HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Flaming Desire - www.kedaikuat.com
Yesterday at 11:51 am by notrex

» phero max original minyak wangi pemikat WWW.KEDAIKUAT.COM
Thu Dec 08, 2016 6:33 pm by notrex

» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Wed Dec 07, 2016 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal |

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ubatkuat
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts : 131
Age : 29
Location : kk
Status : kk
Joined : 2013-10-28

PostSubject: PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal |   Thu Nov 28, 2013 7:40 pm




rm50 sahaja

[B]PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal | Seks Berpanjangan

Bagaimana PL SuperGel boleh menjadi begitu …..SUPER?



Beginilah caranya bagaimana PL SuperGel bertindak;

Prestasi yang membanggakan dan kepuasan…SERTA-MERTA

PL SuperGel mengandungi campuran herba yang telah digunakan secara tradisi untuk membantu kesihatan seksual seseorang lelaki. Anda hanya perlu mengurutkan PL SuperGel dibawah kepala zakar anda iaitu di bahagian yang mempunyai urat hanya sekali sahaja sebelum persetubuhan. Hanya gunakan PL SuperGel sebelum persetubuhan sahaja, sekiranya anda tidak merancang untuk bersetubuh pada sesuatu hari itu, maka PL SuperGel tidak perlu digunakan.

PL SuperGel akan menyerap sendiri kedalam kulit organ lelaki dengan cara yang dikenali di barat sebagai German Transdermal Delivery System. Kaedah ini amat berkesan untuk penyerapan nutrien melalui kulit. Oleh itu, bahan – bahan asli yang telah digunakan turun temurun ini seperti pati dari pelbagai botani, vitamin kompleks dan antioksidan akan meresap terus ke dalam tisu zakar anda dengan pantas, tepat kepada sasarannya ( saraf sensitiviti ) dan berkesan serta merta. Ianya TIDAK SAMA SEKALI menggunakan GAMBIR SARAWAK di dalam kandungannya.

Hasilnya? KEPUASAN dan KONTROL!



Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.

Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat PL SuperGel™ ini ialah hanya dengan menyapukan PL SuperGel™ pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.
Kandungan PL SuperGel

PL SuperGel menggunakan air suling, Aloe Vera Gel, Olive Squalene, Apricot Kernel Oil, Vitamin C, Extracts of Korean Red Ginseng, Hawthorne Berry, Ginkgo Biloba, Muira Pauma, Catuaba Bark, Cuscuta Seed dan pelbagai lagi didalam formula yang telah terbukti berkesan turun temurun ini dan juga terbukti secara klinikal.


Kekerasan yang luar biasa: Walaupun PL SuperGel tidak direka untuk mengeraskan zakar namun begitu ada sebilangan besar pelanggan kami yang mengatakan bahawa kekerasan zakar mereka adalah jauh lebih hebat selepas menggunakan PL SuperGel Mungkin ini disebabkan oleh salah satu herba didalam PL SuperGel yang bertugas sebagai agen yang melancarkan peredaran darah dikawasan zakar Pengguna PL SuperGel.

Kawalan sepenuhnya terhadap pancutan anda: Kesan yang amat nyata PL SuperGel .

Testimonial PL SuperGel

Pengguna PL SuperGel 1 : Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu Amien. 016-723 XXXX, JB.

Pengguna PL SuperGel 2 : Perghhh….., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung…tapi x sampai ketepi..hu hu isteri saya cakap sambung esok je la bang…….UTM, JB.

Pengguna PL SuperGel 3 : Aku dah pakai lama dah PL SUPERGEL tu, tapi segan nak bagi tau kau.Memang bagus PL SUPERGEL ni ,bukan saja boleh berdayung lama ,tak rasa kebas atau ngilu, memang hebat PL SUPERGEL ni” Pak Ali, Taman Rinting.

Pengguna PL SuperGel 4 : Memang berkesan sungguh PL SUPERGEL ini , yang terbaik setakat ini yang pernah saya gunakan PL SUPERGEL, macam malam pertama . Bayangkan sehingga isteri saya kepenatan. memang tak rugi saya belanja untuk beli PL SUPERGEL ini. terima kasih bro” En. Nordin , Taman Dahlia ,PG.

Pengguna PL SuperGel 5 : Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia.




[SIZE="3"][SIZE="5"]
CARA NAK ORDER : sms 019-3701706 @ 013-3066540

Buat bayaran melalui cara-cara berikut: Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:[/SIZE]
[/SIZE]

[SIZE="3"]
MAYBANK
1642 8555 9999

CIMB
0116 0075164 527

PUBLIC BANK
4702 6594 35

BSN
0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM
12092 02281 0552

RHB BANK
16202700084814

BANK RAKYAT
220806174867



* Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee

* H/ Phone : 013-3066540

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

* dan masa bank in. *

POS LAJU PERCUMA JIKA BARANGAN MELEBIHI RM100

http://www.untuklelaki.com/plsupergel.htm

http://www.untuklelaki.com/plsupergel.htm

http://www.untuklelaki.com/plsupergel.htm


[/SIZE]
Back to top Go down
View user profile http://www.untuklelaki.com
 
PL Supergel | Gel Tahan Lama | Atasi Terpancut Awal |
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lama Horst?
» Feel blessed to have met His Holiness The Dalai Lama: Himanshu Soni

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: