HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Yesterday at 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 1 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 2 Bots

notrex

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ifa8808
Rakyat Jelata
Rakyat Jelata


Female
Posts : 1
Age : 31
Location : Kuala Lumpur
Status : Engaged
Joined : 2010-05-11

PostSubject: Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?   Tue May 11, 2010 10:40 am

salam..sy telah bersama dgn seorg mariner selama hampir 2 tahun dan baru2 ini kami sudah bertunang. kami tidak ada masalah dr segi perhubungan. sebelum ini setiap kali si dia pergi berlayar sy xla rs sedih sgt sbb sblm ni rsnya perasaan tu biasa2 saja. tp slps bertunang terasa mcm perasaan itu makin kuat dan rs mcm xleh nak berpisah. sy kn hadapi sume tu jugak sbb itu kan keje die. xkan nak soh sidia berhenti keje. sy x akan tinggalkan die sbb die sorg lelaki yg sangat baik. sy x tau nak buat mcm mn utk hadapi sume ni dgn sabar..
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?   Wed May 12, 2010 10:22 pm

wsalam.tak perlu tinggalkan die,doakan beliau sihat sepanjang pelayarannya dan terbaik dalam kerjanya.sesungguhnya pekerjaan itu mendatangkan hasil yang halal,ini bermakna tunang saudari itu sedang berjihad dalam kerjanya.Bukan untuk siapa2,untuk saudari dan keluarga beliau juga.banyakkan beribadat dan doa ,supaya saudari dan beliau di satukan dalam keadaan yang indah.

http://www.facebook.com/topic.php?topic=81&uid=118238704873232#!/group.php?gid=118238704873232
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
 
Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» What's NEXT "POISON"
» 7-week Hiatus
» SBS Roothi Roothi Hai Rachana Mana Raha Vihaan!! - Sapne Suhane Ladakpan Ke - 14th Oct 2013

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Forum III :: Teratak Cinta & Persahabatan-
Jump to: