HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Pro Extender | Alat Besar | Panjangkan | Zakar | Lelaki
Yesterday at 12:15 pm by hebatpower

» Handsome Up V2 | Teknik Pump Zakar Yang Upgrade | Besar | Pa
Yesterday at 12:14 pm by hebatpower

» Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Duni
Yesterday at 12:12 pm by hebatpower

» Pearl Plus Pacak Langit | Tambah Nafsu | Stamina Seksual |
Yesterday at 12:11 pm by hebatpower

» Developpe Sex Cream 11 | Besar Dan Panjangkan Zakar | Ereksi
Yesterday at 12:11 pm by hebatpower

» Water Buddy Hydro Pump | Teknologi Hijau Tambah Saiz Zkr
Yesterday at 12:10 pm by hebatpower

» Pro Extender | Alat Besar | Panjangkan | Zakar | Lelaki
Yesterday at 12:10 pm by hebatpower

» Vibrating Ring | Memantapkan Zakar | Seks Lebih Menarik
Yesterday at 12:09 pm by hebatpower

» Spanish Golden Fly | Cecair Ghairah Wanita - herbauntuklelak
Wed Sep 17, 2014 8:00 pm by notrex

» TOP MAN 3| Ubat power untuk lelaki |www.herbauntuklelaki.com
Tue Sep 16, 2014 4:43 pm by notrex

» Perangsang Wanita SexDrop‎
Mon Sep 15, 2014 8:19 pm by notrex

» Fleshlight For Men - sex toy malaysia
Sun Sep 14, 2014 8:28 pm by notrex

» IMPRESSIVE DROP : Cecair Minuman Untuk Ghairahkan Isteri And
Sat Sep 13, 2014 1:14 pm by notrex

» Tongkat Ajimat Madura: Isteri Sempit | Isteri Ketat |
Fri Sep 12, 2014 7:03 pm by notrex

» Vimax Detox | Buang Toksin | Langsingkan Dan Sihat Badan | L
Thu Sep 11, 2014 6:53 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
jay
 
sHaFiZa
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 2:31 pm
Share | 
 

 Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
roll_honey
DYMM Permaisuri Teratak
DYMM Permaisuri Teratak


Female
Posts: 1681
Age: 38
Location: Bandaraya Pesisir Air
Status: Lumber HaraM
Joined: 2008-04-01

PostSubject: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 07, 2008 3:50 pm

"Dia Tidak Senang Duduk"
Sesetengah wanita biasanya akan menunjukkan petanda awal yang tidak begitu jelas dan kemudian mengharapkan anda untuk mengambil alih peranan seterusnya. Jika anda berjaya mengesan petanda ini, hanya sedikit usaha mampu membuahkan hasil kerana 'pintu'nya telah terbuka untuk anda. Biasanya tanda-tanda awal ini ditunjukkan dengan berjalan mundar-mandir di belakang anda atau tidak sengaja terlanggar bahu sambil menjeling manja. Walaupun dia sekadar mengatakan 'Maaf!', itu adalah petanda yang perlu diberi tindakan segera.

"Tunjuk Minat"
Sewaktu berbicara dengannya, walaupun anda memperkatakan hal tidak munasabah, dia masih memberi komen membina. Setiap isu yang anda timbulkan mendapat sokongan daripadanya. Sama ada anda memang pandai berbicara atau dia menaruh minat mendalam terhadap anda. Lebih jelas lagi jika dia memainkan rambut sambil tersenyum manja setiap kali berbicara. Jika anda kurang yakin dengan maksud tersirat yang cuba disampaikan, dapatkan pandangan rakan yang ada bersama anda.


"Anda Diperkenalkan Kepada Rakannya"

Bermakna anda telah diterima masuk dalam kehidupannya. Salah satu sebab anda diperkenalkan adalah untuk memberitahu rakan-rakannya: 'Ini aku punya', dan satu lagi sebab ialah untuk mereka menilai diri anda. Jadi pastikan anda turut mengambil hati rakan-rakannya, namun jangan sampai dia cemburu.

"Dia Men'jual' Dirinya"
Jika percakapan atau gerak lakunya menunjukkan seperti dia sedang mempromosikan aset dan kelebihannya, bermakna anda sedang diberi petunjuk jelas olehnya. Secara tidak langsung dia ingin membuatkan anda terasa yang dirinya berbaloi untuk dimiliki.

"Bersikap Terbuka"
Biasanya wanita tidak akan mendedahkan terlalu banyak maklumat tentang peribadinya. Hanya jika dia betul-betul berminat dan percayakan anda barulah segalanya akan diceritakan. Anggaplah ia sebagai petunjuk utama tentang keinginannya, terutama jika perihal jenama pakaian dalamnya juga turut diceritakan.WOW!

"Membayangi Anda"
Bukan membayangi seperti mengatasi diri anda, tetapi menjadi seperti bayang-bayang anda. Ke mana sahaja anda pergi, pasti dia akan mengikuti anda. Dia juga menunjukkan minat mendalam terhadap percakapan anda walaupun tiada kena mengena dengan dirinya. Dia sebenarnya sedang lemas dengan keinginannya untuk mendampingi anda. Berikan dia ruang untuk menunjukkan kemahuannya agar tidak 'lemas' lagi.


"Anda Diajak Ke Tempat Lain... "

Dia ingin meluangkan masa yang lebih privasi bersama anda. Mungkin untuk berkenalan dengan lebih lanjut atau untuk meluahkan perasaanya terhadap anda. Kata-kata manis dan bicara anda bukan lagi soal utama baginya. Anda menjadi pilihan utama sebagai teman lelaki baginya."
lol!

_________________
"Dunia Ini Adalah Perhiasan Dan
Sebaik-Baik Perhiasan Adalah Wanita
Yang Solehah."

"MAMA NABILAH"

Amin
Back to top Go down
View user profile
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts: 5286
Age: 34
Location: world wide web
Joined: 2008-03-29

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 08, 2008 8:42 am

susah gak kan nak identify yg wanita da tergoda ngan lelaki ni.. watpe le nak susah2 gitu sume.. cakap je kan senang.. "i tergoda kat U le..." huahuahua.. sure mesej sampai dengan terang jelas dan nyata.. ahakss..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 08, 2008 8:57 am

"Dia Tidak Senang Duduk"
Bawa lah dia berjalan-jalan...dia tak suka duduk lama2...pi tengok wayang ke..main bowling ke..pi Langkawi ke...Paris ke..

"Tunjuk Minat"
"I minatlah kereta BMW tu...cantik kan? U tak minat ke?"

"Anda Diperkenalkan Kepada Rakannya"

Lelaki kena faham ni, maksudnya jgnlah mengurat dirinya lagi..nguratlah kawan2 dia lak.. Taktik meloloskan diri ni..

"Dia Men'jual' Dirinya"
"I kalau kahwin nanti hantarannya lebih tinggi dari Juliana Banos"

"Bersikap Terbuka"
"I tak kisah U ada perempuan lain, kalau nak tinggalkan I pun takpe"
Taktik meloloskan diri dari lelaki itu.

"Membayangi Anda"
"I bayangkan majlis kawen kita nanti kalau boleh lg grand dari majlis Siti Nurhaliza"
Satu bayangan yang indah kan?


"Anda Diajak Ke Tempat Lain... "

"jomla ke tempat lain...sini kawan2 I ramai lah"
Kesian kan...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
roll_honey
DYMM Permaisuri Teratak
DYMM Permaisuri Teratak


Female
Posts: 1681
Age: 38
Location: Bandaraya Pesisir Air
Status: Lumber HaraM
Joined: 2008-04-01

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 08, 2008 9:04 am

Laughing adoi la zam...dasat2 ko taip apa zam ?

_________________
"Dunia Ini Adalah Perhiasan Dan
Sebaik-Baik Perhiasan Adalah Wanita
Yang Solehah."

"MAMA NABILAH"

Amin
Back to top Go down
View user profile
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 08, 2008 11:12 am

"Anda Diperkenalkan Kepada Rakannya"
Lelaki kena faham ni, maksudnya jgnlah mengurat dirinya lagi..nguratlah kawan2 dia lak.. Taktik meloloskan diri ni..


~...yaaa..yg nie aku dh praktik dah..kiki~
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 08, 2008 3:10 pm

roll_honey wrote:
Laughing adoi la zam...dasat2 ko taip apa zam ?

saya taip yg tersirat di sebaliknya kak da...yg org xnmpk..hhehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Thu Oct 09, 2008 11:32 am

~aku suka yg tersirat..miow
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Fri Oct 10, 2008 10:38 am

~aku tak suka tersirat2 ni...tersalah duga malu je.. mana tau dia tak senang duduk bukan sebab tergoda ngan kita..mana tau period...lupa nak tukar pad..hahaha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
bayu_pagi
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2295
Age: 36
Location: EARTH~
Status: MaRRieD
Joined: 2008-05-05

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Fri Oct 10, 2008 10:49 am

cencuroot wrote:
~aku tak suka tersirat2 ni...tersalah duga malu je.. mana tau dia tak senang duduk bukan sebab tergoda ngan kita..mana tau period...lupa nak tukar pad..hahaha

ko penah alami eks zam....tu ar len kali tukar2 ler slalu....baru ler senang duduk...kuikuikuikui

Laughing Laughing Laughing

_________________
~bayu_pagi~
^LiFe MusT Go oN^
::kawan-kawan takmo lawan::
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Fri Oct 10, 2008 10:54 am

lupa nak bawak la..ingt ada dlm hbag i..dalam drawer opis pun dah habis...

daripada kaji cara wanita tegoda ngan kita baik tanya terus je kan..senang n tentu jawapannya sahih..hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Fri Oct 10, 2008 12:24 pm

~tergoda tue macam minat ke ape? org pempuan nie kan ade sifat malu, so susah actuly nak nampak tergoda ke x..xcaya cuba tanya zam,
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
rotab_bam
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts: 193
Age: 27
Location: somewhere in nowhere
Status: online (masa register)
Joined: 2008-08-06

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Mon Oct 13, 2008 11:33 am

tergoda n minat lain kot apatz... perempuan yg tergoda ngan kita ni matanya akan kuyu..hampir2 tertutup gitu..suara pun slow2 je..hahaha.. minat ni cam dia suka kat kita...
Back to top Go down
View user profile http://www.yuta.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 10:09 am

itu ghairah...itu peringkat selepas tergoda.. memula minat..pastu tergoda kemudian ghairah la..hahaha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 4:32 pm

~aah..itu mcm stim jer..ko biar btol rotat bab..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 4:36 pm

tu la... ada ke mata layu kuyu..tu stim kan..haha..tp kategori tergoda gak la kan? hahaha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 5:04 pm

~isk kalo tergoda cmtue..aku pon nak..kt library mase aku stdy dulu xde plak jmpe stok2 tergoda cmnie..rugi2 haha
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 5:14 pm

cuba ko bygkan...ada perempuan tu tgk kita je mata dia terus jadi camtu..kuyu..layu je tgk kita.. maknanya dia tergoda la kan..hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 5:23 pm

~susah ckitla..org pempuan nafsu ade 9 level..yg terus sampai level 9 cmtue susah nak cri..

walopon ko bukak bju depan die zam belum tentu die tergoda..hihi
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 5:39 pm

tu la..mana ada pompuan tgk kita terus kuyu matanya kan.. tu kira laki yg ada aura menggoda tahap ke 9 je mampu goda wanita sampai camtu

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Tue Oct 14, 2008 10:07 pm

~aku rasa tajuk nie bukan tanda2 wanita tergodala..nie tanda2 wanita minat kt kita.

if tanda2 wanita tergoda ialah matanya kuyu bak bunga xdisirami air..peh berfalsafahnya aku.
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 15, 2008 8:50 am

a'ah...tajuk tu tak kena...lelaki bukan penggoda..hehe..
lelaki ni seorang pujangga..cam apat..pandai berfalsampah..
pompuan lak kalao tgk laki jgn kuyu matanya..cover2 la...hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts: 5286
Age: 34
Location: world wide web
Joined: 2008-03-29

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 15, 2008 8:55 am

kesian le kat wanita2 yg mata tersedia kuyu sejak lahir.. sure org akan sentiasa rasa diorang ni tengah tergoda.. isk..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 15, 2008 8:57 am

~"Anda Diajak Ke Tempat Lain... "
Dia
ingin meluangkan masa yang lebih privasi bersama anda. Mungkin untuk
berkenalan dengan lebih lanjut atau untuk meluahkan perasaanya terhadap
anda. Kata-kata manis dan bicara anda bukan lagi soal utama baginya.
Anda menjadi pilihan utama sebagai teman lelaki baginya.~

..fuh nie bahaya nie..nie actuly wanita itew ingin menggoda..nasib baik masa zam ajak aku ke kelab gay haritu aku xikut..kalo x pasti aku menjadi mangsa wartawan tergoda hihi smile
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts: 5644
Age: 25
Location: Petaling Jaya
Status: Married
Joined: 2008-03-28

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 15, 2008 9:22 am

~ko bukan mangsa..ko pemangsa la pat.. hehe

ada ke wanita yg semulajadi kuyu n layu matanya?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 325
Age: 32
Location: keyel
Status: baker bakery
Joined: 2008-08-14

PostSubject: Re: Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki   Wed Oct 15, 2008 11:19 am

~ada..artis kite pon ade..tp xnakla sebut nama, dlm citer pontianak harum sundel mlm die brlakon jd pembantu maya karin tue..ala yg bisu tue..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
 

Tanda-tanda wanita tergoda kepada lelaki

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

 Similar topics

-
» wanita yg berumur
» Perbuatan dalam sek* yg menjadi kesukaan wanita..

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak ::  :: -