HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 ALAS SETERIKA AJAIB

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nadrulz05
Rakyat Jelata
Rakyat Jelata


Female
Posts : 1
Age : 38
Location : kl
Status : married
Joined : 2008-04-09

PostSubject: ALAS SETERIKA AJAIB   Wed Apr 09, 2008 1:00 pm

hai, saya nak perkenalkan produk baru yg memang berkesan dan meyakinkan.. jimat MASA, TENAGA, dan ELEKTRIK..

bounce ALAS SETERIKA AJAIB bounce (hanya rm29.90 seunit)

Alas Seterika Ajaib kami adalah produk berkualiti buatan tempatan yang akan hanya boleh anda perolehi secara eksklusif melalui Seripengantin Mall.

Anda mungkin pernah menemui produk berfungsi serupa yang dijual dengan harga RM10.00 tetapi bagi sesiapa yang telah menggunakan produk berkenaan, anda tentu tahu bahawa ia leceh dipasang dan cepat koyak.

Berbeza dengan alas seterika RM10, Alas Seterika Ajaib kami lebih baik kualitinya dari pelbagai segi.

Ia lebih tebal, lebih anjal, lebih liat dan tahan. Ini kerana kami menggunakan bahan yang lebih baik serta mempunyai ketumpatan yang jauh lebih tinggi.

Alas Seterika Ajaib juga lebih mudah dipasang kemas kerana ia dilengkapi dengan strapper yang lebih kuat dan sempurna.

Dengan harga RM29.90 seunit, Alas Seterika Ajaib kami memang berbaloi dengan kualiti serta ketahanannya. Bak kata orang, menang membeli menang memakai. Malah ramai antara pelanggan serta agen-agen jualan kami adalah mereka yang pernah menggunakan alas seterika RM10.00.

Bagi mereka yang tidak pernah menggunakan "Alas Seterika Ajaib", anda mungkin tidak nampak apakah kelebihan produk ini. Tetapi bagi mereka yang pernah menggunakan produk "seumpamanya", anda tentu mengakui bahawa ia memang banyak membantu.

Kerja menggosok pakaian menjadi lebih mudah, cepat dan berkesan. Bukan saja jimat masa dan tenaga bahkan anda akan menjadi lebih bersedia untuk melakukan kerja berkenaan. Leceh kerja menggosok hilang apabila anda menggunakan Alas Seterika Ajaib.

Lihatlah demo Alas Seterika Ajaib kami di bawah ini;


Beginilah rupabentuk Alas Seterika Ajaib. Ringkas dan kemas.

[img]http://www.seripengantin.com/alaseterika/asa2.jpg/img]
Mudah dipasang terus ke meja seterika anda. Atau boleh
juga dihamparkan begitu saja di atas lantai, meja atau apa saja
permukaan yang sesuai dengan keperluan menggosok anda


Biasanya anda tidak tahu jika seterika anda rosak sehinggalah
ia merosakkan pakaian anda. Namun Alas Seterika Ajaib boleh
membantu. Pasang seterika dan letakkan di atas Alas Seterika
Ajaib untuk beberapa ketika. Jika ia berasap atau melekat, itu
tandanya thermostat seterika anda telah rosak. Jika seterika
anda boleh merosakkan Alas Seterika Ajaib, ia juga boleh
merosakkan pakaian anda.


Fabrik sutera amat cantik dan selesa. Tetapi malangnya
ia agak sukar digosok. Alas Seterika Ajaib bagaikan direka khusus
untuk menggosok sutera. Sebagaimana pakaian lain, anda cuma
perlu menggosok sebelah bahagian untuk mendapat kemasan
dan perapian di kedua-dua belah pakaian sutera anda.


Lihatlah bagaimana kemasnya bahagian bawah lengan
kurung sutera ini walaupun hanya bahagian atas sahaja yang
telah digosok.


Ini pula contoh bahagian kolar kemeja yang belum digosok...


Gosok di bahagian atas sahaja...


Dan presto! Sebelah bawah kolar juga terus kemas dan rapi.


Lihat bagaimana ia berkesan di bahagian badan kemeja pula.


Kemaskan kemeja, gosok seperti biasa...


Dan lihat di sebelah belakang! Tidak perlu gosok dua kali.

-----------------------------------------------------

Menggosok Tudung

Jika anda menggosok tudung, lipat dua tudung berkenaan
dan gosok sekali untuk merapikan kedua-dua belah lipatan.
Kemudian padamkan garisan yang terbentuk di tengah lipatan
dengan menggosok sekali di bahagian tersebut.


Lihat pula bagaimana menggosok bahagian butang menjadi
mudah dan selamat dengan Alas Seterika Ajaib..


Apa yang anda perlu lakukan hanyalah gosok di bahagian
sebelah belakang butang...


Dan hasilnya gosokan yang kemas dan rapi, butang juga
tidak rosak. Anda boleh melakukan cara yang sama untuk
menggosok bahagian batu, manik atau zip.


Alas Seterika Ajaib juga membuat fabrik anda melekap
ke permukaannya. Anda tidak perlu lagi membuang masa
membetulkan pakaian yang sentiasa mengelungsur jatuh dari
papan seterika ketika menggosok.


kalau minat, blh pm saya ye.. nak tau feedback blh tanye ngan cik zimah kite.. heheheh
Back to top Go down
View user profile http://cuteemomy.blogspot.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Thu Apr 10, 2008 4:30 pm

yang ni i dah beli dah... beli kat member sini gak..hziemah nama dia..baru je beli 2 bulan lepas..hehe..mmg ok..
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sha2226
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 93
Age : 35
Location : -kLuaNg-
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Thu Apr 10, 2008 5:43 pm

i pon dah beli, dari cik haziemah jugak...
Back to top Go down
View user profile
OrGKg
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 20
Age : 35
Location : BaNDaR DiRaJa KlAnG
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Mon Apr 14, 2008 11:01 am

saya juga.. dr cik haziemah..
Back to top Go down
View user profile
hziemah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 654
Age : 35
Location : Putrajaya
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Mon Apr 14, 2008 11:16 am

erm..akak tu le yg promote kat aku alas iron tu..hehe..

_________________


Lilypie - Personal pictureLilypie
Back to top Go down
View user profile http://hziemah.fotopages.com
roll_honey
DYMM Permaisuri Teratak
DYMM Permaisuri Teratak


Female
Posts : 1681
Age : 40
Location : Bandaraya Pesisir Air
Status : Lumber HaraM
Joined : 2008-04-01

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Wed Apr 16, 2008 12:53 pm

EH BETUL KER NI MAHAL TAK NAK BELI GAK LA..

_________________
"Dunia Ini Adalah Perhiasan Dan
Sebaik-Baik Perhiasan Adalah Wanita
Yang Solehah."

"MAMA NABILAH"

Amin
Back to top Go down
View user profile
jay
DYMM Sultan Teratak
DYMM Sultan Teratak


Male
Posts : 721
Age : 37
Location : dekat jer
Status : sgsgsd
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Fri Apr 25, 2008 11:27 am

ishhhh kenapa aku x tau yg cik zimah kt usahawan alas ajaib....

klu ada alas seterika yg mcm smartshop tu lagi bagus lekatkan kat seterika dan pasang power hingga max lepas tu pengalas nie yg akan mengawal haba seterika tersebut dgn sendiri mengikut kesesuaian fiberik.

agak2 korang zimah ada x benda nie....... hmmmmm
Back to top Go down
View user profile
hziemah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 654
Age : 35
Location : Putrajaya
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Fri Apr 25, 2008 12:13 pm

alas yg aku guna ni ok le..mmg senang dan pantas iron bj..rasenye yg ni kot ko maksudkan jay...tp kalo ko letak iron atas bj..pastu pasang power max...mmg hangus le baju tuh..hehe...

kak ida nak beli ker?? kalo nak bleh laa bg tau sy..RM35 je termasuk kos pengantaran...

_________________


Lilypie - Personal pictureLilypie
Back to top Go down
View user profile http://hziemah.fotopages.com
snowhite
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 36
Age : 35
Location : kuala terengganu
Status : married
Joined : 2008-09-03

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Mon Oct 13, 2008 11:52 am

alas seterika ajaib ni kat mn ade jual..maksudnye kat terengganu nila.klu tau katne bgtau yer cam menarik jer
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts : 325
Age : 35
Location : keyel
Status : baker bakery
Joined : 2008-08-14

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Tue Oct 14, 2008 5:43 pm

~nape rm35 plak ziemah? iklan kt atas tu rm29.90 jer..
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
shyeye
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 292
Age : 37
Location : Shah Alam
Joined : 2008-04-02

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Wed Oct 15, 2008 12:19 am

rm5.10 tu kos penghantaran la...
Back to top Go down
View user profile
apatz
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts : 325
Age : 35
Location : keyel
Status : baker bakery
Joined : 2008-08-14

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Wed Oct 15, 2008 9:16 am

~oo..bagus jugak bisnes ko nie ye ziemah..boleh diperbesarkan bisnes nie.
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
pakma
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts : 164
Age : 35
Location : kl
Status : ~lalalala~
Joined : 2008-08-26

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Wed Oct 15, 2008 9:44 am

mcm penah jumpa alas ni tp x ori la
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com
chameleon
Rakyat Jelata
Rakyat Jelata


Female
Posts : 3
Age : 37
Location : Kajang, Selangor
Status : Married
Joined : 2009-12-24

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Wed Dec 30, 2009 11:48 am

apesal saya tokleh nak view gambarnya yek? cemaner nak buat eh?
Back to top Go down
View user profile
hana_jb
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 174
Age : 21
Location : jay bee-tampoi
Status : single mingle pringle
Joined : 2010-10-20

PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Sat Nov 06, 2010 7:53 pm

wah bleh la blikan tok mak nh
Back to top Go down
View user profile http://leoladiez@yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: ALAS SETERIKA AJAIB   Today at 4:08 am

Back to top Go down
 
ALAS SETERIKA AJAIB
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Alas poor Edrig ! Flameouts

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Ahli :: Teratak Iklan & Kedai Online-
Jump to: