HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 kalau dia ckp semua, semua la!!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 392
Age : 31
Location : de' johore
Status : married
Joined : 2008-04-18

PostSubject: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Wed Aug 27, 2008 2:49 pm

Jeng... jeng... jeng!!! Ini kisah jenayah untuk tatapan anda... .

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju ke kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut nak mintak tumpang.. jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut.. Sorang perompak berkata.. " Keluarkan semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas.. "..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keje..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika.. "Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata.. " Alalaa... takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..

" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.. ! "
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Wed Aug 27, 2008 3:14 pm

huahuahuahua... willing dengan sepenuh hati tuuuu....

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 392
Age : 31
Location : de' johore
Status : married
Joined : 2008-04-18

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Wed Aug 27, 2008 4:26 pm

seb bek dia offer sepenuh ati, klu tak tk psl psl kena angkat sumpah huhuhuhu...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
wiser
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Male
Posts : 295
Age : 42
Location : Pahang
Status : ~bujang 3~
Joined : 2008-06-25

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Wed Aug 27, 2008 6:29 pm

Tu la pasal..Kita tak tau apa yg terbuku di hati makcik tu selama ni..Akhirnya dpt juga dia yek...mwahahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.sifoo.org
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 392
Age : 31
Location : de' johore
Status : married
Joined : 2008-04-18

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 12:02 pm

erm tau tkper,agaknye berbunga ati dia ek dpt akhir nye huhuhu...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 12:06 pm

yaya ke makcik tuh..hehehe...gurau je... makcik tu janda kot..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 12:39 pm

huahuahua.. pandai je ko ni zam wat persepsi... gersang kot... hahahahahaha

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 12:40 pm

itu la aku nk ckp tandi..gersang..hahaha...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 1:01 pm

siot je cita ni... bole dibuat cite time borak2 sesama member ni.. ehehehehe..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
bayu_pagi
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2295
Age : 38
Location : EARTH~
Status : MaRRieD
Joined : 2008-05-05

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 1:13 pm

Laughing KAHKAHKAHKAH....kan mokcik tu dah jawab....heheheh apa lagik, semua la!!!

_________________
~bayu_pagi~
^LiFe MusT Go oN^
::kawan-kawan takmo lawan::
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 1:38 pm

huhuhu.. n macik tu sure dgn senang hati mengvolunteer utk kaver tempat org2 yg tanak...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 1:42 pm

kot2 yg tanak tu bila tgk 'keasyikan' makcik tu terus semua nak..siap q lg..haha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab


Male
Posts : 5286
Age : 36
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 2:10 pm

opsss... melalut sudaaaaaaa... huahuahua... kena masuk disebalik tirai ni..

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara


Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 3:52 pm

sorry zol..terover lak..hehe.. sian makcik tu kita duk mengata dia..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts : 392
Age : 31
Location : de' johore
Status : married
Joined : 2008-04-18

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Thu Aug 28, 2008 4:34 pm

eh siut je zam aku mak cik tu, erm tu la korang tak bek tul korang ni tau mengata mak cik tu.... terbatuk batuk org tuek tu, cian dia hehehehe
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
Spawn
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 550
Age : 32
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Wed Sep 10, 2008 12:59 am

dah gersang sgt le tu.
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
hana_jb
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts : 174
Age : 21
Location : jay bee-tampoi
Status : single mingle pringle
Joined : 2010-10-20

PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Wed Oct 27, 2010 10:25 pm

hahaha.mkck pn nk jugak la weyh
Back to top Go down
View user profile http://leoladiez@yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: kalau dia ckp semua, semua la!!!!   Today at 9:58 am

Back to top Go down
 
kalau dia ckp semua, semua la!!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» blackberry 8520 APP ERROR 523..DONE

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: