HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» PROEXTENDER v3– rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

» Imax Delay Spray - www.kedaibatin.com
Wed Nov 09, 2016 5:53 pm by notrex

» GEL TAHAN LAMA - MEN SECRET GEL
Tue Nov 08, 2016 6:02 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 ~~SoaL JaWaB~~

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
bayu_pagi
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2295
Age : 38
Location : EARTH~
Status : MaRRieD
Joined : 2008-05-05

PostSubject: ~~SoaL JaWaB~~   Mon Sep 15, 2008 3:09 pm

Pada cuti hari minggu yang lalu, aku menghadiri satu majlis akad nikah kawan pada kawan ku. Waktu tu aku bercuti di kampung dia. Jadi bila ada kenduri macam tu dia pun pergi dan ajak aku sekali. Aku pun ikut sama. Masa
tu majlis akad nikah tu dijalankan di ruang tamu. Ramai orang aku tengok, sambil duduk bersila mengelilingi tok kadi dan pengantin lelaki. Dahsyat, pengantin tu duduk atas bantal macam raja. Aku jarang tengok majlis macam nih. Jadi masa bersila tu, aku pun mengesot sikit2 untuk
dengar apa yang tok kadi akan tanya.


Rupanya macam2 jugak tok kadi tanya. Tapi ada satu soalan yang menyebabkan aku malu besar…..tok kadi tanya pasal satu hari berapa kali kene sembahyang, dengan lajunye mamat pengantin tu jawab “ lima ”.

Tok kadi tanya lagi, bagi contoh2 najis kecil, dia pun jawap kencing baby yang kecik2 lagi. Tok kadi pun angguk ler, jadi aku rasa jawapan tu ok la kut.

Tok kadi tanya lagi contoh najis besar, mamat tu mula dah panik, jeling kiri, jeling kanan, mula tengok siling, aku rasa macam nak tolong je mamat pengantin tu…bukannye susah, jawapannya anjing ngan babi je,..tapi mamat tu dah mula berpeluh jantan keluar kat dahi….tok kadi mula senyum…

Aku sebut dalam hati moga2 dia dengar ‘anjing ngan babi la hoi’, tapi rupanya
aku cakap dalam hati dia tak dengar. Aku tak tahu apa yang jadi selepas itu, kerana majlis tu jadi kecoh kerana ramai orang yang berada di sekeliling majlis tu sambil minum air sirap, tersembur keluar minuman tu terkena baju ramai
orang, aku pun sama, masa tu aku tengah minum sirap tu, tiba2 aku semburkan balik, dah kene member kat tepi2, kecoh jadinya, aku pegang mata aku, penuh dengan air mata.


Yang aku ingat masa tok kadi tanya tentang contoh najis besar
kat pengantin tu keadaan senyap sunyi….tapi bila pengantin tu jawap “Taik Gajah” suasana jadik hingar bingar dengan gelak ketawa orang yang dah tak boleh tahan, nak control macamana …taik gajah… besar betul..nak2 bila gajah makan durian...


Laughing Laughing Laughing

_________________
~bayu_pagi~
^LiFe MusT Go oN^
::kawan-kawan takmo lawan::
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: ~~SoaL JaWaB~~   Mon Sep 15, 2008 3:23 pm

taik gajah besar bola sepak tu... banyak wooo kat tempat den ni.. tapi jangan main taik gajah, nanti tuan dia bau..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ~~SoaL JaWaB~~   Mon Sep 15, 2008 3:24 pm

taik cicak xpe.. najis kecil je tuh..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: ~~SoaL JaWaB~~   Tue Sep 16, 2008 11:00 am

ishhh, slh la, najis bsar taik dinosor.. dinosor lg besar dr gajah..
muahahhahaaha..
mungoks punye org, najis besar pu tatau..

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: ~~SoaL JaWaB~~   Tue Sep 16, 2008 11:02 am

pig <-- ni haa najis besar..hahah ninja turtle

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
hana_jb
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 174
Age : 21
Location : jay bee-tampoi
Status : single mingle pringle
Joined : 2010-10-20

PostSubject: Re: ~~SoaL JaWaB~~   Wed Oct 27, 2010 10:27 pm

hahahah
Back to top Go down
View user profile http://leoladiez@yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: ~~SoaL JaWaB~~   Today at 5:38 pm

Back to top Go down
 
~~SoaL JaWaB~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Saraswatichandra-Written Update 04/03/2013
» E24 - Humsafar 28th October 2014 Arzoo Ne Diya Jawab
» Aloha Kahuna Soul

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: