HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Vimax Izon Original RM220 | www.kedaikuat.com
Yesterday at 6:18 pm by notrex

» PROEXTENDER v3 rm120 WWW.KEDAIBATIN.COM
Sat Nov 26, 2016 2:53 pm by notrex

» Energy Power Pump Murah - Alat Tambah Saiz Zakar
Thu Nov 24, 2016 5:55 pm by notrex

» X-MEN VACUUM PUMP RM180 - 0133066540
Wed Nov 23, 2016 6:07 pm by notrex

» PAM ZAKAR HIGH VACUUM WWW.KEDAIBATIN.COM - RM90
Tue Nov 22, 2016 5:55 pm by notrex

» PAM ZAKAR HANDSOME UP - WWW.KEDAIBATIN.COM
Mon Nov 21, 2016 5:48 pm by notrex

» Bathmate RM180 FREE SHOWER STRAP
Sun Nov 20, 2016 3:09 pm by notrex

» VIMAX DELAY SPRAY - WWW.KEDAIBATIN.COM
Thu Nov 17, 2016 6:12 pm by notrex

»  Topman 3 Malaysia | Topman 3 Pills | RM80 0133066540
Wed Nov 16, 2016 6:51 pm by notrex

» TISU SUPER MAGIC - www.kedaibatin.com
Tue Nov 15, 2016 1:43 pm by notrex

» STUD 100 SPRAY EJAKULASI - www.kedaikuat.com
Mon Nov 14, 2016 6:38 pm by notrex

» PL SUPER GEL - www.kedaibatin.com
Sun Nov 13, 2016 2:07 pm by notrex

» PENIS SLEEVE - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 5:40 pm by notrex

» MACA MEN DELAY SPRAY RM80 - WWW.KEDAIBATIN.COM
Fri Nov 11, 2016 12:27 am by notrex

» Imax Delay Spray - www.kedaibatin.com
Wed Nov 09, 2016 5:53 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Surat Cinta Mantot..mueheheheh

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 709
Age : 37
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Tue Jul 15, 2008 10:17 am

Assalamualaikum Cik Janna Syariza,

Diharapkan
agar kehadiran surat ini tidak mengganggu hidup saudari.Saya hanyalah
seorang insan hina pada pandangan Khairy Jamaluddin yang mengumpamakan
saya seperti seekor beruk.Oh,harap maaf.Terlupa pula saya bertanya
khabar saudari.Apa khabar?Harap berada dalam keadaan sihat selalu.

Akibat
daripada tragedi yang telah menimpa saudari dewasa ini,saya amat
berharap agar saudari dapat bertenang dan dapat membuat pertimbangan
waras mengenai masa depan saudari.Tujuan saya menulis warkah hina ini
hanyalah untuk meyakinkan saudari supaya saudari tidak menyesal
kemudian hari kerana tidak memilih saya sebagai teman hidup.

Saya
adalah seorang rakyat Malaysia yang berumur 27 tahun.Saya mempunyai
kerja tetap (saudari perlu ingat,wujud kes2 dimana isteri menanggung
suami) dan ini menunjukkan saya adalah seorang yang stabil dan
mempunyai masa depan yang boleh dikatakan agak cemerlang,gemilang dan
terbilang.

Saya
dilahirkan di Kedah dan dibesarkan di merata-rata tempat.Kata ibu
saya,saya juga pernah dibesarkan di Rembau tapi semenjak Khairy
Jamaluddin menjadi Ahli Parlimen Rembau,saya agak malu
mengaku saya mempunyai kampung di Rembau.Seperti kata peribahasa,kerana
najis mughallazah setitik habis semua najis mukhaffafah jadi najis
berat.

Saya telah selamat menamatkan pengajian saya pada tahun
2004 dan kini sudah hampir 4 tahun bekerja.Walaupun pekerjaan saya
sebelum ini agak tidak menentu tapi alhamdulillah kini saya mampu untuk
sekurang-kurangnya membelanja saudari makan (kalau Cik Janna sudi)

Cik Janna,
Kisah
hitam yang berlaku haruslah Cik lupakan.Buang yang keruh ambil yang
jernih.Saya dengan ini mengakui yang saya tidak pernah diliwat oleh
sesiapa pun,itu adalah kelebihan saya.Sudah pasti Cik Janna juga
inginkan seorang suami yang tidak pernah diliwat oleh mana2
lelaki?Tidak pernah pun saya membenarkan seorang lelaki yang sudah
berumur menyentuh tubuh saya.Jikalau ada pun lelaki yang cuba
memperkosa saya sudah pastilah saya mampu menentangnya kerana come on
la,saya 27 tahun lawan dengan lelaki tua umur 60 tahun yang ada sakit
tulang belakang,mestilah saya menang kan?Dari segi kekuatan fizikal
saya adalah pilihan terbaik Cik Janna.

Sebelum
saya terlupa,di sini saya sertakan sedikit butir2 peribadi saya dengan
harapan agar dapatlah Cik Janna pertimbangkan untuk dijadikan pilihan
hidup Cik.

Nama : Man
Umur : 27 tahun
Alamat : Kuala Lumpur
Makanan Kegemaran : Nasi Ayam
Minuman Kegemaran : Teh Ais
Hobi : Mengumpul setem dan menulis
Cita-Cita : Menjadi seorang Timbalan Perdana Menteri selama-lamanya
Impian Hidup : Mendapat tempat dihati saudari

Saya
mempunyai impian ingin berkeluarga dan saya sudahpun memilih nama
anak-anak saya nanti (jika saudari tak keberatan menerima permintaan
saya ini) Jikalau anak lelaki saya ingin namakan dia Najib.Jika anak
perempuan saya ingin benar nama anak kita nanti Rosmah.Mungkin kalau
rezeki kita murah nanti,anak yang ketiga (harap2 lelaki seorang
lagi,saya ingin benar anak lelaki 2 orang) akan diberi nama
Sharibuu.Diharap saudari jdapat menggambarkan betapa bahagianya kita
berdua keluar bersama-sama 3 anak kita nanti,Najib,Rosmah dan Sharibuu
berkelah di Kolam Suria KLCC.

Dengan
ini saya amat berharap agar saya tidak bertepuk sebelah
tangan.Petimbangkan permintaan saya ini,Insya Allah saudari tidak akan
berputih mata.

Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca harap balas.

Ikhlas,
Mantot

Evil

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
areDIKA
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 470
Age : 35
Location : putrajaya
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Tue Jul 15, 2008 11:50 am

hehe impian hidup > mendapat tempat di hati saudari

bab ni yg best.. yg len lain tokleh nak komen
tp sabar jek la si mantot ni ek.. wakaka
Back to top Go down
View user profile
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 2860
Age : 33
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Tue Jul 15, 2008 12:08 pm

hehehheeh.. rase2 cik Janna tu terima tak mantont ni??

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
zulsa
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 595
Age : 38
Location : szbap
Status : three in the row
Joined : 2008-04-16

PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Tue Jul 15, 2008 12:08 pm

Suatu warkah yg istimewa.. buka kerana isi cerita.. maksud yg mendalam dan sifat berterus terang... Good luck Mantot

_________________
Back to top Go down
View user profile http://insanbakti.blogspot.com/
areDIKA
Temenggung
Temenggung


Male
Posts : 470
Age : 35
Location : putrajaya
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Tue Jul 15, 2008 7:31 pm

hehe mantot halahai mantot..
Back to top Go down
View user profile
RfZ
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts : 111
Age : 32
Location : Selangor
Status : Single
Joined : 2008-06-17

PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Thu Jul 17, 2008 9:21 am

Hehe...ni 1st time aku dgr nama mantot..
Nak kawin dgn Cik Janna eh.....
Eleh bucuk2....kucik 3x.....
Haha mantot dah segan2 dah eh...... sengih
Back to top Go down
View user profile http://tdckita.foromotion.com
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung


Female
Posts : 709
Age : 37
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Tue Jul 22, 2008 10:39 am

muahahaha...aku lak dok gelak2 tgk korg punye reply..
tp mmg interesting surat neh..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
Sponsored content




PostSubject: Re: Surat Cinta Mantot..mueheheheh   Today at 8:27 am

Back to top Go down
 
Surat Cinta Mantot..mueheheheh
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Laura Speaks CD

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: