HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
» Black Stallion | merawat masalah tenaga batin
Yesterday at 6:05 pm by notrex

» SINREX | www.herbauntuklelaki.com - botol baru
Wed Oct 29, 2014 8:12 pm by notrex

» Energy Power Pump| www.herbauntuklelaki.com
Wed Oct 29, 2014 1:38 am by notrex

» SURE UP CATUABA | TAMBAH STAMINA | TAMBAH BESAR
Mon Oct 27, 2014 7:55 pm by notrex

» Twin Breast Pump | Tambah Saiz Payudara Leper |
Mon Oct 27, 2014 12:46 am by notrex

» Wira Malam bongkar rahsia lelaki sihat- lelakiwanita.com
Sat Oct 25, 2014 10:54 pm by notrex

» Produk Besarkan Payudara : PINKY SINGLE CUP BREAST
Fri Oct 24, 2014 9:48 pm by notrex

» Hot Kiss Strawberry | Pelincir Seksual Lelaki Dan Wanita | S
Thu Oct 23, 2014 10:31 pm by notrex

» TERHANGAT DI PASARAN!!!_Susu Kambing WITH Madu
Thu Oct 23, 2014 2:49 am by anjang

» Lot Banglo Cantik di Besut_Tepi Sekolah
Thu Oct 23, 2014 2:46 am by anjang

» Slim N Lift For Men Harga Paling Murah -herbauntuklelaki.com
Wed Oct 22, 2014 7:00 pm by notrex

» jus al-qamar - www.herbauntuklelaki.com
Tue Oct 21, 2014 8:00 pm by notrex

» Hot Kiss Strawberry | Pelincir Seksual Lelaki Dan Wanita |
Mon Oct 20, 2014 7:39 pm by notrex

» Love Kiss Cream Grape • www.lelakiwanita.com
Sun Oct 19, 2014 7:33 pm by notrex

» Hot Kiss Cherry - Pelincir Seksual Perisa Cherry
Sat Oct 18, 2014 4:44 pm by notrex

Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
jay
 
sHaFiZa
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm
Share | 
 

 Kisah Roh Wanita Mati Dirogol

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 12:50 pm

Panas betul cuaca petang ini. Sepanas cerita-cerita muka depan mengenai kes-kes dera dan rogol di dalam beberapa surat khabar tempatan. “Sudahlah didera, dirogol. Dibunuhnya pulak perempuan tu. Apa tidak terfikirkah mereka sekiranya perkara yang sama berlaku pada ahli keluarga mereka?” gumam Saiful di dalam hati.

Saiful menghempaskan surat khabar yang dibacanya tadi. Dia duduk di sofa sambil menunggu isterinya menyiapkan barang-barang yang hendak dibawa pulang ke kampung. Ayah dan ibunya memanggil dia dan isterinya, Zila balik untuk menghadiri kenduri doa selamat.

Memang sudah menjadi kebiasaan Saiful, apabila pulang ke kampung tidak mengikut lebuh raya. Walaupun jalannya jauh dan kadangkala berlopak-lopak, namun Saiful lebih senang memandu melalui jalan lama. Baginya, jalan-jalan lama seperti ini memberikannya suasana kampung yang dirindunya. Kampungnya kini, bukan seperti dahulu. Sudah banyak berubah dan semakin membangun. Sebab itulah Saiful gemar mengikut jalan lama. Masa yang diambil untuk pulang ke kampung lebih kurang enam jam.


Sudah hampir empat jam perjalanan yang dilaluinya. Mengikut perkiraan Saiful, dalam tiga jam lagi, mungkin mereka akan selamat sampai ke destinasi yang dituju. Perjalanan yang sepatutnya memakan masa selama enam jam menjadi lebih kurang tujuh jam dengan kerenah anak kecilnya, Mimi. Saiful menoleh ke sebelah kirinya dan mendapati isterinya sedang nyenyak tidur memang ku Mimi. Di tepi jalan, Saiful melihat seorang wanita muda mendukung anaknya menahan kereta yang dipandunya.

Perasaan Saiful berbelah bahagi. “Isy, maghrib-maghrib begini, siapa pula yang tahan kereta aku ni. Orang ke hantu?” Serta-merta bulu romanya meremang. Namun terasa belas kasihannya melihat wanita muda tersebut mendukung anaknya. Macam mana kalau bukan, seperti apa yang difikirkannya.

Saiful memberhentikan keretanya. Diturunkan cermin keretanya di sebelah isterinya. Pelik, kenapa Zila tak terjaga? Wanita muda tersebut meminta pertolongannya untuk menumpangkannya ke kampung di depan. Setelah wanita tersebut duduk di belakang, Saiful pun meneruskan perjalanannya.

Min, wanita tersebut memperkenalkan dirinya. Min seorang yang peramah. Pelbagai cerita yang menjadi bualan mereka sepanjang perjalanan, namun apa yang Saiful perasan, Min sering mengulang-ulang cerita mengenai seorang wanita yang mati dibunuh setelah dirogol. Katanya mayat wanita tersebut telah dicampak di dalam kebun getah satu kilometer dari tempat Min menahan keretanya tadi.

Katanya lagi, roh wanita tersebut masih lagi merayau-rayau dan mengganggu pemandu-pemandu yang melalui jalan tersebut. Setelah tiba di tempat yang dituju, Min minta diturunkan di perhentian bas dan mengucapkan terima kasih padanya. Perjalanan diteruskan. Namun, Saiful berasa seperti ada sesuatu yang tidak kena.

“Bukannya aku berbual dengan Min tadi berbisik-bisik. Kenapa Zila ataupun Mimi tak terjaga langsung. Takkan tidur mati kot,” bisik hati Saiful. “Ah, pedulikanlah. Asalkan selamat sampai sudahlah,” katanya lagi untuk menyedapkan hati sendiri.

Tiba di kampung, barulah Zila dan Mimi terjaga. Saiful disambut oleh kedua ibu bapanya dan adik beradiknya yang lain. Saiful menceritakan apa yang dialaminya kepada mereka.

Namun, apa yang mengejutkan Saiful adalah apabila salah seorang daripada sepupunya memberitahu memang ramai pemandu yang melalui jalan tersebut diganggu wanita tersebut. Menurut mereka, memang pernah berlaku kejadian wanita tersebut dibunuh, tetapi setelah dijalankan siasatan, pihak polis tidak pernah menjumpai mayatnya di situ.

Saiful merasakan sesuatu yang aneh tentang kejadian tersebut. Bagi Saiful, perkara ini terjadi bukan sekadar kebetulan. Mungkin ada rahsia di sebaliknya. Saiful nekad mengunjungi semula kawasan yang ditunjukkan Min.

Setelah selesai sahaja kenduri, Saiful bersama beberapa orang sepupunya pergi ke kawasan yang dimaksudkan Min. Apa yang dijumpainya di sana begitu mengejutkan. Mereka terjumpa dengan tulang-tulang manusia yang seakan-akan telah dikerat, sebelum ditanam di kawasan tersebut.

Barulah Saiful faham mengapa sepanjang perjalanan, wanita tersebut menceritakan kejadian itu padanya. Mungkin mahu meminta pertolongan, agar mayat mereka dapat dikebumikan dengan sempurna. Tanpa bertangguh Saiful segera melaporkan kejadian kepada pihak polis, dalam hatinya berdoa semoga jenazah mereka tenang disemadikan."

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
bayu_pagi
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2295
Age: 36
Location: EARTH~
Status: MaRRieD
Joined: 2008-05-05

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 12:57 pm

pale seram jugak yer....

_________________
~bayu_pagi~
^LiFe MusT Go oN^
::kawan-kawan takmo lawan::
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
areDIKA
Temenggung
Temenggung


Male
Posts: 470
Age: 33
Location: putrajaya
Joined: 2008-03-31

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 1:43 pm

mungkin roh si mati nak kan jenazah dia di kebumikan.. agaknye lepas di lapor polis dan dikebumikan ada lagi tak wanita tahan kereta kat tepi jalan tu lagi ek??
Back to top Go down
View user profile
@>-- phantageerow85
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)


Female
Posts: 392
Age: 29
Location: de' johore
Status: married
Joined: 2008-04-18

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 1:51 pm

erm rasa dah takder kot lagi wanita tahan keta sbb dia dah semadi dgn tenang. tp nk tanye ni cite betul ke rekaan semata mata??
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 2:56 pm

urm roh tu cume cari org yg leh bantu dier..dier pun
nak mati cara elok kan..roh tak tenteram..betul laa
phantageerow85..benda nie pernah jugak berlaku kat n.9 dulu..
rasanya dh citer kat topik yg ada tue..

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
Cik Markonah
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 577
Age: 28
Location: ::Moncehster::
Status: ::Gila2 Remaja::
Joined: 2008-04-03

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 3:34 pm

ermm.pernah dgr satu ceramah agama...ustaz tuh ckp, selepas kita mati, jasad kita dgn roh dah terpisah jauh...maknanya roh tuh dah diangkat...mustahil roh boleh merayau2, masuk dlm badan manusia...tapi tak tau jugak..ini sume keje Yang Maha Esa...Dia yg lebih tahu dan berkuasa kan kan..Wallahualam...

_________________
::Cik Markonah®::
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/cikmarkonah
mehatespink
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2860
Age: 31
Location: sumwhere in malaysia
Joined: 2008-04-03

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 3:35 pm

hurmm, takoot.. Sad

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
irees_natasha
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 1332
Age: 32
Location: .. My Heart ..
Status: .. My Love ..
Joined: 2008-04-03

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Tue Jul 01, 2008 6:13 pm

emmm menakutkan .... tapi memang patut pun jadi hantu ... balas dendam kat perogol2 tu ... emmm biar dia rasa lakkk .. padan ngan muka ...

_________________


" ... tiada insan suci yg tidak mempunyai masa lampau ...
    ... tiada insan berdosa yg tidak punyai masa depan ..."
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/ivynatasha2002
RfZ
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts: 111
Age: 30
Location: Selangor
Status: Single
Joined: 2008-06-17

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Wed Jul 02, 2008 8:36 am

Emm org yg wat keje terkutuk tu mmg x akan aman hidup dia......
Tp kalo hantu tu pakai seksi2 lg, takut ker org yg rogol dia tu ek..??
thinking1
Back to top Go down
View user profile http://tdckita.foromotion.com
gee
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts: 210
Age: 41
Location: seberang tambak
Status: M3
Joined: 2008-06-23

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Wed Jul 02, 2008 8:42 am

pandai btl RfZ buat lawak ek hehehehe
Back to top Go down
View user profile http://tinyurl.com/geehmn
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Wed Jul 02, 2008 12:15 pm

huhuhu..
pandai ler Rfz ni buat lawak..
kalo ada yg nak rogol tu
cari nahas jerk laa..dh tau tu hantu..
huhu

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
unpretty
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts: 116
Age: 34
Location: in the middle of nowhere
Status: single mingle
Joined: 2008-06-03

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Thu Jul 03, 2008 11:27 am

adesss meremang bulu roma.. nasib baik da pilih time nk bace siang gini.. muehehehehe.. tapi kisah2 begini da byk juga difilemkn didramakan dek orang luar.. antu2 yg beri sign2 mcm ni.. yg mintak tlg gini.. huhuhu
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/19333663
zulsa
Temenggung
Temenggung


Male
Posts: 595
Age: 36
Location: szbap
Status: three in the row
Joined: 2008-04-16

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Thu Jul 03, 2008 11:49 am

satu kisah yg menarik dan memberi pengajaran. ehmm semoga yg tersurat dan tersirat mendapat ganjaran sebaiknya
Back to top Go down
View user profile http://insanbakti.blogspot.com/
nazmt
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Male
Posts: 112
Age: 29
Location: Johor
Joined: 2008-04-01

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Thu Jul 03, 2008 12:51 pm

semoga Allah merahmati rohnya.....amin
Back to top Go down
View user profile
unpretty
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts: 116
Age: 34
Location: in the middle of nowhere
Status: single mingle
Joined: 2008-06-03

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Thu Jul 03, 2008 1:20 pm

amin.. Al -fatihah... geram jap nengok avatar cj7 naz.. muahahaha.. nk cilok bole x?? kikikiki... kesah seram len da xde ker? kisah2 cenggini x pnh basi walaupon diciter berkali kali. huhuhu...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/19333663
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Thu Jul 03, 2008 4:53 pm

unpretty wrote:
amin.. Al -fatihah... geram jap nengok avatar cj7 naz.. muahahaha.. nk cilok bole x?? kikikiki... kesah seram len da xde ker? kisah2 cenggini x pnh basi walaupon diciter berkali kali. huhuhu...

ada..nak ker..
memang cite camni tak basi..
takut adalah..hehe.. Evil or Very Mad

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
unpretty
Darjah Setia Di Raja
Darjah Setia Di Raja


Female
Posts: 116
Age: 34
Location: in the middle of nowhere
Status: single mingle
Joined: 2008-06-03

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Thu Jul 03, 2008 6:19 pm

mwekekee... sile2 .. bole bace... tp biase ar time afdal utk bace citer2 cenggini.. di waktu siang.. muehehehehe...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/19333663
nina2519
Temenggung
Temenggung


Female
Posts: 2324
Age: 29
Location: ~Jin Bertendang~
Status: ~ Single Tak single Sangat Laa ~
Joined: 2008-04-04

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Fri Jul 04, 2008 9:20 am

unpretty wrote:
mwekekee... sile2 .. bole bace... tp biase ar time afdal utk bace citer2 cenggini.. di waktu siang.. muehehehehe...

hehehe..kalo baca time malam
mau jerk rasa seram macam
ada kat sebelah jerk..huhuhu..
mau naik bulu roma..terus tak jadik baca..hehe

_________________
.:: Belajarlah Bersyukur Dengan Jodoh Anugerah Tuhan..
Usah Mendambakan Teman Secantik Balqis, Andai Dirimu
Tidak Seindah Sulaiman.. Mengapa Diharapkan Teman
Setampan Yusof, Andai Dirimu Tidak Setulus Zulaikha...
Tak Perlu Mencari Seistimewa Khadijah, Andai Dirimu T
idak Sesempurna Rasulullah SAW ::.
Back to top Go down
View user profile http://arosamutiara-neina.blogspot.com/
puteri kayangan
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Female
Posts: 169
Age: 34
Location: Skudai, JB
Status: Married
Joined: 2008-05-26

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Wed Aug 20, 2008 3:56 pm

seram gak..seb baek siang lg..
Back to top Go down
View user profile http://www.maybank2u.com.my
rotab_bam
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)


Male
Posts: 193
Age: 28
Location: somewhere in nowhere
Status: online (masa register)
Joined: 2008-08-06

PostSubject: Re: Kisah Roh Wanita Mati Dirogol   Wed Aug 20, 2008 3:59 pm

rasanya saiful tu bukan perogol.. dia magsa liwat je..xmungkin dia rogol kan..tp baik jgk saiful tu pi cari mayat perempuan tuh..supaya dapat disemadikan dgn sempurna.. terima kasih saiful..jasamu di kenang
Back to top Go down
View user profile http://www.yuta.com
 

Kisah Roh Wanita Mati Dirogol

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak ::  :: -