HomeGalleryFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Jom Borak
Organisasi Teratak
PENAUNG
DYMM Sultan Teratak
DYMM Permaisuri
 
WEBMASTER
 
ADMINISTRATORS
Inspektor Sahab
Bendahara Teratak
 
MODERATORS
Temenggung Teratak
 
TDC's Logo
Designed by:
Latest topics
Poll
Teratak Dunia Cyber
Membosankan
8%
 8% [ 3 ]
Biasa sahaja
19%
 19% [ 7 ]
Menarik
50%
 50% [ 18 ]
Amat menarik
22%
 22% [ 8 ]
Total Votes : 36
Top posters
zam
 
zoulle
 
mehatespink
 
nina2519
 
bayu_pagi
 
notme
 
roll_honey
 
irees_natasha
 
notrex
 
jay
 
Who is online?
In total there are 4 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 4 Guests :: 1 Bot

None

Most users ever online was 70 on Thu Jun 28, 2012 3:31 pm

Share | 
 

 Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab
avatar

Male
Posts : 5286
Age : 37
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Sat Jul 26, 2008 11:53 am

aku plak umah jauh dari mesjid.. so jarang le aku g solat terawih masa kecik dulu.. da besar ni jangan cakap le.. x penah miss...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Mon Jul 28, 2008 4:27 pm

dulu masa kecik suratkhabar 40 sen je..skang 2 hengget..
masa kecik dulu ske beli tora ngan ding dang..hehe...skang ada lg ke tak eh.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung
avatar

Female
Posts : 709
Age : 38
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Mon Jul 28, 2008 4:37 pm

ding dang ade lg zam..ade gak hadiah cam dedulu..
erm, zam tv yg cam ko ckp tu x pnh aku tgk pon..
ko dgn aku cuma setawon jek..
yg citer2 tu aku ignt le..4 guys, dallas, knots landing..huhu..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Mon Jul 28, 2008 4:39 pm

tv apa yg aku ckp tu? byk rasanya...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung
avatar

Female
Posts : 709
Age : 38
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Mon Jul 28, 2008 5:09 pm

cencuroot wrote:
tv apa yg aku ckp tu? byk rasanya...

yg tv pakai bateri..tv itam putih tu aku tau gak cuma x pnh tgk le..yg pakai bateri tu 1st time aku dengo..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 11:09 am

aku org kg..dolu2 bukan ada letrik..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung
avatar

Female
Posts : 709
Age : 38
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 11:11 am

cencuroot wrote:
aku org kg..dolu2 bukan ada letrik..

alahai zam..jgn ckp cenggitu..
aku ty je..sbb mmg x pnh tgk..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
wiser
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
avatar

Male
Posts : 295
Age : 43
Location : Pahang
Status : ~bujang 3~
Joined : 2008-06-25

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 12:15 pm

cencuroot wrote:
aku org kg..dolu2 bukan ada letrik..

Ye la zam.org kg cam kita mmg tau la tv itam putih pkai bateri keta ni..uhuhu seronot zaman kecik2 terutama masa raya.jln kaki gi umah org dr pagi maghrib baru balik.Paling byk dpt pun 10 hengget.
Back to top Go down
View user profile http://www.sifoo.org
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 12:20 pm

tu pun dah kira byk dah 10 hengget...
tp aku ske zaman kanak2 aku walau duk kg yg serba kekurangan..
skang kg aku dah maju...dunia dah berubah
cam suratkhabar berita harian..hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
sHaFiZa
Temenggung
Temenggung
avatar

Female
Posts : 709
Age : 38
Location : Putrajaya
Status : Its complicated
Joined : 2008-03-31

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 12:22 pm

erm, aku x pnh rase sume tu..
slalu denga ayah aku citer je masa die kcik2 dulu..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/hafiza79
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab
avatar

Male
Posts : 5286
Age : 37
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 12:24 pm

aku org kampung gak... tapi kampung aku ada letrik.. heheheh

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 12:26 pm

kg aku ada letrik masa aku darjah dua kot...tp 12 jam je...pas tu baru 24 jam..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab
avatar

Male
Posts : 5286
Age : 37
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 1:03 pm

hmmm... x merasa le aku zaman2 tu zam... muda bangat aku ni.. huahuahua

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 1:04 pm

tu la...berkilo dah garam dalam badan aku nih zol..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
zoulle
Inspekter Sahab
Inspekter Sahab
avatar

Male
Posts : 5286
Age : 37
Location : world wide web
Joined : 2008-03-29

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 2:05 pm

tapi yg bestnya zaman aku kecik2 dulu ada posmen yg naik beskal je... skang da takde dah... kalau datang umah aku, aku mintak getah gelang yg bersaiz besar tu.. best lastik org...

_________________
~sila baca post saye dengan irama yang girang, ceria da positif, agar tak tersalah faham nanti.. hihihi~
Back to top Go down
View user profile
mehatespink
Temenggung
Temenggung
avatar

Female
Posts : 2860
Age : 34
Location : sumwhere in malaysia
Joined : 2008-04-03

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Tue Jul 29, 2008 3:06 pm

aku pun org kg gak..

_________________
::mehatespink::
Back to top Go down
View user profile
wiser
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
Pingat Jasa Kebaktian (P.J.K)
avatar

Male
Posts : 295
Age : 43
Location : Pahang
Status : ~bujang 3~
Joined : 2008-06-25

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Wed Jul 30, 2008 9:36 am

Yang paling tak tahan gi skolah jln kaki ramai2.Jauh gak woo lebih kurang 3 km.Beli beskal tak mampu.Pagi2 mandi air perigi sbb takde lg air paip kat kg masa tu.Seingat aku,api ada masa aku djh 4(1984) dan air setahun lps tu.Walau teruk kat kg tp seronok.
Back to top Go down
View user profile http://www.sifoo.org
zam
Bendahara
Bendahara
avatar

Male
Posts : 5644
Age : 28
Location : Petaling Jaya
Status : Married
Joined : 2008-03-28

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Wed Jul 30, 2008 10:01 am

aku air paip dah ada sejak aku lahir..elektrik je masa darjah dua.. gi skolah ayah hantar..kadang2 je jln kaki bila ayah xdtg ambik...tp xjauh 1km je..tp kalau skolah agama ptg tu mmg dah siap pesan xyah ambik sbb nk jalan kaki ramai2..seronok skit..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://cencuroot.blogspot.com
RfZ
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
avatar

Male
Posts : 111
Age : 33
Location : Selangor
Status : Single
Joined : 2008-06-17

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Wed Jul 30, 2008 12:40 pm

emm betul tu....dulu mane ade air paip dan lektrik.mandi air perigi la jawabnyer..5 minit siap la mandi sebab sejuk woo...pegi sekolah plak mane dapat bawa duit byk, 50sen jer...cukuplah nasik lemak sepinggan air sirup segelas....sekarang??50sen sebijik kuih jer dapat...pegi sekolah naik beskal ramai2...masa zaman tu kalo sape2 dpt willy kt depan awek mesti kagum la....cuti2 ajak kwn2 pegi mandi sungai naik beskal..balik rumah mata merah coz berkubang,skali kantoi dgn abah....ape lg rfz lari keliling rumah la...nasib baik abah lari tak laju....hehe
Back to top Go down
View user profile http://tdckita.foromotion.com
hana_jb
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
Ahli Mangku Negara (A.M.N)
avatar

Female
Posts : 174
Age : 22
Location : jay bee-tampoi
Status : single mingle pringle
Joined : 2010-10-20

PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   Fri Nov 05, 2010 9:23 pm

wee geee ko pmpn ke laki
Back to top Go down
View user profile http://leoladiez@yahoo.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,   

Back to top Go down
 
Korang ingat lagi tak?Huhuhuhu,
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» 1202 flashlight naka on lagi done...
» MK: Brojevi epizoda

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Komuniti Teratak :: Teratak Santai :: Teratak Nostalgia-
Jump to: