HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Yesterday at 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 10 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 10 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Lawak..Yennadey!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Lawak..Yennadey!!!   Mon Apr 14, 2008 11:27 am


Baca kena geleng-geleng paler....


Seorang wanita India yg tinggal di estet, pada zaman British dahulu,telah
dikahwinkan dengan seorang lelaki (bangsa India jugak).

Tak lama lepas berkahwin, dia mula merasakan suatu perubahan ketara.
Dia asyik muntah-muntah. Hairanlah mangkuk ni sebab sebelum kahwin tak
muntah pun. Seminggu selepas "asyik muntah-muntah" tu dia tanya laki dia.

"Ane, ini satu minggu dalam saya ada muntah juga. Dulu ini macam tada juga!
Apa pasal la ane?"
"Ayo, sayang! Wungko ta tau ka?"
"Ta tau la, ane."

"Ini macam punya sakit lepas kawin punya dalam ada kena."
"Ane, ada kena ka?"

"Cit, rasykal! Jantan ta da kena. Pompuan juga ada kena."
"Wo, itu macam. Sekarang saya ada paham."

Dia pun tak tanyalah apa-apa lagi selepas itu. Tambahan pulak rasa loya
tu kemudiannya beransur-ansur hilang. Tiga bulan kemudian, dia mula rasa
pelik. Sebenarnya dia dah mula rasa pelik sebulan lebih dulu. Dia pun
dengan penuh manja dan tangkap leleh, tanya lakinya.

"Ane, saya tanya sikit boleh ka?"
"Banyak mau tanya pun tira pa. Saya jawab juga kalu."

"Ane ada tengok ka ini?"
"Apa?"

"Ini perut juga lama makin lama besar! Takut juga saya. Apa pasal ini
macam?"
"Ayo yo, chit. Bodoh. Engko punya ama ta da kasi tau ka?"

"Saya belum tanya juga!"
"Belum kawin punya jam dia ta da kasi tau ka?"

"Ta da juga!"
"Sekarang lu pigi tanya. Bodoh punya pomblek."

Terkulat-kulat bininya apabila diherdik lakinya. Sebelum tu lakinya tak
pernah menyinga macam tu. Dia segera mendapatkan ibunya dan bertanya:

"Ama, saya tanya juga mau satu hal."
"Apa itu hal?"

"Ama, saya punya perut hari makin hari besar. Takut la saya ama."
"Ayo yo! Wungko punya laki ta mau kasi tau ka?"

"Dia marah juga sama saya ini hal punya dalam."
"Cit, cilaka punya menantu. Wungko kasi tanya sama dia baik-baik."

"Tolong la ama, kasi tau. Ta da kalu saya mati."
"Wokey, wokey! Ama kasi tau. Itu perut punya dalam angin juga duduk."

Puaslah hati pompuan ni apabila mendapat tau jawapannya. Dia pun
bersegeralah mendapatkan lakinya untuk menjelaskan sebabnya yang pada
pandangannya memang telah sedia dimaklumi suaminya.

"Ane, ane. Saya ama juga sudah kasi tau."
"Apa dia cakap?"

"Ini perut punya dalam angin juga ada. Itu pasaal la kumbong, bungkak."

"Cit, bodoh punya ama mantua."

Terkejut biawak pompuan ni. Tadi dia yang jadi sasaran kemarahannya,
sekarang emaknya pulak. Lagi tekejut dia apabila tiba-tiba je lakinya
berdiri lalu menyingkap kainnya (dhoti) dan menunjukkan anunya seraya
mengherdik:

"Angin ya, angin masuk ka. Wungko punya ama butol-butol bodo. Apa, dia
ingat ini batang pam basikal ka?!!"

yennade tangeci.... chit...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Tue Apr 15, 2008 2:49 pm

huhuhuhu... dia mara, dia mara dia mara... kita minta pertimbangan ramai le bout cerita ni,, takut ada yg rasa mcm xplicit content plak nanti.. ehehehehe...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Tue Apr 15, 2008 7:51 pm

Orang kat sini sume dah dewasa rasanye,ok je kot.Hohohoho.
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 16, 2008 9:23 am

eh2..cite ni salah ke neh...sile beritahu...wuuuu..takutnye...takutnye kene marrah...wuuuu

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 16, 2008 9:39 am

ada setengah tak kisah arr cik konah.. eheheheh.. mebi ada yg tlebih sensitif, so apa plak diorang pikir.. hmmm...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 16, 2008 10:04 am

tu la kan..takpe2..cik nami, cik nami nak wt ape saya berserah jek...hehehehe...sori k...tade niat ape2 pon tau...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 16, 2008 10:16 am

cik konah pasrah..... eheheheheh...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
nazmt
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts : 112
Age : 31
Location : Johor
Joined : 2008-04-01

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Tue Apr 22, 2008 11:59 am

takut ada sensitiviti kaum je.....harap2 x da la.....x da kaitan yg idup atau yg dah meninggal dunia..
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Tue Apr 22, 2008 12:06 pm

a'ah ek..rasanya dalam teratak ni ada kaum lain jgk..bukan melayu..cam shaman..tp xtau la dia bangsa apa

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Tue Apr 22, 2008 5:54 pm

ermm..cik konah mintak maap if ade sesape yg terasa k..tade niat lain pon sbenornye...dan rasanya lawak tu takde unsur2 kutuk mngutuk pon..if ada, cik konah mintak maap ye..for admin, klu rase bende neh patut didelete, sy pasrah...muehehehehe

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Tue Apr 22, 2008 5:58 pm

asyik pasrah je cik konah ni.. hehe
xde pe rasanya..bukan kutuk or hina kaum lain kan..melawak je..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 577
Age : 30
Location : ::Moncehster::
Status : ::Gila2 Remaja::
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 23, 2008 12:01 pm

yup..
cume mngkin sebab "language" die tuh kot..
tapi utk sume..ni hanye tuk hiburan smata2 k..hehehehe

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 23, 2008 12:11 pm

k cik konah...i pasrah je..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Wed Apr 23, 2008 1:18 pm

heheheh..
no komen (jawapan artis)
tp thanX to cik konah, sbb crite ni mmg lawak la..
gelak besar x hengat punye...
hilang penat nyusuh fail kat bilik fail td..

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak..Yennadey!!!   Today at 10:06 am

Back to top Go down
 
Lawak..Yennadey!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: