.bmj.com/content/321/7259/499.extract
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9066099
CARA GUNA JANTAN PUMP

Cara guna lengkap ada diberikan bila anda membeli Jantan Pump. Dibawah adalah cara guna secara am.

Sebelum Menggunakan Jantan Pump

Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.
Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam zakar.
Nipiskan atau cukur bulu zakar anda.
Tuam zakar dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan zakar anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.
Urut zakar anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.
Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan zakar anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.
Sekarang Anda Sudah Bersedia Menggunakan Jantan Pump

Masukkkan zakar kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai zakar anda.
Tekan punat "on" bila anda bersedia.
Perlahan-lahan zakar anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan zakar anda membesar.
Bila zakar mula terasa sakit, "off" kan Jantan Pump. Jangan paksa zakar anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.
Biarkan zakar mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.
Kemudian tekan picu "PUSH" untuk keluarkan angin. Zakar anda akan mengecil semula.
Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.
Sekiaranya zakar anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.
Jadul Waktu Menggunakan Jantan Pump

Sekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan zakar anda. Nak pakai lama bukan?

Bulan Pertama

Pam zakar untuk 10 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.

Bulan Kedua

Pam zakar untuk 15 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.

Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.

SOALAN LAZIM BERKENAAN JANTAN PUMP

Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?

Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut zakar anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.

Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?

Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada zakar anda. Ereksi zakar semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz zakar pun mula bertambah.

Jika saya berhenti guna Jantan Pump, zakar saya akan kecil semula ke?

Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?

Jadi macam tu la dengan zakar anda. Apabila zakar anda berhenti bersenam, maka zakar anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.

Zakar saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?

Ada beberapa sebab zakar anda pedih/lebam/melecet.

Zakar anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.
Anda terlalu memaksa zakar anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.
Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.
Tidak urut zakar dengan betul selepas sesi pam yang pertama.


RM220

CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867

* Nama : Mohd NAzaruddeen

* H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang


http://www.kedaipower.com/jantanpump.htm
Back to top Go down
View user profile http://www.untuklelaki.net
 
Jantan Pump | www.kedaipower.com
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Water pump
» godwin pump part 4....getting there.....
» Lister H3 pump
» Who's had a Fuel Pump go bad on a b-body??
» Water pump hammer

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: