HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Water buddy Malaysia, Pam Besarkan Saiz Zakar
Mon Apr 16, 2018 11:02 pm by notrex

» semi gauge penis pistol pump - www.batinMALAYSIA.com
Mon Apr 16, 2018 10:50 pm by notrex

» Jantan Pump - WWW.BATINMALAYSIA.COM
Mon Apr 16, 2018 10:41 pm by notrex

» HERCULES ELECTRIC PUMP
Sun Apr 08, 2018 9:47 pm by notrex

» Size Doctor Electric Penis Pump - WWW.BATINMALAYSIA.COM
Sun Apr 08, 2018 9:35 pm by notrex

» STALLION VACUUM PUMP | WWW.BATINMALAYSIA.COM
Sun Apr 08, 2018 9:26 pm by notrex

» LADY ERA PILL MALAYSIA - WWW.BATINMALAYSIA.COM
Tue Apr 03, 2018 9:10 pm by notrex

» PLAYBOY PUMP VACUUM PPV - WWW.BATINMALAYSIA.COM
Tue Apr 03, 2018 8:51 pm by notrex

» Man's Pump - Pam No.1 Vakum Zakar Lelaki
Mon Apr 02, 2018 7:11 pm by notrex

» Handsome Up Vacuum Penis Pump V2 | WWW.BATINMALAYSIA.COM
Mon Apr 02, 2018 6:47 pm by notrex

» pam Zakar Murah - 0133066540 WWW.BATINMALAYSIA.COM
Sun Mar 25, 2018 9:45 pm by notrex

» Pherolins For Her | WWW.batinmalaysia.COM
Sun Mar 25, 2018 9:36 pm by notrex

» LIBIGROW | WWW.BATINMALAYSIA.COM
Sun Mar 25, 2018 9:25 pm by notrex

» biorehmania plus - WWW.BATINMALAYSIA.COM
Mon Mar 19, 2018 10:22 pm by notrex

»  PHTYO ANDRO MALAYSIA - WWW.BATINMALAYSIA.COM
Sun Mar 18, 2018 6:28 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest :: 2 Bots

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Cari Bini

Go down 
AuthorMessage
Spawn
Temenggung
Temenggung
avatar

Male
Posts : 551
Age : 33
Location : Pasir Gudang
Status : 'Hilang Secara Misteri'
Joined : 2008-04-04

PostSubject: Cari Bini   Sat Jul 12, 2008 6:59 pm

1. Kalau bakal isteri seorang guru. Alamatnya, kat rumah akan bising kot. Mana taknya, dilayan kita macam anak murid. “Kamu, jangan baca suratkhabar. Sila ke dapur untuk membantu saya!”. Dengan suara yang kuat. Ya, aku perasan, ramai cikgu yang dah hilang tombol volume suara kat tekak mereka.

2. Kalau bakal isteri seorang pekerja kilang. Waktu malam kita nak tidur pun susah. Mana taknya, dia dok kemas rumah. “Abg, siang saya kerja. Malam nih lah nak kemas rumah segala. Harapkan abg? Hampeh!” Kita plak yang kena! Tapi yang bestnya, tgh malam pun tak yah risau nak cari makanan. Bini tersayang kan ada…

3. Kalau bakal isteri seorang akauntan. Mak aih, segala kewangan perlu dikawal. “Abg, jangan berbelanja lagi sekarang, kita bertahan. Nanti, masa kadar matawang kita tinggi, kita akan berbelanja di Singapura. Juga, pastikan investment untuk hartanah rujuk kepada saya dahulu” Itu ok lagi.. Kalau…. “Tempoh peminjaman duit saya kepada abg sebanyak RM 10, 5 hari lepas belum berbayar. Mengikut kadar bunga yang telah ditetapkan, iaitu 10% kenaikan bagi setiap hari, abg perlu bayar RM 15. Jika tidak, kadar bunga akan semakin bertambah” Tak ke naya?

4. Kalau bakal isteri seorang ahli sukan. Adeh, bila masa kita nak rehat yek? “Abg, baru balik kerja ye. Cepat tukar baju, kita berjogging. Kesihatan perlu dijaga. Setiap minit abg berlari, kalori dibakar adalah bersamaan dengan kalori bagi setiap roti canai yang abg makan” Adeh. Kalau tgh berperang besar. Nak pulak atlit lontar peluru. Agak2nya, sempat tak nak capai kunci kereta larik?

5. Kalau bakal isteri kita suri rumah sepenuh masa. Tak pernah lihat dunia luar sebelum kahwin. Bayangkan kita bawa ke majlis yang menghidangkan makanan itali. “Abg, Leha nak makan murtabak tu..” Merengek, dan kuat. Sedangkan itu lasagna. Belum lagi jerit kat pelayan panggil mintak sos cili. Lagi parah, kalau bawak beg plastik, isi makan yang bersusun kat meja buffet. Kat mana nak letak muka kita ni yekkk…
Back to top Go down
View user profile http://www.lirikdanlagu.blogspot.com
 
Cari Bini
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Lawak & Cerita-
Jump to: