HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Flaming Desire - www.kedaikuat.com
Fri Dec 09, 2016 11:51 am by notrex

» phero max original minyak wangi pemikat WWW.KEDAIKUAT.COM
Thu Dec 08, 2016 6:33 pm by notrex

» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Wed Dec 07, 2016 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
ummi_miirul
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 701
Age : 37
Location : KL
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Mon Apr 20, 2009 3:29 pm

Wanna share with u all. Got it from email...

Beberapa hari lepas, ada seorang sahabat saya telah bertanya satu soalan psikologi yang saya kira sangat menarik. Ianya bukan sembarangan soalan kerana daripada jawapan yang diberikan, anda dapat mengetahui sebab mengapa seseorang itu memilih pasangan mereka.
Walaupun ia cuma ramalan psikologi, namun ada juga kebenarannya.
Nak tahu apa soalan tersebut? Baik, saya kongsikan dengan anda. Soalannya berbunyi begini.

Ada 5 perkara berlaku serentak.


1.Air mendidih kat dapur.
2.Air paip melimpah kat bilik air.
3.Bayi menangis.
4.Telefon berbunyi.
5. Ada orang ketuk pintu.


Kalau anda diberi pilihan, apakah perkara yang anda akan 'settle' kan terlebih dahulu?

Anda dikehendaki untuk susun perkara 1 ~ 5 tersebut mengikut kepentingan dan keutamaan yang anda fikirkan.
Semua perkara tersebut mestilah diselesaikan.
Susunlah ikut perkara yang anda rasa lebih penting untuk diselesaikan dahulu.

Bayangkan anda sedang mengalami keadaan seperti itu sekarang.

Fikirkan dan timbangkan, apakah perkara yang anda akan selesaikan mengikut keutamaan anda..


Fikir...







.
Ermmm....
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.



..
.
.
.
.
..
.
.
.
.
..
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.Fikir lagi la ek...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Dah habis fikir ke nie????
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
.
.
OK la, dah habis fikir kan ? Dan dah buat keputusan gak kan ?

.
.
.

.
.
Nak tahu apakah fakta terselindung disebalik jawapan yang anda berikan?
..
.
.
.
..
.
.
.
..
.
Nak tau ke tak nie???
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
Jawab la... Nak tau ke tak nie????
.
.
.
.
.

.
Senyum la dulu....
.
.
.
.
.
.
.
.
Senyum laa.....
.
.
.
.
.
.
.
.
Dah senyum tak nie??? Hihihi....
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
Baik, mari kita semak jawapan anda...

Apakah ciri/sifat/perkara yang anda utama dan pentingkan dalam memilih pasangan anda.
>>>> :

* Kalau anda memilih untuk menutup air medidih : menandakan anda mementingkan keselamatan dan kebolehan 'si dia' untuk membimbing anda.

* Kalau anda memilih untuk menutup pili air yang melimpah di bilik air: menandakan anda mementingkan kekayaan,wang ringgit dan harta.

* Kalau anda memilih untuk memujuk bayi yang menangis : menandakan anda mementingkan cinta dan kasih sayang.

* Kalau anda memilih untuk mengangkat telefon yang sedang berbunyi: menandakan anda mementingkan akhlak, budi bahasa dan perlakuan pasangan anda.

* Kalau anda memilih untuk membuka pintu : menandakan anda mementingkan rupa paras, fizikal luaran dan personaliti pasangan anda.


Haaa macammana dengan keputusan anda? Bagus? Anda boleh bertanya soalan ini kepada rakan-rakan anda untuk mengetahui apakah perkara-perkara yang mereka utamakan dalam memilih pasangan hidup.


cuba2 lah ek.. yaaiitt!!

_________________
~Alwayz be My baby...~
Back to top Go down
View user profile http://chyralis.multiply.com
roll_honey
DYMM Permaisuri Teratak
DYMM Permaisuri Teratak


Female
Posts : 1681
Age : 40
Location : Bandaraya Pesisir Air
Status : Lumber HaraM
Joined : 2008-04-01

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Mon Apr 20, 2009 5:15 pm

1.sebagai ibu...akak akan amik anak dulu la...
sian dia nanges kuat2 sakit ker apa ker tgk dulu
dia...

2.baru akak g tutup air yg bising tu..memekak je

3.pastu tgk sape la yg mai umah tu..jgn2 laki akak yg balik
muahahaha

4.br tgk sape tepun td...ala miskol..leh call dia semula kan..kan

5.ala air kat bilik air tu...kedian la.... bukan bising ponG..

_________________
"Dunia Ini Adalah Perhiasan Dan
Sebaik-Baik Perhiasan Adalah Wanita
Yang Solehah."

"MAMA NABILAH"

Amin
Back to top Go down
View user profile
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Mon Apr 20, 2009 5:21 pm

jawapan ain,

1,3, 4, 5 dan lastly baru tutup air.

air yg mendidih tu kene tutup dlu sbb takot gas meletop abes rumah nnt, then amek bb yg nanges tu smbl tu jawab telefon dan menuju ke pintu tok buka pintu. air melimpah tutup lmbt sket pun xpe. Very Happy

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
irees_natasha
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 1332
Age : 34
Location : .. My Heart ..
Status : .. My Love ..
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Mon Jun 22, 2009 4:22 pm

huhuuhuuh .. memang best ....

_________________


" ... tiada insan suci yg tidak mempunyai masa lampau ...
... tiada insan berdosa yg tidak punyai masa depan ..."
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ivynatasha2002
qaidah
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 228
Age : 34
Location : senawang
Status : maried
Joined : 2009-06-22

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Sat Sep 05, 2009 11:35 am

memang best...cuba buat serentak
Back to top Go down
View user profile http://shamsul144@yahoo.com
qaidah
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 228
Age : 34
Location : senawang
Status : maried
Joined : 2009-06-22

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Sat Sep 05, 2009 11:35 am

memang best...cuba buat serentak
Back to top Go down
View user profile http://shamsul144@yahoo.com
ummi_miirul
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 701
Age : 37
Location : KL
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Sat Dec 26, 2009 5:49 pm

mampukah qaidah tuk buat semua sekali serentak? huuueeeeeee. yaaitt!!

_________________
~Alwayz be My baby...~
Back to top Go down
View user profile http://chyralis.multiply.com
hana_jb
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 174
Age : 21
Location : jay bee-tampoi
Status : single mingle pringle
Joined : 2010-10-20

PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Sat Nov 06, 2010 8:15 pm

wah btul jwpan ana...ana jwb angkt tpon dlu,pas2 buka pintu,pas2tutup air melimpah,tutup air mendidih,n y byi menanges......
Back to top Go down
View user profile http://leoladiez@yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???   Today at 4:26 am

Back to top Go down
 
Cara Nak Tau Sbb Anda Memilih Pasangan Anda ???
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» La otra cara del alma
» Jesus Christ Superstar
» Tamarindus - looking for large old examples
» Huge 30 year old bougainvillea
» Commands to invite players to a checkmate server

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Forum II :: Teratak Personaliti & Motivasi-
Jump to: