HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Pak Pandir & Taik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Pak Pandir & Taik   Thu Nov 13, 2008 11:10 am

Nak dijadikan cerita, suatu hari Pak Pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye. Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik. Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.

Pak Pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata,"Bentuk macam taik."

Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata, "Lembik...macam taik."

Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu, lepas tu dia berkata, "Bau macam taik."

Oleh kerana Pak Pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keptusan untuk mejilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit...

"MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!"

Pak Pandir bersyukur kerana dia terselamat dari terpijak tahi itu. Kalau tak mesti Mak Andeh marahkannya kerana terpijak tahi.

ninja turtle
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts : 325
Age : 35
Location : keyel
Status : baker bakery
Joined : 2008-08-14

PostSubject: Re: Pak Pandir & Taik   Fri Nov 14, 2008 2:55 pm

~eu..apesal ko xtegur je pak pandir wktu tu zam?!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Pak Pandir & Taik   Fri Nov 14, 2008 3:12 pm

aku pun tatau yg tu taik... lepas pak pandir rasa baru aku tau.. nasib baik aku tak terpijak gak.. kalau x busuk la kasut aku..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Pak Pandir & Taik   Today at 6:03 am

Back to top Go down
 
Pak Pandir & Taik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: