HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Gaduh Suami Isteri

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Gaduh Suami Isteri   Mon Mar 02, 2009 10:08 am

*Ketika makan tengahari bersama, Man berbual dengan Mat, jiran sebelah
rumahnya.

Man: **"Mat, aku dengar semalam kau bertengkar dengan isteri kau?"

Mat: "Ya betul..."

Man: **"Mesti hebat kan? Jadi akhirnya macam mana?"

Mat:** "Akhirnya dia berlutut di depan aku..."

Man:** "Wuahhhh hebat sekali kau... kau memang jantan sejati, kemudian apa
kata isteri kau?"

Mat:** "Isteri aku berteriak dengan kerasnya, "Hei kalau kau anak jantan,
keluarlah dari bawah katil tu dan hadapi aku!!"

Man: **"@#$!%^&%"*

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Gaduh Suami Isteri   Mon Mar 02, 2009 10:09 am

*Dear abang, * *
Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung.
abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke
kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. abang jagalah diri abang dan
kereta abang baik-baik... cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan
disini... kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali..
sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang.. sampaikan abang dah
terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3 bulan yang lalu dah masuk 3
malam... abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngape? *
*
Harga kereta abang tu lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayang letakan
masa kita kahwin dulu.. cuba hantaran ayang lebih mahal dari harga kereta
abang? *
*
Tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampak berkilat..tapi
ayang nak dapat kiss g.morning pun susah *
*
Sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam aksesori abang beli kat
kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah.. *
*
Kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jaga maintainance.
..ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah.. *
*
Kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawa abang
kata ayang tak sedar diri kereta abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah
100 setin pun ada, ayang nak makan pizza sekeping jer masa mengidam anak
kedua kita abang kata ayang mengada-ngada. *
*
Kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anak macam nak
makan, ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak *
*
Paling menyedihkan. . ayang tanya ngape tidur dalam kereta? abang jawab
takut orang curi kereta abang.. kalau ayang kena curi?? *
*
Ayang nak balik kampung dulu.. anak-anak nak jumpa atuk dengan nenek depa..
tak nak naik kereta abang takut calar.. ayang calar takpe.. jaga diri
elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. ayang pi tak lama sekolah bukak ayang
balik lah dengan anak-anak.. pesanan ayang.. *
*
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKAN KESUKAAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKAN KEMEJA ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR MANDI ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR *
*
Love,
ayang** *
*
ni abang lak bagi..... * *
*
*
Dear Ayang, * *
Bukanlah abang sayang keta tu lebih dr ayang.. tapi ayang kene faham keta tu
keta bos abang. Nanti kalau ilang sapa nak ganti.. ayang abang suruh keja
ayang xnak, ayang kata nak dok umah jaga anak,nak siap kan sarapan nak kemas
umah tapi ayang tiap2 hari bgn tido kul 12.. macam mana nak wat keja umah..
*
*
Cuba lah ayang pk mana x abang tido dalam keta.. abang balik keja lambat
skit ayang dah kunci pintu..bukan nye abang gi foya2 kan abang gi
keja...lagi satu pasal piza yang ayang ngidam tu.. ayang nak piza yg di oder
dr jepun.. mana lah abang ada duit nak oder.. abang nak bg apam balik yg
jual kat depan ofis abang ni ayang xnak, ayang nak jugak piza dr jepun..
nasib baik abang x belikan kalau x anak kedua kita tu mesti muka cam
doremon..ish xnak laa abang..
*
*
Pasal hadiah kan abang dah belikan tapi abang sembunyi kan kat dapur.. ayang
yang tersalah buang ingatkan sampah... tulah abang suruh kemas umah tu ayang
kata umah kita dah bersih tapi hadiah dgn sampah pun dah jadi serupa
jek..hadiah tu mahal tau abang beli untuk ayang..
Sebenarnye abang sayang ayang lebih dr keta tu wlau pun hantaran masa kita
kawin cuma rm8k..ayang x tau bpe kali abang turun naik bank nak wat loan
rm8k..tapi demi ayang abang wat jugak..
Sbb masa tu ayang kalau mekup mmg sebijik maya karin.. tapi sejak ayang wat
rebonding 3 tahun lepas stp kali ayang mekup abang terbayang lak muka
pontianak dlm citer phsm.. bukan ayang x cantik tapi kening ayang tu gi
cukur wat per.. wlau pun abang selalu cukur janggut abang tapi ayang xyah
laa nak cukur kening ayang tu...pasal morning kis tu, ayang bgn pun dah
tghri nak morning kis cam mana.. dah laa ayang.. abang malas nak citer..
*
*
Tapi abang nak bg tau jgk kat sini ayang tetap no 1 dlm hati abang..nanti
kalau naik bas tu bebaik.. ayang nak balik kpg abang izinkan Cuma jgn lupa
kim salam kat mak ayah kat sana .. kalau ada gulai tempoyak ke nnti jgn lupa
bwk balik skit..
*
*
Kalau ada lembu terlepas ke ayang xyah laa susah2 gi kejar lembu tu... biar
jek... nnti abang balik kpg abang kejar kan ...bukan apa takut lembu tu
tanduk ayang nnti bukan stakat calar jek silap2 leh masuk hspital. abang
kene tanduk xpe.. **
*
*
Jaga anak2 baik2 jgn bagi diorang main kat sungai musim2 banjir ni.. nak dpt
anak bukan senang takut nnti ayang ngidam lagi piza jepun lak lagi haru..
baik jaga jek yg dah ada tu..ayang pun jaga diri baik2.. jgn sampai jatuh
longkang lagi.. hehe.. abang mmg xnak ketawa masa tu tapi nak wat cam mana
ayang jatuh kepala dulu yang masuk longkang...dah laa rambut ayang masa tu
baru lepas rebonding.. mmg abang ketawa...hahahhahah ahahha
dari abang *
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
hunny_kono
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 90
Age : 34
Location : pahang
Status : married
Joined : 2008-04-15

PostSubject: Re: Gaduh Suami Isteri   Thu Mar 05, 2009 12:19 am

hehe..
mmg sbnrnya setiap perlakuan suami tu biasanya berpunca dr diri isteri sndiri...jd sebelom salahkan suami kita..muhasabah diri sndiri..tilik dulu mn salah kita jika suami nerubah...betol tak???
Back to top Go down
View user profile http://friendster.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Gaduh Suami Isteri   Fri Mar 06, 2009 12:46 pm

btol tu.huhuhuhu
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Gaduh Suami Isteri   Today at 9:55 am

Back to top Go down
 
Gaduh Suami Isteri
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: