HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 lawak..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 709
Age : 37
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: lawak..   Thu Oct 09, 2008 5:57 pm

Siapa Diluar?

Seorang penjenayah tua yg menyorok di pinggiran kampung sedang sakit
berat. Dia sedang terbaring di atas katil lusuhnya. Tiba-tiba terdengar
ketukan keras di pintu luar. "Siapa di luar?" teriak orang tua itu
dengan ketakutan. "Saya Malaikat Maut!" "Oh, syukurlah. Saya ingat yang
datang anggota polis!"



Diam Ketika Makan

Sebuah keluarga yang terdiri dari ayah, ibu dan seorang anak sedang
makan malam bersama. Anak : "Ayah, di..." Ayah : "Diam! Sewaktu makan
tidak boleh bercakap!" Setelah selesai makan... Ayah : "Nak, waktu
makan tadi apa yang ingin kau katakan?" Anak : "Ayah, di daun salad
yang ayah makan tadi ada ulat!"


Lupa jalan pulang


Jenny mempunyai masalah berat badan, lalu menemui doktor untuk
mendapatkan rawatan dan nasihat. Daripada pertemuan singkat itu dia
dinasihatkan supaya berlari 16km sehari selama sebulan. Doktor Sin Chan
juga memberi jaminan bahawa cara itu amat berkesan. Jenny mengikut
nasihat yang diberikan. Selepas 30 hari mengamalkan, berat badannya
turun sebanyak 10 kg. Dia terlalu gembira lalu menelifon Doktor Sin
Chan. "Tapi sayer ader masalah besar nih...." katanyer. "Apa masalah
awak?" DOKTOR bertanyer... .. "Macam mana saya nak balik doktor, skang
nie,....saya berada 480km dari umah........


Mr Brown


Suatu ketika ada seorang ingin menelefon Mr. Brown. Penelefon : Hello,
boleh saya hendak bercakap dengan Mr. Brown? Penerima : Oh, ini Mr.
Black. Penelefon :Oops Sorry, wrong color!



Kesian Makcik nie...


"Satu pagi di stesen keretapi... Ada satu makcik tu dia tanya
Attenden kaunter. Makcik: Anak, keretapi sampai jam berapa?? Attenden
kaunter: yang dari Alor Setar sampai jam 2 petang, yang dari Kota Bharu
sampai jam 1 petang, yang dari Kuala Lumpur sampai jam 4 petang, yang
dari Gemas pulak satu jam lagi sampai la. Makcik nak pergi mana??
Makcik: Tak ke mana. Makcik nak melintas aja. Terima kasih lah anak, ni
maknanya takde lah keretapi lalu sekarang kan... ? Terimakasih
banyak-banyak. Makcik tumpang lalu ye...

Sama


"Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?" Seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan.

Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini
asyik internet, tv atau main bola. Bila nak belajar??? Besar nak jadi
apa???" (Atok marah tahaptertinggi)

Cucu: "Atok asyik bandingkan dengan kengkawan yang lain. Cu tak
pernah pun marah bila atok tak sama seperti kawan-kawan sebaya atok
yang lain."

Atuk: "Tak sama apanyerr???"

Cucu: "Kawan-kawan sebaya atok semua dah jadi arwah kan?"

Atuk: "AsBestOSSs* !%$^^%

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
 
lawak..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: