HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Flaming Desire - www.kedaikuat.com
Yesterday at 11:51 am by notrex

» phero max original minyak wangi pemikat WWW.KEDAIKUAT.COM
Thu Dec 08, 2016 6:33 pm by notrex

» Phero-X Perfume Murah RM65 - WWW.KEDAIKUAT.COM
Wed Dec 07, 2016 6:23 pm by notrex

» MAX XTENDER - www.kedaikuat.com
Tue Dec 06, 2016 6:22 pm by notrex

» Bazooka Pills 60 BIJI RM220 | www.kedaikuat.com 0133066540
Mon Dec 05, 2016 6:04 pm by notrex

» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Sun Dec 04, 2016 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Tue Dec 16, 2008 4:13 pm

Ada sepasang suami isteri (orang cina) depa baru je kawin. So pegi hanimun kat afrika selatannn. Depa nih sewa hotel murah je nak budget duit. Depa nih bukan kaya sangat kayap je lebih dah tu masa dah nak malam dan naik katil dah. Baju dah bukak abis dah. Lampu dah tutup abihhhss. Si suami dia cakap kat bini dia nih dalam bahasa cina la tapi dialihkan bahasa bunyi dia cam nih,

“Sayang, kita nak make love nih, sayang dah ready ke nak dapat anak?”

Si bini pun cakap, “Not yet la bebehhh! Abang beli la protection. I tak sanggup nak dapat anak lagi nih. Si suami pun pakai baju balik, “Ok yang rehatla jap abang pegi beli condom jap yeee..”

So tinggal la bini dia kat hotel. Bini dia plak agaknya terlalu letih, tertidurrrr!
Sisuami lak pegi la carik kondom. So sampai la kat satu gerai kecik nih dia nampak banyak kondom. So dia nampak la kondom warna putih. Dia tanyala, “Nih kondom warna putih nih berapa harga?” Orang Afrika yang jual pun jawab, “Sepuloh sen satu keping”

Dah tu dia nampak warna hitam, “Hitam nih pun menarik gak. Berapa harga sekeping” Orang Afrika pun jawab “Dua puloh sen sekeping”. Dah tu dia nampak warna purple, “Wah.. nih hebat.. berapa sekeping?”. Si jurujual Afrika jawab, “Yang nih mahal sikit 25 sen sekeping”

Dah tu si suami pun nak keluarkan dompet tup-tup tak ada dalam poket. “Alamakkk tertinggal lak kat hotel”. Dah tu dia meraba-raba la poket seluar mana tau kut ada syiling. So nasib baik la ada 20 sen maka terpaksa la dia amik kondom warna hitammm. So member pun jalan la balik ke hotel.

Dalam pada masa sisuami nih berjalan ke hotel, si bini tengah nyenyak tido kat hotel ada pencuri Afrika (negro) seludup masuk bilik. Niat nak merompak tapi bila nampak bini cina nih tak jadik lak. So dia pun tukar tune nak rogol bini cina tu plak. So tengah syok dia buat keje si bini pun agaknya terlalu mamai si bini pun naik syokkk tambah lak bilik gelap. Si bini ingat si suami dia.

“Abang… best laaa….” si negro pun dah selesai ngan bini cina nih dia pun seludup la keluar ikut tingkap si bini sambung balik tidooooo! Dah tu si suami dia balik so member pun dan ready ngan kondom hitamnya mainla ngan bini dia nih. Si bini pun naik syok lagi skali.

Sepuluh bulan kemudian..

Si bini cakap, “Abang, cam ner nih leh mengandung nihhhh. Dah nak terberanak dah nih.” Si suami lak cakap, “Cam ner nak buat yang, abang beli kondom murahhhh. Sebab tu bocorrr.” So si bini pun selamat beranak kan anakk tapi kulit anak omputeh nih lain sikit la hitam berkilat.

Sepuluh tahun kemudian…

Si anak bertanya kat bapak dia, “Daddy, kenapa kulit saya hitammmmm berkilat?” Si bapak dengan selamba je menjawab “Syukur la nakkkkk, kalo bapak ada lagi 5sen… ko dah jadik kaler PURPLE dah nak oiiiiii!”
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
pendekar laut
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts : 123
Age : 37
Location : Johor
Status : married
Joined : 2008-05-26

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Wed Dec 17, 2008 9:51 am

nasib baik takde kondom yang colourful.. Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.utm.my
irees_natasha
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 1332
Age : 34
Location : .. My Heart ..
Status : .. My Love ..
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Wed Dec 17, 2008 10:20 am

hehehehheheheh .... hitam tu kan manis, menarik de bommm .... hehehhehe

_________________


" ... tiada insan suci yg tidak mempunyai masa lampau ...
    ... tiada insan berdosa yg tidak punyai masa depan ..."
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ivynatasha2002
bayu_pagi
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2295
Age : 38
Location : EARTH~
Status : MaRRieD
Joined : 2008-05-05

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Wed Dec 17, 2008 10:31 am

ark ark ark Laughing Laughing Laughing

kahkahkah
anak siapakah itewwwww
kasi test DNA laa...
kahkahkah

_________________
~bayu_pagi~
^LiFe MusT Go oN^
::kawan-kawan takmo lawan::
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Wed Dec 17, 2008 10:42 am

bapak budak tu pun xberapa nak cerdik..ada ke sebab condom itam anak jd itam..haha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Wed Dec 17, 2008 10:50 am

hitam tu menawan la..
ark ark ark

itam2 si tampuk manggis,
walo itam di pandang manes..

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Fri Dec 19, 2008 11:01 am

rasanya bukan hitam manis anak diorg tu...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
hana_jb
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 174
Age : 21
Location : jay bee-tampoi
Status : single mingle pringle
Joined : 2010-10-20

PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Wed Oct 27, 2010 10:00 pm

hahaha.pasal kondom pny warne ah nh
Back to top Go down
View user profile http://leoladiez@yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?   Today at 6:48 pm

Back to top Go down
 
Lawak 18sx : Putih, Hitam ke Purple?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Wanted ~ Purple Apple Snails
» Eva No. 1 Clear Purple Version (Ltd Ed)
» Unusual purple and gold vase
» Ever eat a purple potato?
» Purple Smokebush

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: