HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 5 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 5 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 pisau lipat

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
pendekar laut
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
avatar

Male
Posts : 123
Age : 38
Location : Johor
Status : married
Joined : 2008-05-26

PostSubject: pisau lipat   Fri Dec 12, 2008 11:30 am

Suatu hari di tengah hutan.. ketika para pelajar sebuah universiti
sedang melakukan penyelidikan terhadap tumbuhan hutan… Seorang pelajar
senior yang juga merupakan pemimpin kepada rombongan itu terjumpa
dengan sebuah pisau lipat di atas tanah. Menurut peraturan yang telah
ditetapkan semasa membuat penyelidikan di dalam hutan, sesiapa yang
meninggalkan barang penyelidikan di dalam perjalanan akan dihukum.

Lalu pelajar senior itu mengambil pisau lipat dan mengumpulkan semua
pelajar untuk tujuan menghukum mana-mana pelajar yang telah lalai dan
meninggalkan pisau lipatnya.

“Siapa yang kehilangan pisau lipat di tengah perjalanan tadi?!!” tanya pelajar senior itu..
Tak ada seorang pun yang berani mengaku.. Kemudian pelajar senior itu menambah..

“Ayuh cepat!! mengaku aje la.. lagi pun sebenarnya aku dah tau siapa
pemilik pisau lipat ni sebab namanya terukir kat sini.. Tapi aku nak
kejujuran korang semua untuk mengaku!!!”
Masih tidak ada jawapan dari para pelajar lain..

“Kalau tak ada yang jujur nak mengaku salah, aku akan panggil nama pemilik!!!”

Pelajar-pelajar masih lagi diam. Akhirnya pelajar senior itu tidak
dapat bersabar lagi.. lalu diambilnya pisau lipat tadi kemudian dengan
lantang dia menyebut nama pemilik pisau itu…

“STAINLESS STEEL!!cepat keluar…!!!” Laughing Laughing

#minta MOD delete jika dah ade
Back to top Go down
View user profile http://www.utm.my
bayu_pagi
Temenggung
Temenggung
avatar

Female
Posts : 2295
Age : 39
Location : EARTH~
Status : MaRRieD
Joined : 2008-05-05

PostSubject: Re: pisau lipat   Fri Dec 12, 2008 4:53 pm

bingainyerrrrr...
ada eks nama owang stainless steel...
dasar mongoks kaaan...
ark ark ark Laughing Laughing Laughing

_________________
~bayu_pagi~
^LiFe MusT Go oN^
::kawan-kawan takmo lawan::
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
apai_chey
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja
avatar

Male
Posts : 310
Age : 34
Location : Kemamang
Status : saudagar merempat
Joined : 2008-11-25

PostSubject: Re: pisau lipat   Sun Dec 14, 2008 12:30 pm

rasa2 korang ah... stainless stell nih umor berapa...?
Laughing
Back to top Go down
View user profile http://busanaisyah.blogstarz.my
Sponsored content




PostSubject: Re: pisau lipat   

Back to top Go down
 
pisau lipat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: