HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

» Imax Delay Spray - www.kedaibatin.com
Wed Nov 09, 2016 5:53 pm by notrex

» GEL TAHAN LAMA - MEN SECRET GEL
Tue Nov 08, 2016 6:02 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Jantan Gel Original - www.ubattenagabatin.com

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts : 755
Age : 36
Location : jb
Status : have
Joined : 2014-05-31

PostSubject: Jantan Gel Original - www.ubattenagabatin.com   Fri Mar 20, 2015 5:52 pm







MEMBANTU ANDA MENIKMATI KEPUASAN DENGAN LEBIH LAMA



Tak Sampai 5 Minit?

Mengalami Pancutan Pramatang?

Rutin Seks Terganggu?

Pancutan Pramatang?





JANTAN GEL





Seringkali kita mendengar permasalahan dalam institusi perkahwinan. Antara sebabnya bila ada masalah di ranjang. Selalunya ramai lelaki yang mengalami masalah pancutan pra matang dan cepat berasa geli setiap kali bersetubuhan dengan pasangan. Yang lelaki pun rasa tidak puas apatah lagi pasangannya.

Ramai yang sanggup menghabiskan beratus malah beribu ringgit untuk memperbaiki masalah ini. Berjumpa dengan doktor pakar ataupun bomoh kampung semuanya masih juga tidak berkesan. Kalau jadi pun hanya seminggu dua saja.

Kenapa perlu menghabiskan wang dan waktu sedangkan kini sudah ada cara yang mudah untuk mengatasi masalah ini.

Di sini kami memperkenalkan produk yang sedang hangat kerana telah dipercayai oleh ramai lelaki dan perempuan yang berpuas hati dengan hasilnya. Produk yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.



4 SEBAB UTAMA PANCUTAN PRA-MATANG





Sensitiviti melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.

Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya.

Keberahian yang terlalu tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda. Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda.

Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda.

Berapa lama zakar anda boleh bertahan sebelum 'muntah' ketika seks? 5 minit? 10 minit? 60 minit? Cukup ke untuk puaskan si isteri?



Hasilnya? Jimak Lebih Lama dan Isteri Tersenyum Puas.



Jantan Gel direka khusus untuk membantu lelaki tahan lebih lama diranjang, meningkatkan keyakinan diri dan memuaskan pasangan. Jantan Gel diformulasikan 100% dari herba melayu purba yang telah diiktiraf turun temurun dalam membantu lelaki tahan lebih lama diranjang.

Jantan Gel ini adalah khas untuk hubungan seks suami isteri yang halal. Kami tidak bertanggungjawab jika produk ini disalahgunakan. Walaupun kami tidak jamin produk ini berkesan 100% ke atas setiap individu, tetapi lihat testimoni-testimoni original yang telah dihantar kepada kami. Alhamdulillah ramai yang dapat bertahan lama. Berikut ialah kandungan Jantan Gel:



jantan-gel-2

APA KEISTIMEWAAN JANTAL GEL?



Membuatkan anda lebih lama beraksi di ranjang.

Memuaskan pasangan anda dan pastinya anda juga.

Diformulakan dari bahan herba melayu yang diiktiraf turun temurun.

Membuat anda lebih yakin berada di ranjang.

Lebih disayangi pasangan dan nikmat kehidupan bahagia.

Murah dan mudah dibawa kemana sahaja.

Senang digunakan, bukan pil tapi hanya sapuan.



Cara Penggunaan Jantan Gel



Picit sedikit jantan gel ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan jantan gel akan lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.

Kami mengesyorkan anda menggunakan jantan gel selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan jantan gel mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana jantan gel tidak memberbahayakan.

Cara penggunaan berserta gambar ada disertakan sekali didalam kotak.

Perhatian! Jika anda pengguna Jantan Gel kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 1 jam (lebih lama lebih baik)

Kandungan Herba Jantan Gel



Jantan Gel butea-superba

Jantan Gel butea-superba

Butea Superba

Merupakan herba dari Thailand. Di Thailand, ia dikenali sebagai Red Kwao Krua. Terkenal di Thailand sebagai penggalak seks buat kaum lelaki. Dr Wichai Cherdshewasart sainstis di Chulalongkorn University, Thailand telah mengesahkan bahawa Butea Superba mempunyai sifat semulajadi dalam menyembuhkan penyakit mati pucuk. Butea Superba adalah antara bahan yang terdapat dalam Jantan Gel.



Jantan Gel lintah

Jantan Gel lintah

Lintah

Pada zaman dahulu, lintah dijadikan minyak dan diurut pada zakar lelaki. Ia dipercayai mampu membesarkan zakar lelaki.

Kini perubatan moden telah mengakui khasiat Lintah. Khasiat Lintah terletak pada air liurnya. Air liur lintah mengandungi bahan yang mampu mencairkan dan melancarkan darah.



Jantan Gel gambir-serawak

Jantan Gel gambir-serawak

Gambir Serawak

Sejenis tumbuhan yang dihasilkan dari getah kayu pokok gambir yang banyak terdapat di dalam hutan Negeri Sarawak, Malaysia. Ia juga dikenali dengan nama Born, Gambier, Borneo Cat’s claw, Una de Gato dan Kerangas. Ia diperolehi di dalam hutan tebal di kawasan pendalaman di bahagian Long Panai, Marudi, Sarawak.

Keberkesanan gambir Sarawak memang telah diketahui berabad lamanya khususnya bagi penduduk-penduduk di Negeri Sarawak. Penggunaan gambir secara meluas telah menular ke semua negeri di Semenanjung Malaysia malah ke beberapa negara jiran seperti Indonesia, Brunei dan Singapura. Kesan dari penggunaan telah terbukti memberikan hasil yang luar biasa dan lebih murah berbanding ubat moden yang menelan belanja yang tinggi





jantan5





SOALAN YANG SERING DITANYA TENTANG JANTAN GEL



SOALAN = Apa beza Jantan Gel dengan produk-produk lain yang terdapat di internet?

JAWAPAN = Kebanyakkan produk gel tahan lama yang dijual di internet tidak mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. Ada juga antara gel tahan lama tersebut mempunyai isi yang sangat sedikit iaitu 2ML dan dijual pada harga yang tidak masuk akal.

Jantan Gel telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran kami adalah NOT091202590K. Jantan Gel mempunyai isipadu sebanyak 10ML dan ianya sangat kuat. Hanya sedikit sahaja diperlukan untuk kesan maksimum. Dan 1 unit Jantan Gel mampu bertahan lebih sebulan jika diguna dengan cermat.



SOALAN = Adakah Jantan Gel berminyak?

JAWAPAN = Jantan Gel tidak berminyak. Ianya akan terus meresap kedalam kulit zakar. Jantan Gel berasaskan air.



SOALAN = Bolehkah Jantan Gel digunakan bersama kondom?

JAWAPAN = Jantan Gel boleh digunakan bersama kondom. Sila bilas zakar dengan air paip sebelum menggunakan kondom.



SOALAN = Selamat ke guna Jantan Gel untuk seks oral?

JAWAPAN = Jantan Gel 100% berasaskan herba melayu. Untuk seks oral mahupun seks, sila bilas zakar anda dengan air paip.



SOALAN = Saya takutlah nak guna. Selamat ke?

JAWAPAN = Jantan Gel selamat. Dan ianya telah diperakui oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Anda tak perlu risau kerana saya sendiri juga menggunakannya.



AsSalam,saya X (Nama dirahsiakan),product tlh saya trima.Ecik, SYED.

— 019-299XXXX

Wssalam..maaf en lmbt sy bls msg, brg dh smpi 18hb & sy pun dh ambk, trimakseh atas bantuan en SYED.

— +4529XXXXXX

Salam. tq,gel tu mmg power!bini mtak smpi kering air

— 019-363XXXX\



APAKATA PENGUNA JANTAN GEL

Encik Saiful, Johor

Kawan kenalkan Jantan Gel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia.



Encik Abbas, Penang

Aku ada 2 orang isteri..faham-faham sajalah, mula nak cuba ambil Jantan Gel rasa was-was takut2 lain yang jadi. Tapi Alhamdullilah selepas mencuba Jantan Gel memang berkesan seperti yang diberitahu. Ni dah nak masuk 3 botol aku ambik Jantan Gel, barang baik mesti pakai.



Encik Shah, Kuala Lumpur

Saya sudah dapatkan Jantan Gel dan telah mencubanya. Saya amat terkejut dan sangat gembira atas keberkesanannya. Selama ini saya hanya dapat bertahan kurang 5 minit kecuali melakukan buat kali kedua. TETAPI tidak lagi selepas menggunakan Jantan Gel.







HARGA RM60



CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL







Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:





MAYBANK



5122 6806 0093



CIMB



7042765243



PUBLIC BANK



4702 6594 35



BSN



0114 1290 0008 5491



BANK ISLAM



12092 02281 0552



RHB BANK



16202700084814



BANK RAKYAT



220806174867



* Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee



* H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang



* dan masa bank in. *





http://www.ubattenagabatin.com/jantangel.htm



http://www.ubattenagabatin.com/jantangel.htm



http://www.ubattenagabatin.com/jantangel.htm
Back to top Go down
View user profile http://www.untuklelaki.net
 
Jantan Gel Original - www.ubattenagabatin.com
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Repopulating an original ST-70 PCB
» Mai MAiD - The Original Mai Otome/Z-HiME
» Original Michael Crawford mask
» Bob Webster Original Artwork
» Dynaco ST-70 original driver boards - early and later versions - photos ...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: