HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Yesterday at 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Jalan Bukit Bintang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
pendekar laut
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts : 123
Age : 37
Location : Johor
Status : married
Joined : 2008-05-26

PostSubject: Jalan Bukit Bintang   Wed Feb 11, 2009 7:47 am

Seorang polis duduk di simpang jalan menangkap pemandu yang memecut melebihi had laju, seorang pegawai trafik ternampak sebuah kereta yang dipandu tersangat perlahan dianggarkan hanya dipandu 22 batu sejam sahaja.Maka Polis trafik pun berfikir " Tak boleh jadik niee..lambat dari kura-kura..sangat bahaya bagi pemandu yang lain"

Polis trafik pun menahan dan memeriksa kereta itu dan didapati terdapat 5 orang wanita - dua wanita di depan dan tiga duduk di belakang - mata kesemuanya terbeliak dan mengigil ketakutan yang amat sangat dengan muka pucat macam mayat.

Pemandu wanita sangat hairan dan bertanya " Apa kesalahan saya tuan? saya tidak melebihi had laju.. kenapa ditahan?"

"Makcik" polis trafik menjelaskan " makcik bukan melebihi had laju, tapi memandu lambat daripada had laju jugak boleh menyebabkan kemalangan kepada kereta yang lain"

"lambat dari had laju ?" wanita itu merasa hairan.

"Tuan, saya mengikut dengan tepat kelajuan yang tercatat di papan tanda ..[JALAN AMPANG 22]!" bantah wanita itu dengan marah.

Polis trafik itu tersenyum sindir dan menjelaskan maksud [JALAN AMPANG 22] adalah tanda nama jalan dan bukanya had laju. Dengan perasaan malu, wanita itu mengucapkan timah kasih atas penjelasan itu.

" Tapi sebelum makcik meneruskan perjalanan, saya ada satu pertanyaan... adakah kesemua penumpang di kereta makcik semuanya sihat? nampaknya makcik-makcik yang lain macam mengigil ketakutan dan muka pucat" polis trafik itu bertanya kehairanan

"Oh... jangan bimbang ,mereka semua akan bertenang semula selepas beberapa minit lagi. Kerana kami
baru saja menuruni [Jalan Bukit Bintang 309]." Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.utm.my
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Wed Feb 11, 2009 9:19 am

laju tuh...patut pucat

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Wed Feb 11, 2009 9:24 am

fuhh.. keta macik tu kurang2 pun mau 800 horsepower tu.. v12 2400cc.. hihihi

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Wed Feb 11, 2009 9:26 am

nasib baik xlalu jalan rumah i..PJS 11 mau slow gile..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
notme
Bendahara
Bendahara


Female
Posts : 1746
Age : 34
Location : JB
Status : single not available
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Wed Feb 11, 2009 10:11 am

naseb bek x lalu umah i 340

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cyberminishop.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Wed Feb 11, 2009 12:09 pm

isk, kalau umah2 kat felda tu cane ea.. 3886/4 nombor jalan diorang.. kena naik jet tu

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Thu Feb 12, 2009 11:00 pm

309 km/j gile pe,lagi laju dari ketapi peluru
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
demetrie
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts : 94
Age : 31
Location : KL
Status : "Penembak Tepat"
Joined : 2009-01-31

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Fri Feb 13, 2009 6:38 am

hahaha..jangan2 makcik tu tak de lesen kut.cik pulis terapik tu pun nape le tak cek lesen macik tu..
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
apai_chey
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts : 310
Age : 33
Location : Kemamang
Status : saudagar merempat
Joined : 2008-11-25

PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Fri Feb 13, 2009 5:45 pm

uih keta aper makcik tuh bawak... laju bebenor aok ni mbawok kete..
Back to top Go down
View user profile http://busanaisyah.blogstarz.my
Sponsored content




PostSubject: Re: Jalan Bukit Bintang   Today at 12:00 pm

Back to top Go down
 
Jalan Bukit Bintang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [completed]3/2/01 Bukit Timah Beauty World Centre
» Tournament @ Bukit Batok on 26 June 2011 (Sunday)
» [completed]23/3 Bukit Timah Beauty World Centre, CardMaster
» Tournament @ MillenniumGameWorld Bukit Batok on 24 July 2011
» Tournament at Millennium Game World 28 Dec 2010, Tue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: