HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ifa8808
Rakyat Jelata
Rakyat Jelata
avatar

Female
Posts : 1
Age : 31
Location : Kuala Lumpur
Status : Engaged
Joined : 2010-05-11

PostSubject: Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?   Tue May 11, 2010 10:40 am

salam..sy telah bersama dgn seorg mariner selama hampir 2 tahun dan baru2 ini kami sudah bertunang. kami tidak ada masalah dr segi perhubungan. sebelum ini setiap kali si dia pergi berlayar sy xla rs sedih sgt sbb sblm ni rsnya perasaan tu biasa2 saja. tp slps bertunang terasa mcm perasaan itu makin kuat dan rs mcm xleh nak berpisah. sy kn hadapi sume tu jugak sbb itu kan keje die. xkan nak soh sidia berhenti keje. sy x akan tinggalkan die sbb die sorg lelaki yg sangat baik. sy x tau nak buat mcm mn utk hadapi sume ni dgn sabar..
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung
avatar

Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?   Wed May 12, 2010 10:22 pm

wsalam.tak perlu tinggalkan die,doakan beliau sihat sepanjang pelayarannya dan terbaik dalam kerjanya.sesungguhnya pekerjaan itu mendatangkan hasil yang halal,ini bermakna tunang saudari itu sedang berjihad dalam kerjanya.Bukan untuk siapa2,untuk saudari dan keluarga beliau juga.banyakkan beribadat dan doa ,supaya saudari dan beliau di satukan dalam keadaan yang indah.

http://www.facebook.com/topic.php?topic=81&uid=118238704873232#!/group.php?gid=118238704873232
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
 
Macam mana nak menghadapi hubungan bersama mariners?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» What's NEXT "POISON"
» 7-week Hiatus
» SBS Roothi Roothi Hai Rachana Mana Raha Vihaan!! - Sapne Suhane Ladakpan Ke - 14th Oct 2013

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Forum III :: Teratak Cinta & Persahabatan-
Jump to: